Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

korek na kluczyk do adventure
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Wto 20:18, 18 Paź 2011    Temat postu: korek na kluczyk do adventure

Czy ktoś wie czy można gdzieś kupić korek do adventure zamykany na kluczyk? Oryginalny jest odkręcany jak w crossie bez żadnego zabezpieczenia. Po tym jak mi ktoś w dominatorze wykręcił bagnet oleju, po to żeby go za kilka m wyrzucić w krzaki myślę że pozostawianie motocykla bez zabezpieczonego wlewu byłoby co najmniej ryzykowne

korek ma fi 50mm


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez żółf dnia Wto 20:19, 18 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:27, 18 Paź 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:32, 02 Lis 2011    Temat postu:

fxrider Mam pytanie:

Czy masz jakieś graty do LC4 ADV luzem na sprzedaż? Chodzi mi przede wszystkim o zbiornik, z całą przednią owiewką, światłem szybą i inne graty potrzebne do przebudowy zwykłego LC4 na ADV?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:47, 02 Lis 2011    Temat postu:

Mam bak + pompa paliwa, owiewkę z wypełnieniem i kpl. zegarów. brakuje stelaża i lamp, trzeba też dorobić mocowanie na główce ramy. Jakbyś szukał tych elementów to bierz pod uwagę to, że stelaż jest dwuczęściowy: jeden element mocuje się pod główkę ramy, a drugie to takie ramki wokół chłodnic (z przodu), które stabilizują bak (dodatkowe mocowania) i dają dodatkowe punkty mocowania głównego stelaża.
Owiewki LC4 ADV z późniejszych roczników nie mają szyby jako oddzielnego elementui są niższe niż te z pierwszych roczników - za to można bezstresowo nad nimi przelatywać, przetestowane Wink
Jakbyś potrzebował więcej info to pisz, bo sam też przerabiałem swoje moto na ADV.

EDIT: aaaa, i kanapa jest też inna - mam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fxrider dnia Śro 16:58, 02 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:06, 02 Lis 2011    Temat postu:

Widzisz.. na razie jeszcze nie mam LC4. Poprzedniego sprzedałem na rzecz YZ426F, która gruntownie wyremontowałem zawory, korba, tłok łańcuszek rozrządu, wszystkie łozyska zawiasu... Jednak w naszym rejonie klimat nie sprzyja lataniu po lesie. Sąsiedzi są życzliwi i uprzejmie donoszą, mieszkam w otulinie Parku narodowego wiec straż leśna katuje nas niemiłosiernie (w sumie mają rację) do toru crossowego daleko a ostatnio mnie złapali, dowalili 300zł obfotografowali moto, zgłosili na policje i zagrozili że jeszcze raz i bez pindolenia sąd groszki i takie tam a i policja powiedziała ze moto bez kwitów to grzywna wysoka więc odechciało mi się latać na dzikusie. Wiec zamarzył mi się LC4 ADV zarejestrowany i gotowy w trasęSmile
tak więc kombinuję na wszelkie sposoby. najprawdopodobniej sprzedam moją Yamaszkę na części bo w całości nawet po takim remoncie wartym 4000zł nie sprzedam korzystnie.
Więc jak by co to pewnie wrócę do pomarańczowych korzeni i w razie pytań będę do Ciebie pisałSmile
pozDRawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:43, 07 Lis 2011    Temat postu:

Siema fxrider a jaka cena Cię interesuje za taki komplecik? Jeżeli nie chcesz pisac tu na forum to daj jakiś namiar na siebie albo pisz na [link widoczny dla zalogowanych]
Mam na oku fajnego LC4 tylko ze to wersja SC z 97 roku a ja wolałbym juz 98 bo rozruchajło elektryczne jest i zapłon kokusan który dobrze znam bo ze swoim poprzednim moto LC4 98' miałem troszke zabawy z elektryka. Od biedy przemęczyłbym się na tym bez pstryczka... ale nie wiem czy nie lepiej poczekać i dorwać oryginalnego ADV.
co o tym myślisz?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:20, 07 Lis 2011    Temat postu:

Z tego co wiem to nie było SC z rozrusznikiem. IMO przeróbka SC na ADV ma średni sens, bo SC mają krótkie przebiegi międzyserwisowe (2.5 kkm) i są to raczej moto do zapierdalania, więc nie bardzo jest sens robić z nich turystyki i dokładać kilogramów.
No chyba, że chodzi o realizację jakiejś koncepcji - to już inna sprawa.
Co do przebudowy na ADV - ciut zabawy jest, tak z 1200-1500zł trzeba mieć, żeby temat ukończyć, sam przekalkuluj. Dokładniejszą wycenę elementów które mam zaraz poślę Ci na maila.
aa, i w 620 brakuje wyjścia podciśnienia do napędzania pompy paliwa - trzeba wiercić kanałek z gwinem w kolektorze dolotowym. Być może nowszy typ głowicy (bez żeberek) będzie już to miał - z prawej strony głowicy na kolektorze dolotowym powinna być zaślepka z śruby ampulowej.

pozdrawiam, Adam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fxrider dnia Pon 18:30, 07 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:45, 07 Lis 2011    Temat postu:

fxrider napisał:
Z tego co wiem to nie było SC z rozrusznikiem.

No oczywiście że nie było. Dla tego pisze że wolałbym LC4 z 98 roku jako bazę do przeróbek. Źle gramatycznie skleciłem to zdanie i wyszło jak by chodziło o SC z rozrusznikiem:)
Też tak właśnie myślę, że lepiej jednak ori ADV kupić. Jeżeli chodzi o koszta to mnie to nie przerażaSmile Żony na razie nie mam, dzieci też, przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo:P Więc zawsze się tam co naskrobie:)
Koncepcja jest taka: Jak juz bedzie ADV to i tak lecą z niego niepotrzebne mi graty, wjeżdża keihin FCR jakiś fajny akcesoryjny układ wydechowy (o ile będzie mnie stać) i ogólnie troszkę modyfikacji żeby ująć mu troszkę kg i dodać kopa. Mam zamiar nim też endurzyć, w osiemdziesięciu procentach wyjazdy z przejazdami terenowymi typu Rajd Pałuk (nie wiem czy byłeś). Ma mieć kopa ale też być znośny w trasie:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:12, 07 Lis 2011    Temat postu:

IMO najlepszą metodą odchudzenia ADVki jest właśnie przerobienie jej na enduro - na starcie masz co najmniej z 15 kg zysku. Jak nie planujesz latać za granicę lub robić ponad 500km/dziennie to IMO nie ma sensu wozić ze sobą tyle dodatkowego plastiku.
Do zwykłego Enduro można kupić bak 18-20l i słaba szansa, żeby Ci zasięgu brakowało.

Ew. zaczaj się na 625 SXC - keihin i lżejszy wydech w standardzie, rozrusznik jest a serwisowo nie odbiega od 640. Tylko do tego to już trzeba mieć ponad 180 cm wzrostu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:37, 07 Lis 2011    Temat postu:

Wiesz... to taka moja wizja... ja nie chce w ten teren jechać na jeden dzień. Spakować się i na kilka dni namiot, żarcie z ogniska, Poza tymADV szalenie mi się podoba! Ma piękne kształty, i jest taki zgrabny, a jak by mu dodać alu kuferki... napisałem 80% ale tu chodzi o 80% wyjazdów. W rzeczywistości z raz albo dwa razy na sezon jakaś dalsza włóczęga minimum 1000km. Powziąłem też z kolegą śmiały plan wyjazdu na Ukrainę bo on włada tamtejszym językiem w mowie i piśmie i jest Ukraińcem z krwi i kości ale mieszka w Polsce:) Interesuje nas morze czarne i przede wszystkim Krym. może uda się w 2013 roku tam dotrzećSmile Chciałbym się też powłóczyć po naszym kraju ale nie bać się terenu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:44, 07 Lis 2011    Temat postu:

Ok, rozumiem Wink Pojeździsz, zweryfikujesz. W sumie sam podobnie ADVki używam.
Na przyszły rok (nie mówię, że cały Wink ) planuję ściągnąć owiewki i duży bak i porównać wrażenia z terenu.
Tylko te kufry jeszcze przemyśl - w teren to jest fatalny pomysł.

Skoro już na takie tematy zeszliśmy to pozwolę sobie wrzucić link do galerii, którą skleciłem kilka dni temu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeden rok z LC4 - fotki z tego sezonu, w sumie ok. 13kkm przejechałem.

pozdrawiam, Adam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:58, 07 Lis 2011    Temat postu:

fxrider napisał:
Tylko te kufry jeszcze przemyśl - w teren to jest fatalny pomysł.

kufry akurat w dalsze trasy:)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mariantofana dnia Pon 21:02, 07 Lis 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:05, 07 Lis 2011    Temat postu:

Fajne foty:) widać że ten motór to Twoja pasja:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 23:16, 07 Lis 2011    Temat postu:

Marian cieżko przerobić SC na ADV. Ja chciałem swojego przerobić ale pojawiają się nastęujące problemy:
- brak możliwości podłączenia podciśnienia do pompy paliwa, elektryczna odpada bo nie mam aku
- potem SEM jest za słaby na ADV, troszkę więcej elektroniki i zacznie brakować prądu.
- nie wyobrażam sobie ADV bez rozrusznika, już samo kopanie moto w całej podróży jest uciażliwe

Chociaż w DE był ADV z silnikiem od 660. Podobno wściekła bestia była. Właściciel zmienił go na zwykły silnik bo mówił, że za agresywny w oddawaniu mocy był i przez to męczył w podróżach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 9:46, 08 Lis 2011    Temat postu:

Łukasz to po prostu takie moje rozważania i pytania do ludzi, którzy już próbowali:) Skoro mówicie że ciężko to oczywiście kombinacje z SC i wszystkimi z zapłonem SEM odpadają. Z góry zakładałem że to raczej marny pomysł bo lepsza bazą do budowy będzie LC4 98 i młodszy:) no cóż zima idzie trzeba powoli dozbierać pieniążków i cierpliwie czekać na okazjęSmile
pozDRo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin