Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[S] KTM LC4 ADVENTURE 2003 :( NOWA CENA

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Giełda
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kubag0




Dołączył: 17 Mar 2016
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:07, 11 Lip 2016    Temat postu: [S] KTM LC4 ADVENTURE 2003 :( NOWA CENA

Smutna chwila bo żal oddawać takim stanie...
Poprzedni właściciel Alik

- KTM LC4 ADVenture, rocznik 2003
- 3 właścicieli, 1 właściciel architekt, Austriak, 1 polak i ja od marca 2016
- Przebieg (oryginalny) 79t km,ze mną zrobił 1 000 km,

Stan optyczny dobry, przez lata nazbierało się trochę obcierek na baku i handbarach, żadnych wielkich gleb czy szlifów,ale parkingówki typu "zgasł w zakręcie ze ssaniem", albo "nóżka się złożyła" pode mną i na szuterku . Ja chciałem sobie zrobić u gościa takie osłony baku z kevlaru na te wszystkie zarysowania bo to i tak jest w ADV nie uniknione jakby co dam ci kontakt.
Stan techniczny bardzo dobry. Smile

Cytaty poprzedniego właściciela:
"W 2012 roku zrobiona rewizja silnika: zatamowane wszystkie wycieki, wymienione uszczelniacze, niektóre łożyska podatne na zużycie, wszystko pomierzone, obejrzane z 3 stron.
- po pomiarach tłoka i cylindra oraz oględzinach stwierdziłem, że założę tłok Wossner'a - lżejszy, zmniejszyły się wibracje silnika, szybciej się wkręca (odczucie)
- sprawdzona głowica,
- dotarte zawory,
- wymienione uszczelniacze, o-ringi,
- zdystansowane wałki popychaczy zaworowych,
- wymieniona pompa wody,
- wymieniona sprężynka i zawór by pass,
- wymienione śruby olejowe (spustowe i w ramie),
- wymienione łożyska w wahaczu,
-wymienione łożyska zawieszenia w ramie i uszczelniacze,
- wszytko nasmarowane a cała kiwaczka wymieniona na nową (było taniej niż wymiana łożysk Wink),
- wymienione śruby w zawieszeniu (te na których chodzą łożyska),
- wymieniona osłona łańcucha na wahaczu i osłona przedniej zębatki,
- wymienione śruby i nakrętki na regulacjach naciągu łańcucha napędowego
- wymieniona rolka prowadząca łańcuch
- zębatki 16/42 (dołożę używany zestaw 15 i 48 - w terenie czysta przyjemność jazdy)
- wymienione o-ringi na pompie wysprzęglika (06.2012 / 06.2014),
- wszystkie podkładki miedziane nowe,
- wiele śrub jest nowych ocynkowanych 8.8 lub tam gdzie pokazuje serwisówka 10.9
- sprzęgiełko rozrusznika wymienione na nowe w 2012 roku,
- regenerowany rozrusznik (nowe szczotki, czyszczenie, przegląd) w 2011 roku
- akumulator Warta ACM (2013)

Gaźnik BST-40:
po rewizji w 2011 (wymiana o-ringów czyszczenie i ustawienie pod fabryczne nastawy, wymiana dyszy wolnych obrotów na 45 i dyszy powietrza na 1.1)
w 2013 wymiana prowadnicy przepustnicy, przepustnicy, rurki emulsyjnej, iglicy wraz podkładkami, sprężynki (chodzi równo, obroty nie falują na jałowym).
Ssanie tylko do odpalenia poniżej 16-18 stopni, powyżej 20 st. można odpalić bez ssania lub zamknąć je już po kilku sekundach.

Filtr powietrza nowy w 2013. Airbox otwarty - bez snorkela i boczna pokrywa aluminiowa (KTM racing cover), do tego końcowka wydechu Akrapovic + db killer, dysza główna dobrana do zmienionej charakterystyki mieszanki (MJ 162,5).

Spalanie na poziomie 4,5-4,9 litrów (miasto/autostrada 120 km/h), można na jednym tankowaniu przejechać ok. 480-530 km (zależy od stylu jazdy, średniej prędkości oraz wagi bagażu).
Bak ma wymieniony kranik i o-ringi. Nowe przewody paliwowe. Czujnik rezerwy w baku - nie podłączony - zaraz na początku naszej znajomości urwałem przewody przy samym czujniku ściągając bak. Sad Nie przeszkadza mi to - w trakcie jazdy gdy silnik zaczyna przerywać przekręcam kranik na rezerwę i mogę przejechać jeszcze 35-50 km.

- światła: przód przerobiony na HIDy (wreszcie widać coś w nocy), tył: mam nową, całą lampę (czeka na zamontowanie) i dołożone 2x małe listewki LED - wreszcie widać też jak hamuję, zudblowane pozycyjne,

- wymiana oleju przy 76950 km (Motul 7100 10W60) 05.2015
- Olej w lagach - kwiecień 2016
- tylny zacisk wymieniony na "nowy" z DUke'a 2006 r. (2015)
- tylny przewód - jw.
- nóżka hamulca tylnego wymieniona na składaną z 2006 r.
- nowy płyn hamulcowy tył/przód (2015)
- nowy płyn sprzęgła, o-ring, (2015)
- nowy płyn hamulcowy (2015)
- przesmarowane łożyska w wahaczu/kiwaczce 05.2015

W kwietniu 2016 dostał lekkiego przecieku z górnej części silnika ale odrazu zostało wymienione co trzeba: Nowy sylikon,nowe ocynkowane śruby,nowe oringi itd. wszystko z serwisu KTM i oczywiście ustawione zawory.

- trzeba pokleić bak w miejscu górnego mocowania C do ramy - niestety stare pęknięcie/lepienie przestaje wystarczać i pow. 10 litrów w baku benzyna na postoju... do zrobienia
-dźwignia zmiany biegów na patencie ale działa cały czas (używka max 100zł)

Zmniejszone wibracje: piankowe manetki, gumy na podnóżkach (podnóżki poszerzane do jazdy w terenie), pod siedzeniem i na baku dystanse gumowe.

Siedzenie: przerobione przez ZetJohny'ego z forum AfricaTwin. Teraz jazda 500 km na raz nie męczy Smile

Kierownica podniesiona na dystansach +30 mm od fabrycznych dystansów, nowe śruby i tulejki dostosowane do tej wysokości. Krótkie heble.

Łożyska + uszczelniacze w kołach wymienione - tył w 2011, przód w 2012.

W zeszłym sezonie nowy zestaw napędowy DID, zębatki ESJOT (nie pamiętam dokładnie). Smarowniczka automatyczna SMARBIKE, ustawiona na przednią zębatkę, nie założona.


Felgi proste, nie zaśniedziałe, ale już nie lśniące. Opony Continental TrailAttack2 - przebieg ok. 9 tys, myślę, że powinny przejechać jeszcze 8-10 tys. tył, przód jeszcze nie widać wielkiego zużycia.
Grube dętki Continental.
Do wzięcia drugi komplet opon: Motoz Tractionator, fajnie robią w terenie. Do jazdy w terenie trzymaki do opon (nie używane).

Lampa tył - żarówka LEDowa nie pierwszej świeżości:P ale działa

Motocykl wyposażony w bagażnik (oryginalny), płytę na bagaż Touratech, stelaże na kufry/sakwy Hepco&Becker,kufry aluminiowe (Daerr Expedition Boxes) z mocowaniami Touratech'a (2 kluczyki).

Przejściówka na gniazdko ładowarki.

Osłona na silnika aluminiowa.

Powód sprzedaży: względy osobiste i przejście na MTB
Podaj Email to prześle parę fotek jeżeli jesteś zainteresowany.
Ja jestem z Poznania czasami mogę być we Włocławku lub Toruń czy inne okolice

664189505
Na razie go nie wystawiam bo liczę na jakiś cud ale cena dla kogoś z forum to 12.500


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kubag0 dnia Wto 20:40, 19 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sniadypl




Dołączył: 09 Sty 2016
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie

PostWysłany: Pon 11:36, 11 Lip 2016    Temat postu:

Jakieś foto ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kubag0




Dołączył: 17 Mar 2016
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:10, 11 Lip 2016    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kubag0




Dołączył: 17 Mar 2016
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:32, 13 Lip 2016    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Giełda Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin