Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czy dobrze kombinujemy z KTM lc4 620
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nowy
Gość






PostWysłany: Sob 9:39, 08 Sie 2009    Temat postu: Czy dobrze kombinujemy z KTM lc4 620

Witam wszystkich, ciesze sie ze mozna dodac temat bez zarejestrowania się na forum. Pojawiam sie tutaj z nastepujacym pytaniem. Wraz z kolega przesiadamy się z plastkiów na enduro/supermoto z naciskiem na to drugie szukamy czegos co ma być przysłowiowo do wszystkiego. Głównie chcemy jezdzic po miescie na kołach supermoto a majac komplet koł terenowych wybierac sie w teren czy na jakis delikatniejszy tor motocrossowy. Na same motocykle chcemy wydac ok 6 tys. zł.+koła supermoto wiem ze to nie wiele ale ani ja ani moj kolega nie jestesmy pewni czy sie odpowiednio zajawimy Smile w tym temacie. Ja jeźdźiłem juz kilkoma endurami(KMX ,DT ,XT ,TT) a tym ostatnim glownie po drodze i stad wyciagnałem jeden wniosek ze mocy na drodze w motocyklu enduro musi byc jak najwiecej... stad moja proopozycja kupna wlasnie KTM. Powiedzcie czy dobrze mysle bo wraz z kolega szukamy czegos mocnego niekoniecznie musi byc lekkie ale zalezy nam na trwałości silnika i niekonicznie duzych kosztach serwisu wzgledem robionych przebiegów przypominam ze chcemy głownie jezdzic po miescie na kołach supermoto. Stad wlasnie kupno jakies WR czy CRF a jak wyglada sytuacja w KTM co ile nalezy zmieniac olej ustawiac zawory wymieniac tłok/cylinder. Pozdrawiam wszystkich i mam nadzieje ze bede mogł sie zarejestrowac ta tym forum jako szczesliwy posiadacz KTM Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Czw 16:35, 24 Gru 2009    Temat postu:

Czesc!
Odpowiem Ci na twoje pytanie cytujac moj tekst z grup dyskusyjnych - temat posta byl podobny, napewno znajdziesz odp. na interesujace cie pytania:


Ja moge tylko dodac, ze wersje 620 EGS-E produkowane od 97 maja slabe kolo
magnosowe, magnesy potrafia sie odkleic. KTM popelnil blad konstrukcyjny,
wlasciwie to nie KTM tylko japonce bo to Kokusan robi te kola magnesowe.
Zamiast jednego okraglego magnesu wypeniajacego wnetrze kola magnesowego -
sa 4 cwiartki przyklejone na klej do magnesow.
W wersji LC4 640 ten problem jest juz rozwiazany.
Inna wada to zbyt niska kierownica i w dodatku fabrycznie pod zlym kątem.
Stajac na motocyklu trzeba po nia siegac bo jest na wysokosci jaj i za
blisko ciala.
Rozwiazaniem jest podwyzszenie kierownicy dostepne w wiekszosci sklepow
motocykowych oraz odchylenie kiery bardziej do przodu. Taki zabieg poprawia
komfort jazdy oraz pozycje na motocyklu.
Oryginalny tlumik dlawi silnik z dolu, jak sie go wywali i wstawi przelot to
moment obr. ladnie sie wyplaszcza i moto ciagnie od samego dolu bez jekow.
Mozna robic rozne rzeczy na wysokich biegach, ruszac w kopnym piachu z 2 czy
3ki. to bardzo ulatwia kontrole jesli ma sie moc caly czas.


Poza tym LC4 wybacza bledy, jest latwy w prowadzeniu, jesli popelnimy jakis
blad mozemy liczyc na to, ze motocykl nie wykorzysta tego przeciwko nam a to
duzy plus.
Poza tym trzeba dbac o stan lag, czyscic zgarniacze, smarowac i dbac o
lancuch, regulacja zaworow co 10tys, olej najlepiej co 2.5tys (serwisowka
mowi, ze co 5tys ale podaczas jazdy w terenie trzeba to podzielic przez min
2) i bezwzglednie pamietac o odpowietrzenniu ramy po zmianie oleju.
Co do zywotnosci silnika to sprawa nie jest jednoznaczna, licznik napedzany
jest przez przednie kolo wiec przebieg zbierny jest z kola, ktore kreci sie
zawsze z taka predkoscia jaka jedziemy - gdy tymczasem tyl moze krecic sie i
5x szybciej. Na moim przykladzie mozge powiedziec, ze jezdzac 90% teren za
remont silniak zabralem sie gdy na budziku pojawilo sie rowne 30tys (pojawil
sie luz na korbie). Czyli realny przebieg silnika nadajacego sie do remontu
to powiedzmy 50-60tys km. Koszt takiego remontu to 650zl za dobry tlok i
740 za korbowod, ja odalem korbowod do regeneracji co zmiejsza koszt o
300zl.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kabat




Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Pon 16:25, 28 Gru 2009    Temat postu:

Nie mozna stawiac LC4 w jednym rzedzie z KMX ,DT ,XT ,TT. To sa motorki turystyczne , takie turystyczne enduro, słabizna. Z LC4 napewno bedziesz zadowolony bo w miesice zajbeiscie sie jezdzi. Co do koł ednuro i SM, to nie jestto takei proste, na tył nie ma problemu ale z przadu kolo SM ma inan tarcze , wieksza, trzeba meic kit montazowy do zmainy takiego kola na enduro i odwortnie. Kumple kupil na wiosne 640 SM i dokupil kola enduro i za chuja nie moglismy z przadu zalozyc kola enduro. Wkoncu strzedal to SM i kupil 640 enduro:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymi07




Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:41, 04 Wrz 2013    Temat postu:

Witam, widzę że temat już stary(to się odświeży), chciałem zapytać o ten motorek, jestem nim zainteresowany, mam parę pytań do posiadaczy, oto one:
1. Nie wiem czy dobrze zauważyłem czy mnie oczy mylą, wymiana oleju co 2 tys km ? w exc 525 które nie dawno sprzedałem olej wymieniałem co chwila.
2. Jaki jest ogólny koszt jeżdżenia takim motorem w porównaniu np. do EXC, jak z klockami itp
3. Czy kupię dobre moto do 7 koła, bo raczej myślę nad trochę starszym, i jaki model najlepszy
4. Ile to pali ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:32, 05 Wrz 2013    Temat postu:

wersje z duzym obiegiem oleju - wymiana co 5 tys , wersje z malym obiegiem ( SC , pierwsze SXC) co 2.5 tys.

koszta napewno mniejsze jak katujesz kilka lat, bo tylko biezacy serwis robisz , ale dobre EXC tez nie remontujesz co miesiac. Klocki , jak nie hamujesz to wcale sie nie zuzywaja ....

do 7 kola cos znajdzies , ale raczej starsze modele czesto juz zmeczone , nie mniej mozna trafic rodzynka.

5- 8/100


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymi07




Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:50, 05 Wrz 2013    Temat postu:

Widzę w opisie że masz ten motorek, co możesz o nim powiedzieć ciekawego jeszcze Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:46, 05 Wrz 2013    Temat postu:

gaznik dellorto - samo zlo ... po zmianie na Keihin FCR MX 41... wyrwiraczka Very Happy trudny do ogarniecia

zaplon SEM , lubi sie popsuc... ja walsnie jestem lzejszy o 1000 zl ( stator nowy + cewkomodul uzywany) ..., uzywek nie ma , a jak sa to ceny jak za nowe , kupilem akcesoryjny zaplon angielski po "znajomosci" taniej.


coz motocykl wymaga silnej reki , bo jak odkrecisz to mowisz " o kuzwa , czemu to tak zapierdala na pol gazie Very Happy " a nie lubi jak sie go muli.

nie zamienil bym sie na XR 650R , bo jechalem takimi i co KTM to KTM Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymi07




Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 10:53, 06 Wrz 2013    Temat postu:

To fajnie, zapytam jeszcze ile Cie kosztuję np. pół roczna eksploatacja tego sprzętu, zakładając że nie psuje się nic poważnego o wysokim koszcie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roberto600




Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:39, 06 Wrz 2013    Temat postu:

Szymi 07 warto tez poszukac wersji SC w tych pieniadzach mozna juz kupic w miare dobrego sprzeta z rodziny LC4 tez szukam po sprzedazy mojego XT ktore moca nie powalalo o masie moto juz nie wspomne Smile jesli moge zapytac skad decyzja sprzedazy EXC na rzecz ciezszej LC4 z mniejszymi mozliwosciami terenowymi ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymi07




Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:51, 06 Wrz 2013    Temat postu:

Decyzje sprzedaży podjąłem przez wyjazd, nie chcę by moto stało nie użytkowe (szczególnie teraz na zime), po drugie wziąłem pod uwagi koszty eksploatacji a po trzecie to popatrzyłem z boku na swą jazdę i raz jeżdżę w terenie, raz po drodze, raz po szutrze więcej w sumie rzecz biorąc po szutrach i lasach tak więc postanowiłem się rozejrzeć za moto ,,trwalszym'' na dłuższe odcinki drogi, już wiem że zmiana oleju co 2 tysie także będę mógł się wybrać gdzie tylko chcę na kółkach enduro, szczerze mówiąc nie wiem jak się jezdzi na cięższym sprzęcie lecz myślę że to kwestia przyzwyczajenia. Powyższe podpunkty wpłynęły na moją dezycję co do zmiany sprzętu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roberto600




Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:40, 07 Wrz 2013    Temat postu:

jesli chodzi o moc to zawiedziony nie bedziesz LC4 ma dosc dobrego kopa ostatnio mialem okazje sie przejechac kumpla ER 600 niezla reakcja na gaz Shocked i nie ma wcale takich wibracji jak niektorzy pisza mi osobiscie nie przeszkadza charakterystyka pracy tego singla , szukaj SC co prawda rozrusznika nie ma ale lzejsza mozna wszedzie wjechac Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymi07




Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:04, 07 Wrz 2013    Temat postu:

SC, proszę użytkowników o kilka opisów/wrażeń z jeżdżenia tym lc4, czy rzeczywiście wersja SC jest najlżejsza, mówiłeś że bez rozrusznika czyli z tego co się(na dzień dzisiejszy orientuję to chyba do roku 97(tak?) ,czy może warto kupić nowsze wersje jak tak to jakie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roberto600




Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 9:38, 08 Wrz 2013    Temat postu:

SC byly produkowane do 2001/02 prawdopodobnie i zawsze bez rozrusznika z malym obiegiem oleju czyli wymiana co 2 tys przy jezdzie szutrami waga na sucho 124 kg po SC wszedl w produkcje SXC 625 E-starter glowica HF z gaznikiem k&h troche ciezszy od SC wiadomo aku rozruchaj instalacja bardziej rozbudowana robia swoje dlatego uwazam ze ten model był by optymalny dla Ciebie Cool ale to tylko sugestia taka z mojej strony Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymi07




Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:18, 08 Wrz 2013    Temat postu:

124 kg to nie dużo więcej od exc, a powiedzcie jeszcze jak znalezć te oznaczenie SC, patrzyłem na różne strony z ofertami i nikt raczej nie piszę jaki to model spotkałem się z EGS np. A ten SC jaki ma bak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roberto600




Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:54, 08 Wrz 2013    Temat postu:

zbiornik paliwa 10 L plastikowy jak wszystkie ktm w modelach z ostatnich lat produkcji jest napis owiewkach SUPER COMPETYTION wpiszw googla sobie model motocykla i tam zobaczysz jak wyglada SC

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin