Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dźwignia zmiany biegów do wy.miany.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
don




Dołączył: 11 Maj 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakó

PostWysłany: Wto 20:28, 22 Maj 2012    Temat postu: Dźwignia zmiany biegów do wy.miany.

Właśnie dziś złamałem oryginalną dźwignię biegów podczas ślizgu. Nie chce mi się czekać na oryginał z allegro, tylko jutro chcę coś kupić popularnego "od ręki" w Larssonie lub innym sklepie w Krakowie ?

Co powinno podejść i być podobnego (wieloklin, długość, kształt itp) ?

Mam LC4 400 z 93 roku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
don




Dołączył: 11 Maj 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakó

PostWysłany: Wto 20:37, 22 Maj 2012    Temat postu:

tak wygląda oryginał [link widoczny dla zalogowanych]

w sumie nowa mogła by bardziej odstawać na zewnątrz. Mam nowe buty i wiecie jak jest - sztywno i bez wyczucia Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 21:32, 22 Maj 2012    Temat postu:

raczej jak by pasowała od czegos innego to by napisali

ale reke dał bym sobie obciąc ze jest taka sama jak w ktmie EXC 525 z 2005 roku, czyli ktm 250 450 525 od 00 do 07 rok. z kształtu tak samo, tez zagłębienie na podkładke itp


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:50, 22 Maj 2012    Temat postu:

echh a pozniej opinie ze ktm sie psuje.... nalepiej zrobic rzezbe z gowna i tyle - proponuje kupic co popadnie i dospawac do walka bedzie na wieki wiekow..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 22:58, 22 Maj 2012    Temat postu:

Tak samo jak połączone kartery "na wieki wieków" :d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
don




Dołączył: 11 Maj 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakó

PostWysłany: Wto 23:05, 22 Maj 2012    Temat postu:

no jednak oryginał się zepsuł a wieloklin na dźwigni prawie nie istnieje.

Nie potępiaj kolego rozwiązań które mogę ulepszyć fabrykę np. inny kształt drążka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 23:22, 22 Maj 2012    Temat postu:

w exc jest trochę inna
exc:

lc4



ale na moje oko raczej by pasowała, wieloklin raczej ten sam będzie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Wto 23:26, 22 Maj 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
don




Dołączył: 11 Maj 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakó

PostWysłany: Wto 23:40, 22 Maj 2012    Temat postu:

KristofSX napisał:
w exc jest trochę inna
exc:

lc4



ale na moje oko raczej by pasowała, wieloklin raczej ten sam będzie


i to jest konstruktywna podpowiedź !

Dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:14, 23 Maj 2012    Temat postu:

co za roznica jaka kupisz czy od exc czy pasuajca do lc4 , zamow na allegro i za 2 dni bedziesz mial w domu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:48, 23 Maj 2012    Temat postu:

wieloklin istnieje tylko musisz go dokładnie oczyscic, i przy skrobaniu nie uszkodzic bo nastepna dzwignia tez szybko poleci.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
don




Dołączył: 11 Maj 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakó

PostWysłany: Śro 22:09, 23 Maj 2012    Temat postu:

No i mam Smile Taką jak chciałem od EXC - bardziej odstająca.

Za pierwszym razem nie oczyściłem dobrze wieloklinu na ośce i dźwignia na torze mi się przesunęła. Za drugim razem oczyściłem i porządnie skręciłem. Mam nadzieję, że teraz będzie git.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakul123




Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:14, 24 Maj 2012    Temat postu:

ja bym się bał z tak odstająca dźwignią jeździć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
don




Dołączył: 11 Maj 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakó

PostWysłany: Czw 14:22, 24 Maj 2012    Temat postu:

Do jazdy super - do wywrotek ... hmmm, okaże się. Jak ją urwę/złamię to następną kupię już dedykowaną LC4 Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:01, 24 Maj 2012    Temat postu:

ja nie wyobrazam sobie jazdy z taka dzwignia, na wyjebach bedziesz biegi wbijal nie chcacy albo nie naturalnie odginał stope i nie wyczujesz motocykla przez to. Porazka pomijajac fakt ze pierwsza mocniejsza gleba i po dzwigni...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 21:23, 24 Maj 2012    Temat postu:

pół biedy jak zlamiesz tylko dźwigine, ja widziałem przypadki pękającego wałka zmiany biegów - i wtedy to kalarepa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin