Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Coś słabo idzie!!! to gaznik?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rrrudy2525
Gość






PostWysłany: Pią 9:52, 13 Lut 2009    Temat postu: Coś słabo idzie!!! to gaznik?

Wtam wszystkich mam od niedawna lc4 ale coś słabo idzie podejrzewam gaznik mikuni membrana jakaś luzna linka,jakicz czujnik nie wiem po co!!! prosze o rade Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 23 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 13:39, 13 Lut 2009    Temat postu:

a jak z odpalaniem, trzymaniem obrotów? przyczyn może być mnóstwo, począwszy od filtra powietrza a na kończąc na kończącym się tłoku....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rrrudy2525
Gość






PostWysłany: Pią 23:49, 13 Lut 2009    Temat postu:

Zapalam na starter bo na kopke jeszcze nie umiem! ssanie i idzie bez problemu!jak jest zimny to troche słabo trzyma wolne a na ciepłym spoko. po zapaleniu zostawicć go na ssaniu???troche?do gaziora idą dwie linki,stojąc po lewej stronie moto linka z lewej strony "kółeczka" jest luzna na tyle że ta z prawej po dodaniu gazu naciąga ją i naciska jakiś "dinks"na pełnym gazie!!!Czy to normalne z tą linką i co to za pstryczek elektryczek???gaznik mikuni z membraną tyle wiem!Wydaje mi się ze jak jest zimny to chodzi ciszej Question Jezdzilem na podobnym tyle że rok starszym i był ogień!!!Ciekawe co mojemu jest??? Rolling Eyes Question
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 23 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 0:31, 14 Lut 2009    Temat postu:

Po odpaleniu - około 1-2 min. na ssaniu trzymaj. Jedyne linki jakie dochodzą do gaźnika to sterujące przepustnicą, powinny być dopasowane, inaczej będziesz miał opóźniony gaz, a codo tego "dinksa" - nie mam pojęcia co to może być...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rrrudy2525
Gość






PostWysłany: Sob 14:24, 14 Lut 2009    Temat postu:

Po co dwie linki do jednej przepustnicy??? Rolling Eyes Jak rozbiore ten gaznik (czyszczenie)to się rozreguluje i trzeba go będzie ustawiać na nowo?co z wyrzuceniem tej membrany ponoć idzie lepiej bez niej można tak !!
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 23 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 22:34, 15 Lut 2009    Temat postu:

Rolgaz ma dwie linki - jedna ciągnie, druga popycha - tak przynajmniej jest w SX i EXC, jak rozbierzesz to zobaczysz jak to działa, a co do ustawiania po czyszczeniu - wszystko zależy jak bardzo rozbierzesz gaźnik.Jeśli chodzi o membranę - musi być i koniec, chyba po coś ktoś to opracował...jeśli chcesz poprawić trochę parametry gaźnikiem to możesz pobawić się ustawieniem wysokości iglicy (w zależności od położenia silnik będzie inaczej reagował na gaz)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rrrudy2525
Gość






PostWysłany: Pon 22:04, 16 Lut 2009    Temat postu:

Dzisiaj to rozebrałem i jedna była urwana! Już wiem o co z tym chodzi.a co do gaznika to iglice mam prawie na samej górze jeden ząbek mi został!troche rozbierania tam będzi żeby go wytargać.Zadaje takie głu...pytania bo to mój pierwszy 4takt wcześniej jezdziłem 2suwami np. Rx 125 rotax 123 rozbierałem iskładałem z zamkniętymi oczami a ten narazie mnie przeraza gdyż praktycznie nic nie wiem o tym silniku!!!jakbyś znał odpowiedz na moje banalne pytania to prosze odpisz Smile czy jest olej skrzynia i olej wał,tłok ireszta?czy jak zmieniam olej to coś się odpowietrza?jak zmienic płyn w chłodnicach jest gdzieś jakaś śrubka czy coś? Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 23 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 23:43, 16 Lut 2009    Temat postu:

spoko, wszyscy się uczyliśmy przecież

Jest jeden olej do skrzyni i na wał, przy wymianie nic nie odpowietrzasz, tylko wymieniasz razem z filtrami,
jak zmieniasz płyn chłodniczy to napewno jeden odpowietrznik masz gdzieś na bloku cylindra, drugi może być na chłodnicy, płyn spuszczasz odkręcając odpowietrznik na bloku, wlewając nowy - z otworu śruby musi leciec płyn bez powietrza - wtedy zakręcasz, później dolewasz do pełna, odpalasz na otwartym korku - pompa wody przepchnie powietrze do góry, później dolewasz do stanu optymalnego i wszystko

Jak coś nie wiesz to pisz, pytaj, w miarę możliwości odpowiem, miałem LC4, EXC 525 SX 520 , WR450 i teraz 450SX, także jeśli chodzi o 4-takty to coś tam wiem Smile

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rrrudy2525
Gość






PostWysłany: Wto 21:45, 17 Lut 2009    Temat postu:

dzięki za odp.kupilem dzisiaj linke gazu podwujną!!co lepsze nie z ktm-a a z huskvarny te!!!filtr pow i olejek do niego.Biore się powoli za rozbiurke gaziora i drobną kosmetyke musze go przygotowac na sezon!A...na siebie też pare gratów wziołem Very Happy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rrrudy25




Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko Biała

PostWysłany: Czw 21:16, 19 Lut 2009    Temat postu:

co to za lc4 640 36KM!!!!!!nie mów że takie są!!! zobacz na alegro bo linka nie moge wrzucic 2001r 8.900zł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 23 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 23:02, 19 Lut 2009    Temat postu:

siema
Lc4 może mieć 36 ale kilowatów czyli prawie 50 kucy, czyli tyle ile miec powinna Smile

jak coś to pisz na moje gg - 9956988, czesto jestem niedostepny, ale zawsze odpisze

pozdro!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
beniu28




Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:47, 21 Lut 2009    Temat postu:

witam co ile km musze ustawic zawory w lc4 640 supermoto i na jakiej to zasadzie sie robi?z gory dziekuje za odp

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 23 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 23:24, 21 Lut 2009    Temat postu:

chyba co 1500km, sama zasada ustawiania jest prosta, trzeba znaleźć martwy punkt tłoka ( taki w którym krzywka nie pcha zaworów) i ustawic szczelinomierzem dane o szczelinach są w serwisowce, gdzieś na forum wrzucałem linka z manualem do pobrania

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
beniu28




Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:19, 23 Lut 2009    Temat postu:

witam gdzie moge szukac ksiazek na temat napraw obsług biezacych cos o LC 4 640

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 23 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 0:03, 24 Lut 2009    Temat postu:

tutaj były manuale:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin