Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dziwny przepadek z iskrą / prądem
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ktmlc4-pajeczno
Gość






PostWysłany: Nie 14:45, 17 Cze 2012    Temat postu: Dziwny przepadek z iskrą / prądem

Witam
Prosze foachowcow o mała radę odnośnie mojego KTM LC4 supermoto z 2001 r. mianowicie po 10 min jazdy zatrzymalem sie zgasiłem moto i z rozrusznika nie chcial odpalic sytuacja tego dnia powtórzyła się klika krotnie jak sie okazało nie palił gdy sie zagrzał. w domu ustawiłem zawory od nowa (myslac ze to jest przyczyna) jadnak okazało sie za problem jest w iskrze, gdy odpalam z rozrusznika istry brak pojawia sie tylko pod sam konec gdy rozrusznik juz przeztaje kręcic, ze startera (kapając) iskra jest cały czas. czyli jak moto jest zimny ostygnie około 10 minut odpala bez problemu jednak jak sie znow zagrzeje to brak iskry i nie odpala
Pomyslałem wiec:
-słaba świeca - wymieniłem na nową i nic
- kable WN zarobiłem na nowo przy cewce i świecy- nic
- cewka - załozyłem druga i dalej nic
- Przycisk od wyłączania moto tez sprawdziłem rowniez jest oki

Jedyne pomysły jaki przychodzą mi do głowy to :

- uszodzony moduł gdzyż sie grzeje (jest ciepły ale nie parzy) a jak ostygnie (chłodny) moto odpala bez problemu, gdy pochodzi około 1min i sie go zgasi i sproboje ponownie odpalić znow sie nie da (noduł wtedy znów jest ciepły) jednak zastanawia mnie fakt czy gdy to była wina modułu to problem był by tylko w odpalaniiu ? czy podczas pracy tez ? bo w moim przypadku jak sie go odpali to jest wszzystko oki.
- ewentualnie jakies nie sprawny akumulator - chociaz to wydaje mi sie mało prawdopodobne
-Nie wiem bo wczoraj na forach wyczytałem ze problem moze być w impulsatorze ale nie mam pojecia jak to sprawdzic.

Proszę o rade
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DawidKTM




Dołączył: 18 Paź 2011
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:55, 17 Cze 2012    Temat postu:

Impulsator sprawdź rezystancje na zimnym silniku jak i na "zagrzanym"(jak już nie odpala) możesz też zmierzyć napięcia. W module może jakieś zimne luty się robią czy coś.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ktmlc4-pajeczno
Gość






PostWysłany: Nie 23:10, 17 Cze 2012    Temat postu:

Dawid a w jaki sposób sprawdzic impulsator ??
Czego sprawdzic rezystencje ? modułu ? cewki ? Jaka powinna być wartość prawidłowa ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pon 7:54, 18 Cze 2012    Temat postu:

Impulstaor to takie małe cudeńko przy magnecie które zlicza impulsy. Prawidłowej wartości nikt ci z głowy nie powie. Masz ją napisaną w serwisówce

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamil-pno
Gość






PostWysłany: Pon 23:15, 18 Cze 2012    Temat postu:

a w jaki sposób sprawdzić impulsator ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Wto 7:21, 19 Cze 2012    Temat postu:

Ludzi miejcie litość!! Może pierw się zarejestrujcie . . . Druga sprawa jak chcesz sprawdzić impulsator to musisz znać jego rezystancję, którą masz w serwisówce, w której także masz jak to pomierzyć!! A jak nie masz serwisówki i nie znasz rezystacnji oraz brak ci pojęcia o mechanice moto oddaj do mechanika.
A by post nie był bezwartościowy to impulsator sprawdzasz mierząc rezystancję multimetrem(miernikiem), który to ma takie dwa kabelki które przykłada się do kabli impulsatora i wszystko ci wyskakuje na LCD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamil-pno
Gość






PostWysłany: Wto 21:52, 19 Cze 2012    Temat postu:

4tSTUNT Nie chcesz pomagać to nie pomagaj ale nie musisz wyśmiewać innych i robić z nich debili, gdybym wiedział albo miał 100% pewność jak to zrobić to bym poszedł do garażu i zmierzył tą cholerną oporność. A jeśli mam coś robić to chce to zrobić dobrze dlatego o niektóre rzeczy wole dopytać do tego służy forum
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 23:08, 19 Cze 2012    Temat postu:

To jak z szukaniem informacji w google... łatwiej zapytać niż poszukać : d
W tym wypadku łatwiej zapytać niż zobaczyć do serwisówki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamil-pno
Gość






PostWysłany: Wto 23:33, 19 Cze 2012    Temat postu:

znalazłem serwisówke na chomiku ale nie ma tam zawartych takich informacji cchyba musze poszukać jakiejś innej
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Śro 10:41, 20 Cze 2012    Temat postu:

Jak bym nie chciał pomóc nie pisał bym żadnego postu . . .
I dla ścisłości chciałem Ci zwrócić uwagę bym znalazł dobrą serwisówkę, bo tam masz podane prawidłowe oporności i sposób mierzenia ich...
I bez serwiówki nic nie zrobisz bo nikt z bani rezystancjami trzaskać ci nie będzie, więc jakiś sztuczny problem robisz mając jakieś anse ku mojej osobie.

p.s kto szuka nie błądzi, łap chyba najlepszą serwisówkę do lc4
Kod:
moto.tt.free.fr/explorer/KTM_400-660_LC4_98-03_Repair_Manual.zip


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 4tSTUNT dnia Śro 10:42, 20 Cze 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamil-pno
Gość






PostWysłany: Czw 19:47, 21 Cze 2012    Temat postu:

sądze ze to nie moduł jest winnym bo gdy moto jest zimne odpala bez problemu po około 2min gdy zgasze to juz nie odpali , zprawdzam nie ma iskry gdy odpalam z rozrusznika, jednak nawet jak jest nagrzany i odpalam kopiąc go iskra juz jest, pomimo tego ze jest ciepły , dzine to bo chyba gdyby to byłą wina modułu to od kapania tez by nie miał iskry a nie tyko odpalając rozrusznikiem , dobrze kombinuje ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:41, 21 Cze 2012    Temat postu:

albo aku słabe alno gdzies na przewodach nie łaczy, no i jaki to model lc4 ?? z jakim zapłonem ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Czw 20:44, 21 Cze 2012    Temat postu:

Może przekaźnik rozrusznika ci padł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamil-pno
Gość






PostWysłany: Czw 22:12, 21 Cze 2012    Temat postu:

Sprawdziłem wg serwisówki i okazało sie ze podpinając na krótko wskazanie z miernika = 0 ohmow czyli jest oki, to nie jest przyczyna ;/
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GPwariat




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:16, 14 Lip 2012    Temat postu:

znajomy mial podobny problem okazalo sie ze aku mu siada i pozniej jeszcze wyszedl slaby styk gdzies na wtyczkach (tylko ze moto bylo meczone w teren) sproboj wlozyc inny aku od kogos lub moze byc przekaznik z rozruchu tam tez moze sie cos dziac jak sie zagzeje moto

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin