Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM EXC 525 - sprzedam

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Giełda
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nujorczesky




Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z lasu

PostWysłany: Wto 11:30, 31 Sty 2017    Temat postu: KTM EXC 525 - sprzedam

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomokat




Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Wto 13:01, 31 Sty 2017    Temat postu:

Co masz na myśli że silnik nie rozbierany? Nawet góry nie ściągałeś? Ponad 400 godzin na jednym tłoku?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
l.e.s.t.e.r




Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Pią 18:07, 03 Lut 2017    Temat postu:

400mh bez rozbierania silnika Shocked Wyjeżdżony nie jest, tylko do kapitalnego remontu ? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:40, 03 Lut 2017    Temat postu:

Nie znacie się... Silnik nówka... Tak przynajmniej wynika z tego tematu:
http://www.ktmracing.fora.pl/exc,1/rfs-fakty-mity-o-zywotnosci-kontra-lekka-turystyka-szutrowa,21353.html
Że aż zacytuje:
babel napisał:
(...)koleś na 525 ma 120 tys mil i przeszło 32 tys MTH - i dopiero bierze się za remont

Gdzie 400 a gdzie 3200 Wink
hehehehe Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Pią 20:51, 03 Lut 2017, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarcinKTM




Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:57, 03 Lut 2017    Temat postu:

Przebieg to żaden wyczyn przy warunkach użytkowania przeciętnego kierowcy.
Ja w 500 zrobilem 275 bez rozbierania silnika w tym z 20 startów w CC, kolega w 350 exc 2015 ma teraz 230h od nowosci nabite i to też nie jest żaden wyczyn dla tego motoru bez rozbierania. Na orginalnych podzespołach te motocykle bez problemu wytrzymują pod amatorem 300h i wiecej. Inny przykład exc 520 z 2001 roku kupiony jako nowy w tamtych latach 12 tys km bez regulacji zaworów. Także jak ktoś sądzi że po 60-80 godzinach trzeba wymieniac korbe czy tloka w 525 czy podobnym enduro jest jest w duzym blędzie lub miał motocykl poskładany na zamiennikach typu hot rod prox itd


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sniadypl




Dołączył: 09 Sty 2016
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie

PostWysłany: Sob 11:50, 04 Lut 2017    Temat postu:

Zrobiliście kolejny temat "Fakty i mity RFS"
Jedni wierzą że RFSem można zrobić 500mth bez remontu, inni tyle zrobili, a jeszcze inni remontują co 80mth


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nujorczesky




Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z lasu

PostWysłany: Sob 16:34, 04 Lut 2017    Temat postu:

Pisząc że "silnik nie rozbierany" mam na myśli że nie była ściągana głowica ( chyba że do wymiany łańcucha rozrządu jest to potrzebne- było to robione w serwisie motocyklowym. Nie mam wiedzy ani sprzętu na takie zabiegi), cylinder lub że silnik był rozpoławiany. We własnym zakresie jedynie regulowałem zawory. Tłok\ korba\cylinder są od nowości te same. Pisząc że motocykl nie jest wymęczony miałem na myśli brak luzów łożysk, wycieków, zdezelowanych podzespołów, powszechnego w takich motocyklach "lepienia dziur za pomocą gó**a, gumy do żucia, powertape i trytek". Opis zrobiłem swoją miarą. Pytając mechanika który od wielu lat naprawia motocykle ( robił ten łańcuszek i robi w nim to czego sam nie umiem, sam również lata na enduro znacznie dłużej ode mnie) o to na co należy zwracać uwagę przy eksploatacji, o temat wymiany tłoka\korby\ zaworów ze sprężynami i inne bardziej "inwazyjne" prace w takich sprzętach zgodnie z manualem przekazał mi wskazówki serwisowe dot. silnika, które stosując pozwalają mi się cieszyć sprzętem bezawaryjnie do dziś. I ponieważ sprzęt lata, nie stuka i nie dymi jak konklawe mam swoją miarę i wybaczcie 4umowicze ale nie będę się stosował do Waszych. Powyższe rozwinięcie "życia" tematu mojej aukcji tylko mnie utwierdza w przekonaniu, o słuszności tej decyzji Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Giełda Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin