Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[KTM 400 LC4] Silnik reanimacja

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artii




Dołączył: 11 Lut 2019
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Pon 21:38, 11 Lut 2019    Temat postu: [KTM 400 LC4] Silnik reanimacja

Witam
Dziś stałem się posiadaczem KTM 400 LC4 RA 1994r
Poprzedniemu właścicielowi w silniku urwał się zawór który narobił spustoszenia:
Głowica zmielona, tłok tak samo, cylinder porysowany i najgorsze wał dostał, korba się nie obraca.
Teraz nie wiem czy wymiana korby jest opłacalna i w ogóle remont tego silnika.
czy kupić inny, może polecicie jakiś silnik do podmianki.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Artii dnia Pon 22:06, 11 Lut 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13678
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 22:20, 11 Lut 2019    Temat postu:

temat cięzki bo zaczyna brakować nowych czesci do takich motocykli, a remont góry silnika ( dobry remont) to wartosc całego motocykla, wiec nie widze tutaj chyba zadnej sensownej opcji, montowac całkiem inny silnik to dla mnie rzeźba, inny silnik sprawny z LC4 pewnie bedzie kosztował tyle co cała jeżdząca LC4ka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artii




Dołączył: 11 Lut 2019
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Wto 6:37, 12 Lut 2019    Temat postu:

A czy silnik lc4 620 podejdzie mi bez wiekszych problemow i kombinacji ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:04, 12 Lut 2019    Temat postu:

tak , rama jest ta sama , inny gaznik i mozliwe ze jakies zmiany w zaplonie ( magneto) , tylko pamietaj ze sa wersje z walkiem balansujacym i bez , tu niestety jest juz inna rama.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Wto 11:06, 12 Lut 2019, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fomek5




Dołączył: 25 Wrz 2017
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bialystok

PostWysłany: Wto 18:39, 12 Lut 2019    Temat postu: Silnik

Jezeli wal ma czop 35mm to lipa bo tylko oryginalna korba dostepna, jezeli 40 mm to korba wossnera podejdzie - koszt 600 zl + przebicie 150, lozyska na silnik 400 zl, uszczelki + uszczelniacze 400 zl, tuleja cylindra 400 zl, tlok 550 zl, glowica uzywana miedzy 300 a 500 zl + remont podstawowy liczac z dwa zawory nowe + docieranie to koszt okolo 500 zl (jak przyjdzie Ci wymienic wszystkie zawory to 1000 zl za same zawory), po takim strzale pompa olejowa (tu jest jedna) do wymiany zapewne..., koszt od 3000 zl w zwyz na dzien dobry. Jak dojdzie lancuch rozrzadu to masz juz 400 dodatkowo. Czesci sa spokojnie dostepne, tylko poszukac, Henio pracuje w serwisie i ori (czesto tansze niz zamienniki) ma w dobrych cenach Wink, reszta portale aukcyjne i sklepy internetowe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artii




Dołączył: 11 Lut 2019
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Śro 20:11, 20 Lut 2019    Temat postu:

Dzięki wszystkim za wypowiedzi.. postanowiłem remontować silnik.
Znalazłem w dobrej cenie cylinder, tłok i głowice a wał okazało się ze ma czop 40mm więdz wleci nowa korba Smile
Jaki olej polecacie lać do silnika?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13678
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 20:23, 20 Lut 2019    Temat postu:

zalezy jak uzywasz sprzetu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artii




Dołączył: 11 Lut 2019
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Śro 20:53, 20 Lut 2019    Temat postu:

Moto będzie używane do jazdy po leśnych drogach, bez szaleństw.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13678
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 21:00, 20 Lut 2019    Temat postu:

to jeszcze zalezy jak chcesz zadbac - ja do swojego motocykla niezaleznie co to jest nie zalał bym nic co nie jest syntetykiem, wiec zalał bym motula 7100 do takiej spokojnej jazdy, 300V jakbym ostro ganiał takim sprzętem
ale jak nie chcesz pakowac kasy w olej motul 5100 wystarczy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin