Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co to za część i do czego słuzy? Opornik ...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kuchar




Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław Warszawa

PostWysłany: Sob 10:23, 30 Kwi 2011    Temat postu: Co to za część i do czego słuzy? Opornik ...

W moim 350 z 1994 miałem problem. Przestały działać: światło stop, światła mijania i długie oraz kontrolki. Kierunki działają.
Sprawdzałem całą instalację szukając problemu i okazało się, że winny jest taki opornik, czy też kondensator wpięty do instalacji pod zegarami. Kiedy go usunąłem i zwarłem przewody, które do tego czegoś prowadziły, światła mijania i długie zaczęły działać, podobnie światło stop i kontrolki w zegarze.
Zasadniczo po usunięci tego czegoś wszystko jest w porządku, no może prawie wszystko, ponieważ teraz po przekręceniu i wyjęciu kluczyka, kontrolka luzu świeci się dalej, mogę włączyć też światła itd. Dotychczas takiej opcji nie było ponieważ te podzespoły działały tylko po przekręceniu kluczyka na pozycję on.
Mam więc pytanie co to jest to co ja usunąłem i czy jest to potrzebne i gdzie to kupić??? Proszę pomóżcie

Z góry dziękuję za zaangażowanie w temat i pomoc


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kuchar dnia Sob 10:27, 30 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Sob 18:59, 30 Kwi 2011    Temat postu:

chyba mówisz o diodzie (patrząc od przodu ostania wtyczka po prawej), jest ona w instalacji z akku, w instalacji bez akku wpinają tam zworę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kuchar




Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław Warszawa

PostWysłany: Sob 19:14, 30 Kwi 2011    Temat postu:

Dzięki. Ja mam akumulator 3ah. Powiedz proszę po co ta dioda jest. Ja ją usunalem ponieważ była przyczyną usterki - braku świateł i stopów. Kable z gniazda polaczylem i wszystko na pierwszy rzut oka gra, ale nie wiem, czy tak mogę to zostawić? Czy masz parametry tej diody, abym mógł ją dokupić? Proszę daj znać. Z góry Tobie dziękuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:41, 01 Maj 2011    Temat postu:

Dioda kontroluje przepływ prądu - pozwala mu płynąć tylko w jedną stronę (taki zawór jednokierunkowy). Być może usuwając ją zrobiłeś sobie "obejście" w instalacji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Nie 19:48, 01 Maj 2011    Temat postu:

zwykła dioda prostownicza o prądzie min 10A napiecie 100V w górę, tylko musisz odpowiednio ją tam włożyc wazny jest kierunek. w serwisowce 95r sa schematy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kuchar




Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław Warszawa

PostWysłany: Nie 20:13, 01 Maj 2011    Temat postu:

Dziękuję za informacje.
Niestety wciąż jest jakaś muka!!
Po chwili latania alumulator jest pusty.

Kiedy sprawdzam instalację na podłączonym zewnętrznym akumulatorze, wszystko działa super, niestety kiedy odpalam sprzęta z zainstalowanym 3ah aku po chwili światła, stopy i kierunki szlag trafia!
Co to faken może być.
Podłączyłem tą diodę na próbę i z nią swiatła też działają, wiec okazuje się, że była sprawna.
Może problem tkwi w ładowaniu akumulatora ??? Co o tym sadzicie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin