Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DID/RK/Renthal - co polecacie?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Natalia Cattiva




Dołączył: 22 Sty 2018
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:51, 03 Mar 2018    Temat postu: DID/RK/Renthal - co polecacie?

Panowie jaki lancuch polecacie? Podzielcie sie wrazeniami, co jest godne polecenia a z czym dac sobie spokoj..
Chcialabym za jakis czas wymienic u siebie naped w LC4


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13673
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 16:00, 03 Mar 2018    Temat postu:

did i RK podobne, renthal róznoe - sa jakie lepsze ( topowe modele) które sa podobno kozackie - nigdy takich w rękach nie miałem Very Happy

zwykle korzystam z dida, ale wiem ze RK sa porównywalne, wiec w te marki bym celował. oczywiscie marka to połowe sukcesu dobrze jest jeszcze dobrac model Razz
najoptymalniejsza opcja to chyba did VX2 dla ciebie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Natalia Cattiva




Dołączył: 22 Sty 2018
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:44, 03 Mar 2018    Temat postu:

Czyli ze X ring powiadasz.
A czy zloty DID jest w czyms lepszy od tego klasycznego ?

I jak to jest z tym smarowawniem? Spray nie, bo nie, jakis dobry szuwaks chyba z linii Bel Ray jak dobrze pamietam byl.
A Ty co uzywasz Heniu?

Co do mycia nigdy nie mialam dylematu z racji cierpliwosci rozpuszczalnik i ogien.

Zartowalam Very Happy

Oczywiscie pedzelek i nafta..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13673
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 17:04, 03 Mar 2018    Temat postu:

xring najmniejsze opory tarcia a najwieksza ochrona przed syfem, bezoringiwe sie wyciagają jak gumka z gaci w terenie Very Happy

złoty od czarnego rózni sie kolorem Very Happy i troche ceną Razz

ja generalnie nie myje łancuchów - chyba ze na prawde uwalone, a moto ma akurat tego dnia wygladac ładnie - ale im mniej tym lepiej mycia wg mnie Razz a co do smarowania ja uzywam sprejów, po kazdym myciu przelatuje na napędy nie narzekam, wytrzymuje tyle ile maja wytrzymywać, jak kiedys miałem wieksza bide i smarowałem jakimis olejami i mało regularnie, to miałem problem z korozją, i w koncu łancuch zaczał byc nierówny ( jak zwisał to nie równą linie tylko miał duze opory i jak sie ułozył tak został.

wczesniej smarowalem valvoninem albo mannolem bo były tanie, teraz motorexem offroadem albo motulem offroadem troche sie to lepiej trzyma.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Natalia Cattiva




Dołączył: 22 Sty 2018
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:19, 03 Mar 2018    Temat postu:

Dobra czyli mniej myc, wiecej smarowac Wink

Ok, zatem jesli poza kolorem i cena nie rozni tych lancuchow nic wiecej to rozumiem, ze gold edc to taki prestiz..
Zobaczymy, moze jak moja kochanka sobie na to zasluzy to ja ozloce tym DIDem w wersji gold Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ewertas




Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 158
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piła

PostWysłany: Nie 11:36, 04 Mar 2018    Temat postu:

Złoty DID jest odporniejszy na rdzewienie w porównaniu do czarnego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomokat




Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Nie 18:26, 04 Mar 2018    Temat postu:

Dobre opinie mają też łańcuchy CZ.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13673
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 19:58, 04 Mar 2018    Temat postu:

własnie gdzie sa te dobre opinie bo nie słyszałem Very Happy

kiedys trafił do nas nowy motocykl ( fakt faktem BMW ) ze cos nie tak z napędem, sie okazało e nowy łancuch i pękł policzek łancucha - łancuch CZ Very Happy

tez widywałem sporo tanich łancuchów gdzie był problem po jeździe po grysie - pękały rolki, mam taki łancuch nawet jeden prawie nowy 1/4 rolek sie ulotniła Very Happy

z didem nigdy takich problemów nie mialem, w didzie te rolki np są bezszwowe


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomokat




Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Nie 20:31, 04 Mar 2018    Temat postu:

Słabo szukałeś, że nie znalazłeś. Jeden pęknięty łańcuch to żadna wyrocznia. To, że DID jest najbardziej popularnym łańcuchem, nie oznacza, że jedynym słusznym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Natalia Cattiva




Dołączył: 22 Sty 2018
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:24, 04 Mar 2018    Temat postu:

ewertas napisał:
Złoty DID jest odporniejszy na rdzewienie w porównaniu do czarnego


- o i to juz mnie przekonuje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 10:02, 05 Mar 2018    Temat postu:

Od kilku lat did vx2

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Natalia Cattiva




Dołączył: 22 Sty 2018
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:37, 05 Mar 2018    Temat postu:

Zatem nie pytam czy jestes zadowolony, bo zdaje sie to byc oczywiste Smile

A jak o niego dbales?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 13:22, 06 Mar 2018    Temat postu:

ja nie pieszcze sie z lancuchem , zakladam i zapominam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shimy




Dołączył: 28 Kwi 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: Śro 7:57, 07 Mar 2018    Temat postu:

Rychu tzn nie czyścisz i nie smarujesz? Ja też latam na VX2 ale raz na tydzień lub częściej (w zależności od potrzeby) wrzucam łańcuch do nafty, myję, przedmuchuję sprężonym powietrzem i jest jak nowy - roboty na 20min, smaruję po każdej jeździe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13673
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 8:15, 07 Mar 2018    Temat postu:

sa rózne szkoły akurat twoja tez nie jest najlepsza - nafta jak wejdzie pod gumki to szybki wypłucze z tamtąd smar, tym bardziej spręzone powietrze,

wg mnie najlepsza opcja to za bardzo nie myc - jak juz to naftą ale pędzelkiem i i to raczej z boku policzki tylko przelecieć łancucha, i wytrzec do sucha szmatką kompresor tu za dobrze nie robi, potem nasmarować - smar zapewnia lepsza ochrone antykorozyjna, i gumki maja smarowanie, a mała czesc smaru moze sie dostać pod uszczelnienie do rolek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin