Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

brak iskry ktm LC4 620 95r

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbyster




Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 11:05, 28 Wrz 2011    Temat postu: brak iskry ktm LC4 620 95r

Witam. Ostatnio odstawiłem moto do garaż i normalnie zgasiłem, po 2 godzinach chciałem odpalić jednak bezskutecznie. Odkręciłem świece i niestety nie było iskry, spróbowałem nową świecę i niestety na niej też nie ma iskry. Co to może byĆ? Cewka,moduł? Jak i co mam pomierzyć zeby wiedzieć co jest źłe?

Na cewce
(tej do której wchodzi przewód WN) jest napisane SEM.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbyster dnia Śro 11:12, 28 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:59, 28 Wrz 2011    Temat postu:

sprawdz czy dochodzi napiecie do cewkomodulu pod bakiem , awarie sema sa spotykane... zdejmij kolo magnesowe i oblukaj czy magnesy nie popekaly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodylktm




Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 41
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 10:29, 18 Paź 2011    Temat postu:

Witam odepnij przewody od CDI i pomierz napięcia w czasie kopania po między czerwonym i czarnym powinno pokazać po wyżej 30V na zakresie prądu zmiennego w mierniku po między czarnym i zielonym kilka Volt ale to nigdy praktycznie nie ulega uszkodzeniu ... 80% uszkodzeń to awaria czerwonego przewodu... jeśli będzie się zgadzało to uszkodzony jest CDI ... tego już nie zmierzysz najlepiej podmienić .. mam takiego na podmiankę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ciekawy
Gość






PostWysłany: Wto 15:39, 18 Paź 2011    Temat postu:

Witam krokodylktm masz taki zamiennik modulu czy oryginalny?bo za typowego 14-05 chca nadal sporo kasy a moze by dalo rade go zrobic?tylko jak z elementami, moze jakis inny CDI
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodylktm




Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 41
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 15:52, 18 Paź 2011    Temat postu:

Witam ..
Mam oryginalny zapasowy .. mogę pożyczyć do testów


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ciekawy
Gość






PostWysłany: Wto 19:45, 18 Paź 2011    Temat postu:

Witam poownie krodylktm a mam pytanie czysto teoretyczne czy na innym module ten silnik tez by zapalil gdyby zamontwac mu np.jakis uniwersalnu CDI?tak zeby tylko bylu takie same napiecia sterujace nim pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodylktm




Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 41
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 20:03, 18 Paź 2011    Temat postu:

tak zapali ale bez przyspieszacza będzie tylko na wolnych obrotach chodził.... można pokręcić deklem ... (minimalna zmiana prawie nie istotna ) TM 14-05 niczym nie można zastąpić ... lekki błąd konstrukcyjny bo do LC4 -400 do wysilonego Husaberga i kilku modeli Husqvarny był stosowany ten sam zapłon (w tych rocznikach nie było innych zapłonów o tak dobrych parametrach ).. a to nieznacznie inne silniki ... zrobiłem CDI z 4 mapami do wyboru i można dopasować samemu- czyli dobrać najbardziej odpowiednią do swojego silnika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adamsto520




Dołączył: 15 Kwi 2018
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:09, 15 Kwi 2018    Temat postu:

witam dopinam sie do postu tylko brak iskry lc4 400 kupiłem cewke zaplonowa i dalej nic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodylktm




Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 41
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 11:20, 15 Kwi 2018    Temat postu:

stator Masz uszkodzony
pomierz napięcia w czasie kopania po między czerwonym i czarnym powinno pokazać po wyżej 30V na zakresie prądu zmiennego ... 80% uszkodzeń to awaria czerwonego przewodu w statorze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin