Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Cieknący olej, co to za rurka?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cossa2553




Dołączył: 05 Maj 2018
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:48, 14 Sie 2018    Temat postu: Cieknący olej, co to za rurka?

Witam, zauważyłem że z tego miejsca co na zdjęciu przy kopaniu jest ciśnienie i psiuka tam olej, przy opalonym motocyklu również leci z tego olej.
Od czego to jest? Przy odkręceniu pokrywy od magneta widzę że idzie do ze środka karteru.
Zdjęcie niżej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cossa2553




Dołączył: 05 Maj 2018
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:50, 14 Sie 2018    Temat postu:



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arkglo




Dołączył: 14 Gru 2015
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:47, 15 Sie 2018    Temat postu:

Musisz zdjąć magneto i wymienić uszczelniacz wału, no chyba że zablokowało zawór zwrotny oleju w komorze korbowej o ile taki masz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cossa2553




Dołączył: 05 Maj 2018
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:21, 15 Sie 2018    Temat postu:

A czy może to być spowodowane przez bypass że tam olej leciał? Ciśnienie go wypychało. Bo w bypassie nie było sprężynki. A jak już brakowało tego to zamówię cały bypass nowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 20:01, 15 Sie 2018    Temat postu:

jak nie było spręzynki to nie było cisnienai w układzie - wiec to nie to. mi sie wydaje ze to był odpływ wody z komory na przy zapłonie - tam oleju nie powinno byc, jest oddzielone uszczelniaczem - wiec pewnie ten uszczelniacz padł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin