Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[S] KTM EXC 525 - 2005 rok - ZAREJESTROWANY i UBEZPIECZONY

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Giełda
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas88lag




Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzciana/Rzeszów

PostWysłany: Czw 11:24, 04 Sie 2016    Temat postu: [S] KTM EXC 525 - 2005 rok - ZAREJESTROWANY i UBEZPIECZONY

Witam przymierzam się do wystawienia swojego KTM EXC 525 z 2005 roku, moto z pancernym silnikiem RFS - ostatnie poprawki (nowa rama, grubsze lagi), w ubiegłym sezonie przeszedł kompletny remont w skład, którego wchodziła wymiana:
- tłok WOSSNER
- korbowód PROX
- komplet zaworów wraz ze sprężynami oraz oczywiście uszczelniaczami (ORI KTM)
- komplet łożysk na silnik, wszystkie takie jak podaje producent nawet na wał udało mi się znaleźć w ludzkich pieniądzach oryginalne łożysko NTN NJ206 ET2XC546, reszta oczywiście także wymieniona na firmowe NTN
- komplet uszczelek na silnik - ORI KTM
- zrobiony rozrząd - łańcuszek IWIS
- regenracja tylnego zawieszenia - BFG Suspension - azot + olej dla mnie ok. nie poci się ale jakby to usłyszał Piotrek z BFG to by mnie zabił, bo zawias powinien przejść taki serwis co najmnie raz w roku
- sprzęgło oraz skrzynia nie wymagała jakichkolwiek wymian więc nie były ruszane
- gaźnik wystrojony - inspekcja przesłony przepustnicy (blaszki) - na tamten czas zero luzów, dla świętego spokoju można zajrzeć
- założone podwyżki kierownicy (chyba +35 mm)
Mam paragony na części oraz zdjęcia pozakupowe.
Naprawy wykonywane na bieżąco (drobne rzeczy) typu: uszczelnienie pompy wody, wałka zdawczego itp.
Sprzęt jest naprawdę serwisowany z głową i przede wszystkim regularnie. Olej MOTUL 300V 15W50, filtr powietrza czyszczony systematycznie i nasączany MOTOREX'em AIR FILTER - resztę oleju daję przyszłemu nabywcy.

Nie będę pisał, że moto jeździło do sklepu po bułki, albo że czasami ojciec wziął go na grzyby, był używany zgodnie z przeznaczeniem, ale nie był katowany - nie jestem zawodnikiem więc nie brał udziału w zawodach (przepraszam, raz w Głębokim - zakończenie sezonu ETER Rymanów 2014 rok). Nie był topiony, specjalnie rzucany, przegrzewany itp.
Co drugą wymianę oleju sprawdzany i regulowany luz zaworowy (regulacja na śrubkach, więc łatwa). Sam olej zmieniany co 7 - 10 baków paliwa. Mam w domu plik z prowadzoną historią serwisową (zainteresowanym udostępniam). Regularnie sprawdzany stan łożysk w kołach.

Do wymiany, naprawy, niedomagania:

- uszczelniacze przedniego zawieszenia (nie jeżdżę teraz na nim z tego względu, gdyż nie chcę zaorać panewek itp.) - koszt realny to dla mnie ok. 300 - 400 zł, ja bym wymieniał zarówno pyłowe jak i olejowe uszczelniacze, miałem to zrobić, ale teraz mam zabawę z autem (100 zł pyłowe - SKF, 100 zł olejowe - SKF, ok 100 zł olej + ok. 100 zł robota)
- elektryka - to już inna bajka ja go już takiego kupiłem i mi to nie przeszkadzało, ale jeżeli ktoś chce mieć wszystko na Tip-Top to pasuje się tym zająć. Fizycznie wszystko jest sprawne, wyświetlacz podpięty na ostro działa, rozrusznik kręci, ale kabelki to nie moja bajka i tego nie ruszałem, jak widzę kable to białej gorączki dostaję i mnie tzw. kur**ca strzela jakbym miał dojść, który jest od czego (ogólnie jest syf - jestem obiektywny)
- plastiki - nie są nowe, więc proszę nie ględzić, że tu zarysowany, tu pęknięty. Mogę kupić nowe za 300-350 zł, ale cena pójdzie w takim wypadku w górę, a chyba nie o to w tym chodzi.
- napęd - hmm... tu można by się zastanowić, o ile łańcuch chyba bym zmienił tak resztę zostawił - z tyłu zębatka SuperSprox (50z.) przód SUNSTAR (14z.), drugiego SpuerSproxa daję w prezencie, jak kupiłem sprzęt zmieniłem profilaktycznie, ale tamta "stara" jest w naprawdę dobrej kondycji
- opony - zmieniane w tym sezonie tył MITAS EF07 zielony pasek - 140/80-18", przód MITAS EF08 żółty pasek. Tył jest trochę zaokrąglony, ale bieżnika sporo (można obrócić)
- lekko ugięta przednia obręcz - z taką go kupiłem (był założony stary MOUSSE), nie wpływa w żadnym stopniu na przyjemność z jazdy - nie ma odczuwalnego bicia
- chyba lekko przekręcony gwint przy spuście oleju - naprawdę nie wiem kiedy mogło się to stać, bo nigdy nie dociągałem tych śrub na siłę - tak czy inaczej nie cieknie

GRATISY:
- plastiki - drugie, czarne plastiki (brak tylnego błotnika - standard i nie pytajcie dlaczego), wraz ze zbiornikiem, przedni błotnik nowiutki (folia)
- zębatka SuperSprox (50z.) - używana w dobrym stanie
- koła pseudo SM - od jakiegoś SUZUKI (prawdopodobnie GS500) przód uwalony - dostałem je w gratisie, przeze mnie nigdy nie zakładane (jazda po asfalcie to nie moja bajka) - jakieś adaptery pod zacisk i napęd w wątpliwym stanie, koła z tarczami
W moto władowane kupę kasy, ale remonty się nigdy nie wracają, za to przyjemność jaką daje ten sprzęt nie do opisania. Bardzo mocny, więc można przyjechać na oględziny, ale nie odpowiadam za ewentualne stłuczenia i złamania, na tzw. koło wstaje z 4 biegu z gazu jak "napompujesz" zawias z 5'tki też pójdzie (skrzynia 6 biegowa). Przełożenia idealne na jazdy enduro (lasy itp.) biegi super wystrojone nie są za długie ani za krótkie, jeździłem kilkoma typowymi crossami i poza CRF'ką 450 reszta to dla mnie masakra jeżeli chodzi o jazdę po lesie - pierwszy bieg w crossie zdecydowanie za długi, dwójka natomiast deko za szybka żeby sprawnie się poruszać.

Odradzam na prezent dla "jurnych" 15-latków, którzy przesiadają się z demonów typu KYMCO 50cm3. Sprzęt dla ludzi z głową i wyobraźnią, bo naprawdę potrafi sponiewierać, ale tutaj chyba nie muszę takich rzeczy pisać, bo kto zna ten sprzęt ten wie co potrafi.

Dla zdecydowanych cena do lekkiej negocjacji (z naciskiem na słowo LEKKIEJ).
Opis wydaję mi się obiektywny i nawet jeżeli przyjedziesz z daleka nie powinieneś się zawieść tym co zobaczysz. Nie piszę, że to jedyna taka igiełka bez jakiekolwiek wkładu, ma kilka rzeczy do zrobienia (przede wszystkim przednie lagi), dlatego skłonny jestem opuścić na ich zrobienie. Reszta to tak naprawdę kwestia można, ale nie trzeba. Technicznie w 100% sprawny - jestem pewien tego co sprzedaję, nie mam go od wczoraj i wiem co w środku siedzi (zero rzeźby, czy innych patentów).

MOTO ZAREJESTROWANE i UBEZPIECZONE.

CENA: 11000 zł (do negocjacji)

W razie pytań zostawiam do siebie kontakt: 886 556 016 - Łukasz

Poniżej linki do zdjęć:
1. [link widoczny dla zalogowanych]
2. [link widoczny dla zalogowanych]
3. [link widoczny dla zalogowanych]
4. [link widoczny dla zalogowanych]
5. [link widoczny dla zalogowanych]
6. [link widoczny dla zalogowanych]
7. [link widoczny dla zalogowanych]
8. [link widoczny dla zalogowanych]
9. [link widoczny dla zalogowanych]
10. [link widoczny dla zalogowanych]
11. [link widoczny dla zalogowanych]
12. [link widoczny dla zalogowanych]
13. [link widoczny dla zalogowanych]
14. [link widoczny dla zalogowanych]
15. [link widoczny dla zalogowanych]
16. [link widoczny dla zalogowanych]
17. [link widoczny dla zalogowanych]
18. [link widoczny dla zalogowanych]
19. [link widoczny dla zalogowanych]

Po więcej zdjęć zapraszam na priv.
Zdróweczka.[/list]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukas88lag dnia Czw 11:31, 04 Sie 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
helmex




Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:21, 04 Sie 2016    Temat postu:

dobra cena mysle ze szybko sie sprzeda.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas88lag




Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzciana/Rzeszów

PostWysłany: Pon 9:50, 05 Wrz 2016    Temat postu:

PODBIJAM
Cena bez zmian, przedni zawias odebrany 2.09.2016r.
Wymienione uszczelniacze SKF - zielone, niskie opory tarcia (olejowe oraz pyłowe), olej Bel-Ray 5W, całość poskładana, wszystko szczelne, po 1 testowym wyjeździe w teren.
Sprzęt zarejestrowany i świeżo ubezpieczony.
W razie pytań priv lub info pod numerem: 886 556 016.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas88lag




Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzciana/Rzeszów

PostWysłany: Czw 9:07, 29 Wrz 2016    Temat postu:

SPRZEDANY
OGŁOSZENIE NIEAKTUALNE


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Giełda Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin