Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Instrukcja do LC4 640 2006r

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lb2635




Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 7:30, 16 Paź 2011    Temat postu: Instrukcja do LC4 640 2006r

Poszukuję instrukcji do KTM LC4 640 2006r. w języku polskim lub niemieckim, najlepiej w wersji elektronicznej (pdf, jpeg itp). Może być zdjęcie aparatem poszczególnych stron, byle czytelne.
Z góry dziękuję za pomoc. [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:40, 16 Paź 2011    Temat postu:

idzie na maila , co prawda 98-03 ale zmian do LC4 690 nie bylo w tych sprzetach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muniek90




Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:10, 17 Paź 2011    Temat postu:

Myślę że przy tej maszynie to tylko regulacja zaworów i wymiana oleju będzie Cię interesować(dopiero kilka sezonów jeździ). Oba w zależności od stylu jazdy..jeżeli ekstremalnie eksploatujesz maszynę to nawet co 2,5tys. Jeżeli amatorsko to co 6tys.

To bardzo ważne w KTM żeby wszystko robić na czas, wtedy odwdzięcza się bezawaryjnościąSmile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez muniek90 dnia Pon 18:11, 17 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 18:11, 01 Lis 2011    Temat postu:

Czy też mogę poprosić o instrukcję?
Moj adres [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:06, 01 Lis 2011    Temat postu:

Rysiek24 napisał:
idzie na maila , co prawda 98-03 ale zmian do LC4 690 nie bylo w tych sprzetach


Było, nawet całkiem sporo. Fakt, że to raczej niuanse, ale w niektórych miejscach mogą mieć spore znaczenie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:17, 01 Lis 2011    Temat postu:

tzn co zmienili ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:43, 01 Lis 2011    Temat postu:

najwięcej zmian było w '03 roku: pomijając inną głowicę i sprzęgło o czym każdy wie są n.p. inne kołki ustalające cylinder, inne przełożenie wstępne w silniku (inny kosz sprzęgła i wałek wyrównoważający, inna zębatka jednej z pomp oleju). Zmienił się też tłok - jest wymienny ze starym, ale ma m.in. jeden pierścień zupełnie inny. W 2004 doszedł bardziej rozbudowany układ olejowy (dodatkowa dysza od przodu silnika). Pomijam zmiany w elektryce, bo tam często coś było mieszane. Rodzaje uszczelek też potem ewoluowały.
Pojawiło się też potem (tzn. po '03 który obejmuje ta serwisówka) sporo odmian, zwłaszcza SM: z innymi subframe'ami, airboxem, innym wydechem (zupełnie inne kolektory), cała masa różnych konfiguracji zawieszenie (nastawy, ilość oleju do zawiasu trzeba patrzeć pod konkretny model i rok moto - najlepiej weryfikować w.g. numerów nastawów wybijanych na lagach, amorkach). Było też sporo odmian półek - różne średnice, offsety, mocowania pod stacyjkę lub brak.
Na prawdę drobnych różnic jest cała masa - wystarczy dokładniej katalogi powertować. Oczywiście podstawowe wytyczne serwisowe są bez zmian, na szczęście.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarek
Gość






PostWysłany: Sob 16:21, 15 Wrz 2012    Temat postu: instrukcja obsługi

też bym chętnie to zobaczył, jak ktoś ma to bardzo proszę na maila [link widoczny dla zalogowanych]

ktm lc4 640 2000r
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alice in Wonderland




Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 23:22, 12 Paź 2012    Temat postu:

mam do 2004, myślę, że zawsze nowsze Smile

Nie mogę wkleić linka, więc jakby ktoś chciał niech mówi


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Alice in Wonderland dnia Pią 23:25, 12 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin