Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM 640 SM vs 450 SX
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sledz2424




Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława

PostWysłany: Nie 19:38, 14 Kwi 2013    Temat postu: KTM 640 SM vs 450 SX

Witam,
przymierzam się do kupna KTMa, w ostatniej chwili ktoś zwinął mi spod nosa LC4 640 SM i teraz znalazłem 450 SX zanim kupię chciałbym się Was poradzic odnośnie mocy i serwisowania tych pojazdów. 450 SX ma 60 km ? Chodzi o to czy nie będzie za słaby.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 19:41, 14 Kwi 2013    Temat postu:

Zależy do czego chcesz moto.
lv4 typowy sprzęt na asfalt który długo bedzie latał.
450sx full cross, zerro rejetracji, zero asfaltu 100% tor.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sledz2424




Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława

PostWysłany: Nie 19:46, 14 Kwi 2013    Temat postu:

chodzi mi o hardkorową zabawę supermoto, głównie śmiganie na kole i czasem lekki szuter. Znalazłem bardzo ciekawą 450 SX zarejestrowaną, tylko zastanawiam się czy jest hardkor Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:16, 14 Kwi 2013    Temat postu:

taaa jest hardkor... 60 koni, na kołi idze z piątki i wyciąga 180.

nie am to jak najbardziej fachowe pytanie hardkora:)

nie interesuje Cię różnica w prowadzeniu ze względu na inną geometrie SX/EXC niż w LC4? a to akurat ma ogromne znaczenie, Nie interesuje Cię sposób oddawania mocy i charakterystyka sinika?

nie wiem kto rozpuszcza takie bujdy z tą mocą. LC4 nie ma 60KM a co do piero EXC/SX 450...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sledz2424




Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława

PostWysłany: Nie 20:35, 14 Kwi 2013    Temat postu:

jestem zielony w tych sprawach bo to mój pierwszy motor tego typu. Wcześniej jeździłem gsx-f'em. Liczy się każda opinia, który lepiej się prowadzi, jaka jest żywotnośc, który lepiej reaguje na gaz no i oczywiście ekonomia.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sledz2424 dnia Nie 20:39, 14 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:37, 14 Kwi 2013    Temat postu:

Nie ma co porównywać. Te motocykle, poza marką, nie maja żadnego wspólnego mianownika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:54, 14 Kwi 2013    Temat postu:

sledz2424 napisał:
no i oczywiście ekonomia.


hehehe o to si e nie martw wydatków będzie sporo. Wysilony singiel to nie rzędowa czwórka i jest wymagający w serwisie, zwłaszcza wtedy kiedy chce się ostro latać.

SX/EXC to małe wścieklizny które mają około 45-50KM (zależy czy ori czy podkręcony) ale przy tak małej masie i takiej geometrii wydają się bardzo mocne i zrywne, są bardzo poręczne i zwrotne:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sledz2424




Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława

PostWysłany: Nie 22:15, 14 Kwi 2013    Temat postu:

KNKS widzę, że latasz 450 zadowolony jesteś z wyboru, nie brakuje mocy ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:24, 14 Kwi 2013    Temat postu:

Daje radę. Niemniej jednak nie wyobrażam sobie śmigać tym sprzętem po asfalcie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Nie 22:24, 14 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sledz2424




Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława

PostWysłany: Pon 0:46, 15 Kwi 2013    Temat postu:

czemu ? może 525 byłby idealnym rozwiązaniem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pon 6:39, 15 Kwi 2013    Temat postu:

Poczytaj czym różnią się poszczególne motocykle i do czego są przeznaczone oraz co ludzie z nimi robia bo ty chyba sam nie wiem czego chcesz..
Juz sam temat sx450 porównując do lc4 jest dziwny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sledz2424




Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława

PostWysłany: Pon 15:29, 22 Kwi 2013    Temat postu:

Dzięki za rady i po dłuższym przemyśleniu sprawy stałem się posiadaczem 640 LC4, martwi mnie jedynie wyciekający olej spod cylindra (po przejechaniu 110 km) nie wiem czy to normalne ale chyba jakaś uszczelka padła ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:57, 22 Kwi 2013    Temat postu:

Normalne. KTM tak ma, że po 100 kilometrach wycieka w nich oles spod cylindra Very Happy Very Happy Very Happy
Przepraszam, ale nie mogłem sie powstrzymać Laughing Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sledz2424




Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława

PostWysłany: Pon 16:09, 22 Kwi 2013    Temat postu:

Dzięki, zmieniam forum bo tu tylko czają się szydercy. Zero wyrozumiałości ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 16:18, 22 Kwi 2013    Temat postu:

Jesteś pewien że spod cylindra a nie spod głowicy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin