Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Korbowód KTM LC4 620- regeneracja lub inne

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stunter




Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:57, 11 Cze 2012    Temat postu: Korbowód KTM LC4 620- regeneracja lub inne

Witam. Na początku chciałem się przywitać. Jestem Krzysiek, mieszkam w małopolskim i latam LC4 620. Przejdźmy jednak do sedna. Jako że w internecie sporo naczytałem się o regeneracji korby itd mam mętlik w głowie, ludzie różnie piszą, różne są też opinie. Dlatego zwracam się do was z pytaniem. Jak mogę zregenerować korbidło w LC4? Zakup nowego odpada bo nie robię przy swoim motocyklu tylko znajomego. Ma być tanio, i wypadało by żeby polatało chociaż do jesieni (lata raz w tygodniu w niedziele i tyle), później jak będzie $$ to będzie pewnie wkładał silnik HF albo generalke tego robił. Co możecie powiedzieć mi na ten temat? Da się to zregenerować i dopasować nowe łożysko? Stare podkładki razem z koszykiem łożyska zmieliło w mak. Proszę o odpowiedzi osób które miały jakąś bliższą styczność z tematem regeneracji. Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.

PS: Prosiłbym o podrzucenie serwisówki w języku angielskim koniecznie, a jeśli takowej nie ma, to proszę mi powiedzieć czy silniki przed 98 i po 98 mają jakieś znaczące różnice jeśli chodzi o wał korbowy? Rozumiem że jeżeli nie wymieniam łożysk, wału, ani karterów to rozumiem że nie ma potrzeby ponownego dystansowania wału. Jeśli jest inaczej to proszę was abyście oświecili pomańczowego forumowicza Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez stunter dnia Pon 13:16, 11 Cze 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakul123




Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:05, 11 Cze 2012    Temat postu:

jeśli będziesz pomiędy kartery wkładac nową uszczelkę i regenerować korbę to lepiej jest zdystansować na nowo wał. co do regeneracji korbowodu to popytaj w motortech ile by taka zabawa kosztowała

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:12, 11 Cze 2012    Temat postu:

szukaj w takim razie calego walu , kiedys widzialem za 300 zl na alledrogo sprawny i bez luzow wedlug sprzedawcy , przebicie korby + nowa korba to juz ok 700 - 800 zl . Waly od 640 sa prawdopodobnie dluzsze z prawej strony , ze wzgledu na sprzeglo rozrusznika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stunter




Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:42, 11 Cze 2012    Temat postu:

Wersja tego Kata to EGS-E 1997r z rozrusznikiem. Widzę teraz wał na alledrogo od 640 za 250zł bodajże. Nie będzie pasował?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stunter




Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:49, 11 Cze 2012    Temat postu:

stunter napisał:
Wersja tego Kata to EGS-E 1997r z rozrusznikiem. Widzę teraz wał na alledrogo od 640 za 250zł bodajże. Nie będzie pasował?


Wał z aukcji jest od silnika 640 HF z 2003r, gość chce 200zeta i 40 przesyłka. Była by to zajebista alternatywa, tylko pytanie czy podejdzie.
MOTOR TECH krzyknął za regenerację korby 500zeta Shocked


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez stunter dnia Pon 15:50, 11 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:26, 11 Cze 2012    Temat postu:

500 zeta za same przebicie ? och..penisowieli....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:37, 11 Cze 2012    Temat postu:

ciezko stwierdzic czy bedzie pasowal , popros o pomiary szeroksoci calkowitej , szerokosci czopow , dlugosci korby , wedlug fiszek 640 a 625 sxc maja inne waly ( przy wale od 625 jest oznaczenie 78 mm stroke , korba wychodzi ze jest taka sama dla modeli 620 , 625 i 640)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stunter




Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 6:51, 12 Cze 2012    Temat postu:

Najpewniej tak zrobię że pomierzę wał dokładnie i będę szukał podobnego. A jeśli chodzi o regenerację to zna ktoś jakiś zakład tańszy niż ten cały motor tech?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 9:09, 12 Cze 2012    Temat postu:

pewnie powiedzieli ci cene z jakims chinskim korbowodem Razz w kazdym serwisie motocyklowym to robią albo wiedza gdzie robic w okolicy. wiec szukaj u siebie. u mnie jeden serwis robi wszystko sam, drugi oddaje do niezaleznej firmy, a 3 wysyła gdzies do całkiem innego miasta. koszt wymiany korbowodu to jakies 120 zł ( zalezy jaka firma itp ) plus trzeba dac swoją korbe ew firma moze sobie zamówic. na pewno nikt nie brał by 500 zł za wymiane korby Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gierek




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Włodawy

PostWysłany: Wto 20:55, 12 Cze 2012    Temat postu:

http://www.ktmracing.fora.pl/lc4,2/smarowanie-walu-ktm-600-lc4-91r,2248.html

Zobacz ten temat, tam jakiś user zapodał patent, może ty skorzystasz z części od c360 Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stunter




Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 8:13, 13 Cze 2012    Temat postu:

He he widziałem już to, nawet wysłałem temu userowi PW ale nie odezwał się. A szkoda bo podobno to dość wytrzymałe rozwiązanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin