Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM 640 i wzrost

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zoltar
Gość






PostWysłany: Pon 16:28, 23 Lut 2009    Temat postu: KTM 640 i wzrost

Cześć.
Nie mam doświadczenia w offroad stąd pytanie.

Ile wzrostu trzeba miec aby przyjemności nie zamienić na walke o przetrwanie i zatrzymywać się tylko przy krawężniku na KTM 640 Adventure lub KTM 640 Enduro lub podobne. Oba mają powyżej 90 cm siedzenie...
A może to nie jest ważne aby sięgac pewnie dwoma nogami do ziemi w przypadku offroad'u ?

pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zoltar




Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:33, 23 Lut 2009    Temat postu:

Ok, teraz już jako zarejestrowany.
Szukam dla siebie czegos w teren. Ale nie zbyt ciężki teren Smile

No i oczywiście ponieważ to pierwszy post, Witam wszystkich.
Do tej pory jeździłem głównie asfaltem, ale czas odbić w bok.. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
L0rdGrax




Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:32, 23 Lut 2009    Temat postu:

zoltar napisał:

A może to nie jest ważne aby sięgac pewnie dwoma nogami do ziemi w przypadku offroad'u ?


Ogólnie mówi się, że jak ruszysz to nie ma to znaczenia. Jednak z obserwacji wiem, że problemu nie ma, dopóki nie wjedziesz do lasu.
W Twoim przypadku największym wrogiem będzie waga moto. Pasuje też pilnować, aby moto zawsze odpalało na rozrusznik. Bo bez tego zamęczysz się na śmierć. Prawdopodobnie z początku zaliczysz kilka głupich gleb, szczególnie przy nawrotach, ale z czasem sie przyzwyczaisz. Zresztą moto można w pewnym stopniu obniżyć. Sam nigdy nie miałem takiego problemu, więc więcej powiedzieć nie moge.
pzd


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 23:59, 23 Lut 2009    Temat postu:

dokładnie tak, można sprzęta trochę obniżyć (jest regulacja na amorku), ale mam znajomego który jest niski i ma lc4 - w terenie czasem sobie nie radzi, ale spoko, nikt nie każe Ci od razu ładować podjazdy itp... drugi przykład - mam kolegę ktory lat 520SX - jak siedzi to do ziemi dotyka tylko palcami jednej nogi i naprawdę daj sobie super radę... wiec dla chcącego itd...Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zoltar




Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:21, 24 Lut 2009    Temat postu:

nooo Smile w sumie na takie odpowiedzi liczyłem Smile
Czyli da sie nawet z jedną nogą na ziemi.
Pytanie, dlaczego największym problemem miała by być waga moto ?
Chodzi o podparcie ? odepchnięcie ?
Nie pozostaje nic innego jak gdzieś wypożyczyć jeszcze na jazde próbną Smile

dzieki za info


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
L0rdGrax




Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:45, 24 Lut 2009    Temat postu:

zoltar napisał:
Pytanie, dlaczego największym problemem miała by być waga moto ?
Chodzi o podparcie ? odepchnięcie ?


Głównie o podparcie, nieraz bywa tak że musisz się zatrzymać na nierównościach (chodzi o te nie planowane postoje). I jeśli teren jest pochyły lub trafisz nogą w dziure, moto przechyli się na Ciebie. W takiej sytuacji ciężko jest utrzymać pion nawet wysokiej osobie i bywa tak, że moto nas przywala w dosyć śmieszny sposób. I tu mamy drugi problem, trzeba go podnieśćWink
Mi osobiście nawet waga 525 troche przeszkadza, na papierze tego nie widać, ale czasem trzeba się pomęczyć. No ale ja poruszam się głównie w dość ciężkim terenie;)
Ogólnie wszystko przyjdzie z czasem, pojeździsz to się przyzwyczaisz. Nie ma się co przejmować. Ja jestem za wysoki i też z początku było mi ciężko się przyzwyczaić, a teraz śmigam bezproblemowo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zoltar




Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 12:30, 25 Lut 2009    Temat postu:

No tak, najwyżej więcej gleb zalicze, ale na postoju to do przeżycia Smile)
Zaczynam sie rozglądać gdzie by tu sie przejechać Smile i przetestować. Ale wstępnie jestem zdecydowany na ktm 640 adventure. jak tylko sie na niego wdrapie to bedzie ok Smile
dzieki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin