Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

jaki KTM wybrać ?
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
majstertorzu




Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:06, 16 Lut 2012    Temat postu:

czy jesli ktos jezdzi turystycznie tzn weekendowo po szutrach lasach to tez musi sie obawiać takich duzych kosztów nie zamierzam startowac w zawodach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 21:59, 16 Lut 2012    Temat postu:

Jesteś jednym z tych którzy zadają pytania ale nie przyjmują odpowiedzi.
Uparłeś się na tą 520 to ją kup. Po co te pytania?
Koledzy Ci dobrze radzą - jest to motocykl wyczynowy więc licz się z kosztami.
Czy jeździsz szybko czy wolno to i tak musisz robić przegląd co daną ilość mth.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pią 23:21, 17 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
majstertorzu




Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:32, 16 Lut 2012    Temat postu:

zgadza sie lecz jesli nie piłuje moto to mth naliczane są wolniej Razz ale rozumiem twoją sugestię jutro obejrze i zobaczymy co z tego wyniknie
ale faktycznie uparłem sie na to 520 -525 mimo ze nie wykorzystam jego mocy w pełni


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 8:53, 17 Lut 2012    Temat postu:

majstertorzu chłopie słuchaj dobrych rad bo potem będziesz żałował. Skoro miałeś problemy z wr to podejrzewam, że będziesz miał problemy z EXC. Miałem yz 426F zafundowałem jej remont na 4000zł i zero problemów! lałem benzyne i zmieniałem olej+filtr co 4-5 mht i wykonywałem konieczne czynności serwisowe. Gdybym nie zrobił takiego remontu i zgodnie z tym co każe producent to też bym wylewał żale na forach internetowych jak większość zawiedzionych użytkowników tego typu motocykli, którzy myśleli że kupią Mocne i lekkie enduro 4T o dużych wymaganiach serwisowych i nic nie będą musieli przy nim robić. Niestety żeby jeździć i się nie wściekać że coś nie działa i czemu wybuchł silnik to trzeba pamiętać, że motocykle potrzebują dużo uwagi i w miarę zasobnego portfela. Sprawdź w serwisówce do tego EXC jakie są interwały przeglądów. Co ile się wymienia olej i jakiej jakości leje się tam olej... nie jakiś szmelc za 20zł/l, sprawdź co ile rozbiera się silnik w celu dokonania pomiarów różnych podzespołów, co ile rozbiera się zawias i wymienia tuleje łożyska... Te silnika mają dużo mocy i małą pojemność a to oznacza większe koszta eksploatacji niż w starym japońskim enduro z lat 90.
przemyśl kilka rzeczy
pozDRo


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mariantofana dnia Pią 8:56, 17 Lut 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Pią 10:58, 17 Lut 2012    Temat postu:

napewno 520/525 w EXC bedzie mniej awaryjna niż WR, pod warunkiem że nie ma rzeźb i żadna czesc nie przekroczyła dopuszczalnej normy zużycia.
Lc4 620 540 też wydatki, bo to tez hardenduro tyle że z lat 90 tych i minimalnie mniej ma mocy z pojemności od RFS, ale RFS to taka odchudzona LC4 z konca lat 90tych, czyli po wszystkich modach jak dwie pompy oleju, wałek wyrównoważający auto deko itp.

Kup se 2T bedzie taniej na remontach Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
majstertorzu




Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:21, 17 Lut 2012    Temat postu:

panowie czy to jest LC4 620 SC ??

[link widoczny dla zalogowanych]

koleś twierdzi ze to oryginalny sc 60km pocisk ale papierów nie ma bo zaginęły .. rzekomo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muniek90




Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:44, 17 Lut 2012    Temat postu:

Widzisz silnik i kartery jak są przytarte? Wiedz że to moto było używane dość ekstremalnie Smile

LC4 to raczej motocykl enduro...tu się nie wywracamy co 5min. Każda nie katowana sztuka wygląda znacznie lepiej niż to


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 23:02, 17 Lut 2012    Temat postu:

wizualnie poza pokrywa ladny i zadbany , usdzczelki dekal sprzegla i cylindra nowe , rama malowana/odswiezona ? ,jest to wersja GS , niestety nie widze czy ma filtr oleju w ramie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kuchar




Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław Warszawa

PostWysłany: Wto 9:29, 21 Lut 2012    Temat postu:

Cześć

Jeżeli będziesz decydował się na LC4 350 to ja będę mój wystawiał
Oto link do zdjęć:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AzzBest




Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 7:46, 24 Wrz 2013    Temat postu:

pytanko, jakie kola w teren beda pasowac do 620sc 2001r?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GRZESIEK150




Dołączył: 18 Maj 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:23, 18 Maj 2014    Temat postu:

witam was mam do was kilka pytanek ,,chciałbym kupic fajnego ktm lub crossa do lasu typowo do lasu i chciałbym zeby był zrywny mam około 5 tys znajdę za ta kase cos ciekawego pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GRZESIEK150




Dołączył: 18 Maj 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:24, 18 Maj 2014    Temat postu:

i żeby sie tak nie psuł itp poradzicie cos mi dzieki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin