Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[O]RENOWACJA MOTOCYKLI/PIASKOWANIE/MALOWANIE PROSZKOWE
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Giełda
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
servicetech




Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 0:18, 13 Gru 2013    Temat postu: [O]RENOWACJA MOTOCYKLI/PIASKOWANIE/MALOWANIE PROSZKOWE

Oferujemy usługi z zakresu piaskowania i malowania proszkowego na pełna game kolorów RAL oraz efekty specjalne takie jak chrom, złoto,ciemny chrom,efekty antyczne, satyna , maty , kolory strukturalne.Elementy przed malowaniem sa piaskowane lub śrutowane staliwem a nastepnie myte w kąpielach fosforanowania cynkowego. Proces ten zwieksza znacznie odporność antykorozyjną metalu, pozwala bezpiecznie przetransportować detale z myjni do malarni nie narażając ich na powstawanie ognisk korozji.
Poza nowoczesnym sprzętem oraz wykwalifikowaną kadrą posiadamy wieloletnie doświadczenie w malowaniu proszkowym .
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klienta stale wzbogacamy naszą ofertę o nowe wzory kolorów niestandardowych stosowanych jako powłoki ozdobne w motoryzacji.
Posiadamy także lakiernie natryskową(tradycyjne pistolety) .
Realizujemy nawet najdrobniejsze zamówienia , do każdego klienta podchodzimy indywidualnie.
Wycena malowanych elementów na miejscu w firmie w Trzebielinie k/słupska woj.pomorskie lub poprzez przesłanie fotografii na e-mail servicetech@interia.pl
kontakt telefoniczny pod numerem tel. 880 525 103

Przy większym zmówieniu zapewniamy dojazd do klienta.
Detale można do nas także przesłać , po wykonaniu prac odeślemy je za pobraniem na wskazany adres.

KOLEJNOŚĆ PRAC PRZY STANDARDOWYM ZAMÓWIENIU

1.PIASKOWANIE



2.MYCIE W KĄPIELACH FOSFORANOWANIA CYNKOWEGO
(elementy trawione w kąpielach pokrywają się szarym nalotem, wraz z powłoką proszkową uzysują wytrzymałość antykorozyjną rzędu 800-1000h w komorze solnej)

3.MALOWANIE PROSZKOWE
(w tym zabiegu detale uzyskują wybrany kolor)
Srebrny Tiger


Zielony 6018 /czarny polysk

Srebrny pulver

Subaru gold

Chrome mirror

Bialy 9016

supermat

Aluminium jasna

czarny połysk



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez servicetech dnia Nie 16:55, 19 Sty 2014, w całości zmieniany 13 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
servicetech




Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 23:04, 17 Gru 2013    Temat postu:

Od dzisiaj dostepny także ral 9005 CZARNY MAT STRUKTURA


Uploaded with ImageShack.us


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez servicetech dnia Nie 10:17, 22 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 421
Przeczytał: 93 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Śro 2:08, 18 Gru 2013    Temat postu:

Tym czarnym strukturalnym mam pomalowany wydech, zajebiście wygląda i bardzo odporny na zarysowania Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas029




Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 104
Przeczytał: 72 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 8:00, 18 Gru 2013    Temat postu:

Jaka cena pomalowania ramy tym czarnym 9005?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
servicetech




Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 23:53, 18 Gru 2013    Temat postu:

dokładnie.Jest bardzo odporny mechanicznie. Stosujemy go na malowanie krążków na zagraniczne siłownie. Nawet po puknięciu młotkiem nie widać śladu. Jeżeli chodzi o malowanie kompletnego motocykla tj rama , wahacz , półki , lagi , uchwyty (bez zbiornika , błotników i owiewek)350 zł, przy kilku ramach negocjacja cen.


A tutaj przedstawiam renowacje tłumika od hondy
Dostarczony ( na pierwszy rzut oka ładny ) ale klient skarży sie ze po dotknięciu dłonią zostawia ślady czyli uzyta srebrzanka wysokotemperaturowa..




Uploaded with ImageShack.us
Tłumik został oczyszczony poprzez śrutowanie następnie naniesiony kolor RAL 9005 Tiger black mat
oto rezultat zabiegu


Uploaded with ImageShack.us
Tłumik po renowacji wygląda jak nowy. Użytkowany rok nie nosi śladów defektów powłoki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez servicetech dnia Nie 13:14, 19 Sty 2014, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GIENIU




Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 392
Przeczytał: 55 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: POLAND

PostWysłany: Czw 0:10, 19 Gru 2013    Temat postu:

podobny efekt mozna uzyskac malujac bumperem grubo lub drobno ziarnistym. Czesto tym maluje. Dodajemy rozpuszczalnik nitro, wszystko póżniej przez sitko i wjo. Efekt jest i cenowo tez w kieszeni zostaje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 1971
Przeczytał: 133 tematy

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 0:16, 19 Gru 2013    Temat postu:

Kiedyś oddałem swoją ramę do piaskowania i malowania proszkowego do firmy która się w tym specjalizuje.
Wynikiem tego działania było zniknięcie numeru VIN z ramy.
Gwinty zabezpieczam bez problemu.
Niestety nie mam jeszcze patentu na zabezpieczeniu vinu wybitego na główce ramy.
Nie chcę aby był ani piaskowany ani malowany.
Czy masz na to jakiś patent?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
servicetech




Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 0:38, 19 Gru 2013    Temat postu:

Posiadam takze lakiernie natryskowa wiec wiem troszkę o farbach - ,,na mokro". Na mokro zasadniczo malujemy błotniki , zbiorniki oraz owiewki - głownie dlatego ze są to duże płaszczyzny , często ozdobne a farby proszkowe jak wiadomo ciężko się szpachluje i jeszcze gorzej obrabia no poza epoksydami .Farbami proszkowymi nie maluje sie plastiku (bynajmniej jak aktualnie - można szkło , drewno , ceramikę generalnie wszystko co wytrzyma te magiczne 200 stopni).Rezta idzie zawsze w proszek. Małe elementy , miejsca trudno dostępne - które lakiernik metoda natryskowa zawsze omija tutaj nie sprawiają problemu. Elementy zawsze piaskujemy bądz śrutujemy , myjemy w kąpielach fosforanowania cynkowego , następnie suszymy w piecach aby odparowała woda z rurek(w ramach zawsze coś zostaje), na wytrawiona stal kładziemy epoksyd który doskonale chroni stal , powtórne malowanie warstwą ozdobna.Ramy wychodzą jak nowe.
Powłoki proszkowe są bardzo twarde - bez porównania z metoda ,,mokrą"
po 10 min od malowania można już montować bez ryzyka,,obdarcia"

Odnośnie numerów ramy- piaskujemy numer aby wyczyścić go z lakieru, zaklejamy taśmą, na numer kładziemy tylko jedna warstwę farby
Efekt zależy od ścierniwa jakie uzywa lakiernia.Gdy jest zbyt agresywne w połączeniu ze zbyt grubą warstwą powłoki niszczy nam numer na zawsze.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez servicetech dnia Czw 0:42, 19 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 421
Przeczytał: 93 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Czw 1:50, 19 Gru 2013    Temat postu:

Powiem wam że cena jak za tyle elementów bardzo przystępna, szkoda że tak daleko ode mnie jesteście

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 1971
Przeczytał: 133 tematy

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 7:39, 19 Gru 2013    Temat postu:

No to jeżeli piaskujecie numery to robicie to co u mnie.
W KTM i Husaberg numer Vin to w głównej mierze farba i wypiaskowanie go niszczy numer.
Więc jeżeli dostaniecie takie ramy to lepiej pomyślcie czy warto piaskować te miejsca czy ich nie ominąć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
servicetech




Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 12:00, 19 Gru 2013    Temat postu:

Jeżeli piaskowanie jest zbyt agresywne to używamy spray do czyszczenia pistoletów .Fajnie schodzi farba trzeba tylko dobrze umyć detale w wysokiej temp.po tym zabiegu.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez servicetech dnia Czw 12:01, 19 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toivias




Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 173
Przeczytał: 113 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kato

PostWysłany: Czw 14:32, 19 Gru 2013    Temat postu:

delete

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez toivias dnia Nie 0:24, 18 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
servicetech




Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:25, 22 Gru 2013    Temat postu:

Jeżeli chodzi o usuwanie lakieru to czasami wystarczy zwykła opalarka.Troszkę trzeba przygrzać miejsce potem zwykła szczotka druciana i ładnie mam numer widać.Jest wiele sposobów, po prostu trzeba dobrać sposób do konkretnej sytuacji.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez servicetech dnia Nie 10:26, 22 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaCek




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 96
Przeczytał: 148 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:02, 22 Gru 2013    Temat postu:

Opalarka nie specjalnie zadziała na ramę/elementy malowane proszkowo. Konieczne będzie i tak piaskowanie. Według mnie najlepszym sposobem, bo sprawdzonym osobiście, jest preparat SCANSOL. Z powodzeniem usuwa lakier proszkowy. Fakt trzeba posiedzieć trochę nad tym ale działa. Konsystencja żelu do rozprowadzenia pędzlem po powierzchni.
http://allegro.pl/listing/listing.php?string=scansol


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
servicetech




Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:15, 02 Sty 2014    Temat postu:

Renowacja wahacza kawasaki
Przed renowacją:


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
Po renowacji:


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Giełda Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin