Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Głowica HF w 620?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Sob 16:28, 12 Mar 2011    Temat postu: Głowica HF w 620?

Czy to wogóle możliwe? Np kupuje samą głowice HF i zakladam na 620tke? Czy to bedzie dzialac?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:11, 12 Mar 2011    Temat postu:

tutaj masz temat o takiej przeróbce:
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie musisz kupować całej głowicy. HF ma tylko większe zawory. Więc rozwiercić zawory i masz HF'a w 620 ;]

Poczytaj opisy na ABP racing o przeróbkach KTM'ów ile z nich KM mechanicznych wyciągają Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukasz_vip dnia Sob 18:12, 12 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:22, 12 Mar 2011    Temat postu:

HF ma jeszcze parę dyskretnych różnic, ale generalnie mocno się nie różni - nawet wałek rozrządu ten sam.

Co do przeróbek - piszą ile to wytrzymuje? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:23, 12 Mar 2011    Temat postu:

Niestety nie piszą ;]

PS: Dzisiaj latałem pierwszy raz ze szwagrem po lesie na naszych LC4'kach. Jego 640 2001r full oryginał i mój 620 1996r z otwartym filtrem, dyszami od SC i przelotem. I różnica w mocy jest dość widoczna na korzyść mojego mimo tego, że ja mam przełożenia 16/42 a on 15/45 Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:12, 12 Mar 2011    Temat postu:

Pisałem Ci, że Twój wyjątkowo ładnie się zbiera - gaźnik mechaniczny, brak zbędnych mas wirujących, sportowe nastawy i lżejsze moto dają sporą różnicę finalną.
Pewnie jakbyś się przejechał moim to stwierdziłbyś, że to przyciężkawy klocek Wink - z 2ki muszę się postarać, żeby go na koło poderwać.
Powoli myślę o wsadzeniu tego FCRa... - ciekawy jestem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Sob 20:46, 12 Mar 2011    Temat postu:

No dobra dużo czytania heh ale pytanie proste mam, czy jak by to:
[link widoczny dla zalogowanych]
wkręcić na cylinder 620 to by zdało egzamin czy nie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:40, 12 Mar 2011    Temat postu:

glowice HF lubia pekac ... ja bym zostal przy zwyklej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 9:27, 13 Mar 2011    Temat postu:

Rychu z tym pękającym HF jest jak z YETI, niby wszyscy słyszeli, ale nikt nie widział Gives thy a finger Gives thy a finger

Co do tego czy pasuje na cylinder z 620 to właśnie nie jestem pewien. Jak znajdę czas to mogę Ci sprawdzić na niemieckim forum. Chłopaki tam dużo przeróbek robią to i pewnie coś już o tym było.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukasz_vip dnia Nie 9:32, 13 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Nie 19:24, 13 Mar 2011    Temat postu:

Dzieki! Bede wdzięczny:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 2:11, 14 Mar 2011    Temat postu:

Ja widziałem jeden czy 2 przypadki pękniętej HFki - choć nie wiem, czy to nie była kwestia właściciela Wink Zwykłe głowice zresztą też potrafią pęknąć.

Z tego co wiem toto będzie pasować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:14, 14 Mar 2011    Temat postu:

chodzi oto ze duze zawory , spowodowaly oslabienie gniazd i tam lubia pekac - pewnie jedna na 1000 ale moze akurat ty jestes tym wybranym Smile .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:45, 22 Mar 2011    Temat postu:

Niemcy twierdzą, że głowica pasuje do 620, bo jest taka sama średnica tłoka, ale głowica jest wyższa przez to 640 ma pojemność 625. Zmienia się wyłącznie stopień sprężania. Podobno trzeba splanować 1mm, żeby otrzymać oryginalny stopień sprężania.

Więcej tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukasz_vip dnia Wto 22:58, 22 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 0:11, 23 Mar 2011    Temat postu:

Wot cwaniaki - myślałem, że na wyższych karterach uzyskują ten 1 mm.
A 640 (czyli 625) te dodatkowe cm^3 zawdzięcza większemu skokowi tłoka - wał jest inny niż w 620 (czyli 609 Wink )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 1:07, 23 Mar 2011    Temat postu:

No własnie już sam nie wiem co jest w końcu zmienione. Na niemieckim forum wyczytałem, że tłok, korba i zylinder są te same, że niby to głowica jest inna w 640.

Dzisiaj się też dowiedziałem, że LC4 400 ma 1,5mm krótszą korbę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukasz_vip dnia Śro 1:08, 23 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 1:39, 23 Mar 2011    Temat postu:

Tłok, korba i cylinder na pewno są te same. Wał na pewno inny, kartery PRAWDOPODOBNIE też - myślałem, że właśnie na nich podniesiono cylinder o ten 1 mm.
Inna sprawa, że z tego co widzę 620 ma sporo mniejszy stopień sprężania (10.4:1) niż 640 (11.5:1) - ciekawe które z nich je osiągane po splanowaniu głowicy o ten 1 mm.

Mam luzem głowicę HF - jak będę miał okazję to zerknę, czy dałoby się ją o 1 mm splanować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin