Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kilka pytań lc4 620
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szym3




Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OLSZTYN

PostWysłany: Sob 10:30, 24 Kwi 2010    Temat postu: Kilka pytań lc4 620

Witam!Nie dawno zakupiłem lc4 620 i potrzebował bym kilku rad odnośnie tego modelu.Mój sprzęt jest z 95r. ale silnik ma z rozrusznikiem 98r. z Duka.Moje pytanka dotyczą mianowicie;stan oleju patrzec na zimnym czy ciepłym silniku,co ile czyścic filtr powietrza,jaka najbardziej optymalna opona na tył bo ja mam 130/80 i wydaje mi się że to chyba max oraz jak jest z tym ciepłym ssaniem,kiedy go używac.A może ma ktoś jakieś materiały typu:serwisówki itp. w polskim języku bo nie ukrywam że z moim obcym językiem jest trochę cienko Wink Z góry dziękuję.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:59, 24 Kwi 2010    Temat postu:

W języku polskim nic nie ma.
Nawet wiem o którym sprzęcie mówisz bo już się na jego tematy wypowiadałem na innym forum. Co do tego ja mierzyć olej to procedura jest następująca:
Jako, że KTM na półsuchą miskę to olej sprawdzamy na rozgrzanym silniku. Postaw motocykl na płaskiej powierzchni ale nie na stopce centralnej i po odczekaniu 5 min zmierz poziom oleju. Bagnet ma być WKRĘCONY przy sprawdzaniu poziomu oleju!!!

Co do opon to max. 140/80/18.

Co do ciepłego ssania to używamy po glebie jak motor się zaleje lub też jak masz ciepły silnik a nie chce zapalić. Wtedy wyciągasz mu ciepłe ssanie i motor łatwiej pali.

Filtr czyścić w zależności od tego gdzie latasz. Jak w terenie to co wyjazd a jak na asflacie to co 5tys km. O filtr należy dbać i dzięki temu możesz nawet na jednym tłoku zrobić 100tys km w LC4 jak dobrze o wszystko zadbasz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukasz_vip dnia Sob 14:00, 24 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szym3




Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OLSZTYN

PostWysłany: Sob 22:04, 24 Kwi 2010    Temat postu:

Bardzo prawdopodobne bo pisałem o nim jak szukałem jakiegoś sprzętu w każdym razie nie żałuje wyboru tylko teraz trzeba się z tym wszystkim obyc Wink Wracając do tematu to te ssani podczas jazdy ma byc wciśnięte?Pytam bo mam wrażenie jakby mi go trochę przylewało bo jak kawałek pojadę trochę na mniejszych obrotach to potem nie chce się odrazu dobrze wkręcac lub po wciśnięciu sprzęgła potrafi zgasnąc a po odpaleniu przez pierwsze kilka sekund niemożna dac gazu bo znów zgaśnie i tak się zastanawiam że może coś z tym ssaniem nie tak ?Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:45, 25 Kwi 2010    Temat postu:

Powiem Ci, że nie pamiętam czy ma być wciśnięte czy wyciągnięte. Ja tego nie używam. Raz chyba tylko użyłem jak chciałem sprawdzić co to daje. Jeżeli to jest włączone to automatycznie podnosi obroty silnika tj. podaje większą ilość powietrza. Także przez to nie powinien motor ci się zalewać.

Ja na twoim miejscu rozebrał bym gaźnik i dobrze go wyczyścił. Potem serwisówka w dłoń i regulacje.

Jeżeli chodzi o zalewanie to może ssanie z kierownicy ci nie wraca i zostaje dalej włączone.

Ogólnie rzecz mówiąc gaźniki DELL'ORTO są ciężkie w regulacji i jak tego nie robiłeś nigdy to się lepiej nie bierz. Do tego trzeba trochę doświadczenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szym3




Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OLSZTYN

PostWysłany: Pon 8:21, 26 Kwi 2010    Temat postu:

Ma jeszcze taki objaw że jak włożę świeżo nasączony filtr powietrza to wtedy potrafi paliwko przelac się przez gaznik i jeszcze częściej potrafi zgasnąc.Gaznik był niedawno czyszczony i założony ma nowy pływak więc chyba raczej zabiorę się od sprawdzenia linki ssania tym bardziej że jest trochę sfatygowana.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 8:31, 26 Kwi 2010    Temat postu:

A pływak dobrze ustawiłeś? Bo możliwe, że masz zły poziom na pływaku albo zaworek iglicowy ci nie trzyma.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szym3




Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OLSZTYN

PostWysłany: Pon 10:52, 26 Kwi 2010    Temat postu:

Raczej powinno byc tam wszystko w porządku bo czyszczenie gaznika i wymiana pływaka miała miejsce w serwisie więc chyba wiedzą co i jak Wink W wolnej chwili odłączę całkiem linkę od ssania i zobaczę co się będzie działo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:58, 26 Kwi 2010    Temat postu:

szym3 napisał:
Raczej powinno byc tam wszystko w porządku bo czyszczenie gaznika i wymiana pływaka miała miejsce w serwisie więc chyba wiedzą co i jak Wink W wolnej chwili odłączę całkiem linkę od ssania i zobaczę co się będzie działo.


W te serwisy w PL to czasami wątpię, dlatego też właśnie silnik do swojego KTM będę składał sam ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raheem




Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:27, 26 Kwi 2010    Temat postu:

ja swojej czwórce zauważyłem podczas czyszczenia gaźnika że chyba dwa wężyki są celowo przytopione żeby nie spierdzielało paaliwo nigdy się nie zalał więc w moim przypadku chyba dobry patent Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szym3




Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OLSZTYN

PostWysłany: Wto 20:48, 27 Kwi 2010    Temat postu:

A może wiecie koledzy czy ten silnik który jest w moim sprzęcie różni się tylko tym od standardowego lc4 z95r. ze ma rozrusznik i jest z 98r.czy jest różnica w mocy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:24, 27 Kwi 2010    Temat postu:

Mocowo są te same. W twoim masz zapłon KOKUSANA i rozrusznik. Jak chcesz zwiększyć moc to sprawdź jakie masz dysze w gaźniku, "otwórz" filtr powietrza i załóż jakiś przelotowy wydech.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szym3




Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OLSZTYN

PostWysłany: Śro 8:19, 28 Kwi 2010    Temat postu:

Mocy mi wystarcza Smile ,a co ile sprawdzac zawory?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 10:29, 28 Kwi 2010    Temat postu:

Zawory i olej co 5tys km.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szym3




Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OLSZTYN

PostWysłany: Śro 13:29, 28 Kwi 2010    Temat postu:

Fachowcy w serwisie mówili coś o dziesięciu zbiornikach paliwa bo te kilometry to nie do konca są prawdziwe przez to że linka licznika jest do przedniego koła a zawory trzydzieści zbiorników.Zkąd moge zciągnąc najczytelniejszą serwisówke?Nie zawreacał bym wtedy głowy tyle razy tylko popróbował coś ztamtąd wydukac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:02, 28 Kwi 2010    Temat postu:

Dawaj maila to ci wyśle wszystko co mam.

A co z tego, że przednie koło napędza licznik? Non stop latasz na jednym kole, że nie będzie nabijało km.

Jeżeli jeździsz w terenie to olej co 2,5tys km.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin