Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Husqvarna 701 Enduro kontra...? no właśnie...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nieludzki




Dołączył: 17 Lut 2018
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:40, 17 Lut 2018    Temat postu: Husqvarna 701 Enduro kontra...? no właśnie...

Od dłuższego czasu poszukuję turystycznego enduro... Była Beta 525 R, BMW GS 1150, GS 1200 Adv, Dniepr "napędowiec z wózkiem" Laughing ... Przyszedł czas na coś lżejszego na dłuższe wypady turystyczne "w terenie niezabudowanym" i weekendowe wypady po okolicy (bez upalania po pachy w błocie...)

moją uwagę przykuła Huska 701 Enduro, jednak po dokładniejszym zbadaniu tematu okazało się że jest to mocno nowy i mało popularny sprzęt... co zaś się z tym wiąże to możliwości dozbrojenia : gmole, dodatkowe zbiorniki paliwa, stelaże, osłony itd. to spory problem i nie mała kasa...

W niektórych opisach znalazłem kompatybilność części z modelem KTM 690 E...

Pojawiły się pytania?
Na ile te dwa moto (prócz wspólnego Właściciela) są do siebie podobne?
Czy zatem nie lepiej poszukać KTM-a zamiast eksperymentować z Huską...?

Mogę liczyć na Wasze przemyślenia...?

Dziękuję i Pozdrawiam

nieludzki/bartek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13673
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 21:02, 17 Lut 2018    Temat postu:

to jedno i to samo, silniki te same, troche sie wyglądem plastikami itp róznią, ale generalnie baza jedna

ktm i huska to jedna marka jest teraz

ale przemyslał bym zasadnosc zakupu singla do wycieczek Very Happy wątpie żeby ten sprzet sie nadawał to obciązania bagazami, wiekszymi bakami i gmolami i wyprawy turystyczne - chyba ze typowo terenowe masz na mysli


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nieludzki




Dołączył: 17 Lut 2018
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:00, 18 Lut 2018    Temat postu:

nie lubię asfaltu... bagaże redukuje do minimum, nie wożę kufrów, czasem nawet nie zabieram namiotu tylko bivi cover. GS ADV to wygodne ale strasznie ciężki bydle. no i ta cholerna elektronika wszędzie... starych, prostych, niezawodnych moto w dobrym stanie już się nie kupi więc szukam w nowościach... jak mam kupić twina albo innego boksera to nie ma sensu bo już mam... często weekendowe wypady na azymut po "nie czarnym" się zdarzają i przydało by się coś lżejszego... Czarnogóra, Albania, Ukraina off-owo zrobiona na 1200 GS więc wiem że się da tylko może da się przyjemniej... w planach Pamir... takie tam potyczki z myślami...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13673
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 7:08, 19 Lut 2018    Temat postu:

no to skoro tak to mozna próbowac dostrajać singla w enduro skoro to maja byc terenowe wypady - no i tutaj jak pisałem czy ktm czy huska to w zasadzie obojętne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dakarowy




Dołączył: 15 Lut 2017
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Pon 8:30, 19 Lut 2018    Temat postu:

Żaden problem dostroic singla do wypraw enduro, to wg mnie bardzo dobra koncepcja, bez porównania lepsza niż tłuczenie ciężkich klocków po szutrach.
Husqvarna 701 to obecnie chyba jedyny nowy motocykl tego typu. Niestety dosyć drogi, ale jak pisałeś, można wybierać już tylko w starych konstrukcjach, a o ich dobry stan techniczny nie jest łatwo.
Sam przesiadłem się z takiego duala (G650XC) na 450tkę od KTM, bo chciałem spróbować czegoś innego (jeszcze lżejszego).
Dzisiaj wiem, że kolejną zmianą będzie wymiana 450tki właśnie na 701kę, ale to głównie ze względu na zamiłowania do dalekiego szutrowania, ze szczególnym uwzględnieniem długich interwałów serwisowych.
Miałem okazję pojeździć Husqvarną i dla moich zainteresowań i upodobań będzie lepszym wyborem niż 450tka... żeby nie ta cena, bo używek na rynku wtórnym brak.
Stary już jestem i leniwy, więc nie nauczę się już skakać po torze, 450tka daje wiele frajdy, na lekko wjeżdżam ją tam gdzie na poprzednim motocyklu musiałem się sporo utyrać, jednak perspektywa jazdy 200km lasami przed siebie i powrót, jak patrzę na motogodziny Very Happy krótko mówiąc mnie przeraża. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13673
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 21:03, 19 Lut 2018    Temat postu:

zaraz sie pojawią dwucylindrowe ktmy moga byc tez ciekawe - choc na pewno ciezsze konstrukcje niz single

oprócz huski jest ktm 690 enduro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nieludzki




Dołączył: 17 Lut 2018
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:50, 19 Lut 2018    Temat postu:

no właśnie, tylko że nowych KTM 690 E nie ma... a te używane, w miarę nowe to cena w kosmos za używkę... zastanawiam się czy jeśli kupię HUSKĘ 701 to ile akcesoryjnych gadżetów od KTM-a 690 będzie pasować...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13673
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 9:30, 20 Lut 2018    Temat postu:

wszystkie Very Happy popza tymi pamarańczowymi Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dakarowy




Dołączył: 15 Lut 2017
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Wto 15:31, 20 Lut 2018    Temat postu:

Z tego co wiem Husqa jest juz zmieniona, na pewno rama, a raczej subframe, oraz poprawiony silnik, tym bardziej od 2017r. poza tym to poprawiona 690tka pozbawiona wszystkich wad 690tki, co by nie gadał i na co nie liczył ;P

Poza tym, w dzisiejszych czasach wystarczy rogal do spakowania bagażu i ewentualnie jakiś rotopax, zasięg jest już wtedy w miarę przyzwoity Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dakarowy dnia Wto 15:34, 20 Lut 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rrolek




Dołączył: 21 Gru 2017
Posty: 133
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:25, 13 Kwi 2018    Temat postu:

Witka

Do podróżowania offem z nowszych wystarczy np DRZ. 690 czy 701 IMO przekombinowane i delikatne. Do latania po szutrach czy po mazowieckich piachach na pewno lepsze ale w cięższy teren bym się bym nie wypuścił.
I nie marudzil bym na loty w ofie po 200 km na exc. Robilo się tyle nawet i po karpatach i na kacie i na drz z na becie (dużo mniej kanapowatej od exc czy excry o ile to ma znaczenie jak się leci w większości na stojaco)
Podsumowując: kwestia zastosowań i wymagań.

Pozdr
rr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raion80




Dołączył: 07 Wrz 2016
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 5:02, 14 Kwi 2018    Temat postu:

wszystko co miało być napisane napisali silnik jest prawie taki sam jak ktm 690 jedynie trochę głowice przerobili i dostał parę kucyków więcej mi osobiście bardziej się ktm podoba a huska jakoś te plastiki mi nie przypadły do gustu zresztą ja bym wolał starą hondę xr 650r na big bor i zawieszeniem wstawionym nowym od tych wynalazków bo mało tam elektroniki a ja elektronikę uważam za zło a ktm widziałem na portalach stały jakiś czas temu enduro 3 sztuki za 15 do 18 tys z przebiegiem do 5 tys

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin