Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[K] Kupię cylinder sx 125
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Giełda
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawido175




Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:40, 20 Paź 2015    Temat postu: [K] Kupię cylinder sx 125

Witam!
Szukam cylindra do sx 125, model 01-06, może być używany, do nikasilowania lub sprawny. Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawido175




Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:42, 06 Lis 2015    Temat postu:

up

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pią 19:28, 06 Lis 2015    Temat postu:

Interesowałby Cię cylinder na tulei?
Musiałbym tylko sprawdzić jak trzyma wymiar.
Aktualnie po 20mth od "nowości"(nowej powłoki).
Setka mi się nie gotowała nawet w wąwozach pokonywanych na 1-2 biegu.
Oczywiście cena dużo niższa od nicasilu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawido175




Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:32, 06 Lis 2015    Temat postu:

tuleje aktualnie posiadam, dlatego szukam cos na nicasilu lub do nicasilowania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pią 20:43, 06 Lis 2015    Temat postu:

ahh, ten sam ból...
Ja już drugi sezon intensywnie poszukuje jakiegokolwiek cylindra..
Ale motor jakoś nadmiernie Ci się grzeje ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawido175




Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:00, 06 Lis 2015    Temat postu:

problemow z przegrzewaniem nie mialem, kupilem juz go takiego i teraz konczy mi sie selekcja D, dlatego szukam nicasilu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawido175




Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:11, 09 Lis 2015    Temat postu:

up!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bostorn




Dołączył: 22 Mar 2013
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok/Lublin

PostWysłany: Wto 10:43, 10 Lis 2015    Temat postu:

zamiast bawic sie w szukanie takich cylkow do naprawy, lepiej zakupic nowy, cenowo niewielka różnica a jakosciowo i zywotnościowo znaczna .

przy jakimś większym zamówieniu mógł bym sie postarać o jakiś solidniejszy rabat


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Wto 14:01, 10 Lis 2015    Temat postu:

W zależności od ceny używanego to średnio dwukrotna różnica.
To jednak sporo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bostorn




Dołączył: 22 Mar 2013
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok/Lublin

PostWysłany: Wto 16:03, 10 Lis 2015    Temat postu:

używany cylinder to koszt około 500-800zł , przyuważ że jak trafi sie zdrowy to spoko, gorzej jak bedzie średniej jakości wyjeździsz 1 tłok i cylinder do renowacji, 1000zł samo regenerowanie i to nie masz pewności że będzie odpowiednio zrobione.

koszt nowego to 2600zł

ja mogę załatwić takowy za 2280zł , sprzedaj stary i masz o wiele taniej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawido175




Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:04, 10 Lis 2015    Temat postu:

problem w tym, że starego nie sprzedam bo już jest zatulejowany, tym bardziej nie chce pakować w silnik ~2500zł bo niedługo zamierzam zmienić na 250 i przy sprzedaży raczej tego nie odzyskam. z tą tuleją mam taki problem, że nie mogę wyregulować gaźnika, moto ciągle się dławi niezależnie od ustawienia iglicy. świeca czarna okopcona. zmieniać dysze na mniejsze czy tuleja po prostu tak ma?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Wto 17:21, 10 Lis 2015    Temat postu:

Tuleja tak nie ma. Ewidentnie coś z gaźnikiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Wto 17:27, 10 Lis 2015    Temat postu:

Też potwierdzam, ze tuleja tak nie ma.
Zazwyczaj na tulei potrzebuje uboższej mieszanki.
Szczególnie dysza główna
Dodam, że w moim motorze na tulei po wyregulowaniu gaźnika idzie na koło z czwartego biegu
A i koszt używki do regeneracji to 200-300zł.
Fakt, że nie wiemy który raz był regenerowany


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez amek721 dnia Wto 17:59, 10 Lis 2015, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawido175




Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:26, 10 Lis 2015    Temat postu:

jaki zestaw powinienem kupić? teraz mam założoną główna 188 i wolnych obrotów 45

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Wto 18:52, 10 Lis 2015    Temat postu:

mi na tulei wystarcza taki zestaw dysz:
główna - od 182 do 190
wolnych obrotów 40 - 50
czyli po 4 dysze.
Nikt nie zagwarantuje Ci, że będziesz miał tak jak ja, ale na pewno coś koło tego. Nie wiem też czy są takie zestawy(ja kupowałem oddzielnie każdą dyszę co było wielką głupotą - każda po 38zł Mad )
Oczywiście im większy zestaw tym lepszy.
Kombinuj z ustawieniami, na pewno coś jest nie tak skoro się dusi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Giełda Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin