Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kartery LC4

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gierek




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Włodawy

PostWysłany: Pią 19:05, 16 Wrz 2011    Temat postu: Kartery LC4

Witam, panowie jest kwestia, otóż pękły mi kartery w 620 i kupiłem inne sprzedający zapewniał że są one od EGS-a 97r. z podwójnym obiegiem oleju. Okazuje się że w silniku nie ma miejsca na drugą pompę oleju (górną) podejrzewam że kartery są od jakiego super competitiona z małym obiegiem. I teraz pytanie czy te kartery z jedną pompą olejową podpasują pod moto z podwójnym obiegiem czy muszę dokupić mikrofiltr ? Czy może sprzedać te kartery w pizdu i kupić normalne pod dwie pompy sam nie wiem co robić proszę o porady.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakul123




Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 8:18, 17 Wrz 2011    Temat postu:

będziesz musiał dokupić mikrofiltr (ta aluminiowa puszka i do tego mikrofiltr). a sprzedawca niechce zamienić albo jakiś zwrot jeśli on złe sprzedał to powinien zamienić lub oddać kasę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:28, 17 Wrz 2011    Temat postu:

EGS 620 z dużym obiegiem oleju do roku 96 ma jedną pompę oleju. Dopiero od 97r wprowadzili dwie pompy oleju i zlikwidowali zaworek zwrotny odprowadzający olej z wału korbowego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 8:27, 28 Wrz 2011    Temat postu:

Druga pompa oleju nie ma (bezpośredniego) związku z małym bądź dużym obiegiem. Ona smaruje tylko skrzynię biegów (niskim ciśnieniem) wypompowując olej z komory korbowej (stąd pewnie likwidacja zaworka - nie jest już potrzebny).
Kontrolnie sprawdź tylko czy lokalizacja pompy umożliwia złożenie tego na starej zębatce, bo spotkałem się z różnymi rozmiarami zębatki pompy oleju w LC4 (różne przełożenia) i podejrzewam, że różnią się też wtedy minimalnie umiejscowieniem pompy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin