Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

400 a 600

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek_KSF




Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowa Sól / Zielona Góra

PostWysłany: Wto 18:54, 15 Lut 2011    Temat postu: 400 a 600

Witam. Mam pytanko, jak będzie wyglądać zestawienie mocy i innych walorów 2 KTM, 400 i 600 lc4?
KTM 400 lc4 1993r, a KTM 600 lc4 1994r.
o 600 nie co wiem, więc chodzi mi o porównanie ich głównie pod względem mocy (odczuwalnej) i awaryjności.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:41, 15 Lut 2011    Temat postu:

Awaryjność ta sama bo to te same silniki tylko z innym cylindrem, głowicą i tłokiem. CO do awaryjności tych roczników to może być troszkę gorzej od modelu 620. Na pewno trzeba dbać o olej bo mają mały obieg oleju i jeszcze stary typ smarowania silnika. Do tego dochodzi padający czasem SEM. Ogólnie jak moto zadbane to zrobi dużo km. Na forum niemieckim jest kolo, który ma KTM 600 od nowości i teraz ma przelatane na nim 130tys km w terenie i dalej lata na oryginalnym tłoku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:10, 15 Lut 2011    Temat postu:

Tylko weź kup w PL takie pełnoletnie, niemal wyczynowe moto w dobrym stanie Wink
To są najtańsze LC4 na rynku i rzeźbiarze wszelkiej maści uczą się na nich patentować i oszczędzać, bo normalny remonto przekracza wartość moto (a o części ciężko).
Moim zdaniem pytanie o awaryjność trochę mija się z celem, bo w przypadku tych moto to loteria co się zastanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek_KSF




Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowa Sól / Zielona Góra

PostWysłany: Wto 22:48, 15 Lut 2011    Temat postu:

a co to jest to SEM?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maciek_KSF dnia Śro 16:30, 16 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 2:00, 16 Lut 2011    Temat postu:

SEM - zapłon w KTM'ach do rocznika 1998 lub 2000 w zależności od modelu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin