Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zwiększenie mocy w EXC 250 4T z 2005 r
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pitus1989




Dołączył: 29 Lis 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:43, 29 Lis 2016    Temat postu: Zwiększenie mocy w EXC 250 4T z 2005 r

Witam, forumowiczów
chciałbym podnieść moc w swoim KTM ponieważ ma 11 KM więc to taki trochę mułek , słyszałem , że można moduł odblokować bądź kupić odblokowany jest możliwe Question Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 21:47, 29 Lis 2016    Temat postu:

a skąd takie info że ma 11 KM ? małe szanse ze uchował sie w jakis sposób zablokowany... zwykle przy zakupie juz odblokowują moto...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pitus1989




Dołączył: 29 Lis 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:00, 29 Lis 2016    Temat postu:

przede wszystkim z dokumentów tak wynika ,że ma 11 KM, dwa żeby poszedł na koło to trzeba się naszarpać aż chęci odchodzą i nawet ostatnio miałem robiony serwis ogólny i mechanicy się dziwili ,że taki słaby jak na 250 ... więc co wy na to?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:06, 29 Lis 2016    Temat postu:

Ten excf 250 na silniku rfs jest strasznym mułem. Trzeba kręcić jak 125 2T żeby jechał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Wto 22:07, 29 Lis 2016    Temat postu:

heheheh, o kurde ładne jaja, pierwsze słysze, żeby miał 11km... faktycznie jakiś kombinowany, co może być hmmm, z pewnością moduł, wydech i gaźnik, chyba tylko na tych 3ech rzeczach można cos pokombinować..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 22:31, 29 Lis 2016    Temat postu:

nie patrz na dokumeny bo w papierach moj exc 525 wazył ponad 150 kilo!

te silniki to tak jak kolega napisał - nie były zbyt mocne, wiec porównując do nowszych modeli to beda muły i nic z tym nie zrobisz. a na blokadach to by jexdził jak skuterek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pitus1989




Dołączył: 29 Lis 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:45, 29 Lis 2016    Temat postu:

Tragedii aż takiej nie ma , ale jak by był mocniejszy to bym z pewnością nie narzekał. sprawdzę go na hamowni i będę wiedział ile w nim tak konkretnie jest. Dzięki za info.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 23:14, 29 Lis 2016    Temat postu:

Dodam ze nawet jak wyjdzie kiepsko to cudow nie oczekuj. Szkoda kasy pchac w tuning. Leoiej sprzedac dołożyć pare groszy i kuoic nowsze moto - duzo lepiej bedzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szo




Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:30, 30 Lis 2016    Temat postu:

tak z ciekawości, który bieg musisz mieć żeby wstawić na koło z gazu ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Śro 18:48, 30 Lis 2016    Temat postu:

Pierwszy i gwałtownie gazu. Zdaj relacje Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szo




Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:55, 30 Lis 2016    Temat postu:

tak myślałem sobie mając 520 ja z 4 to 250 z 2 biegu powinien XD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fafekalien




Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:17, 30 Lis 2016    Temat postu:

Ja tam swojego nawet z 4 z gazu podnoszę, fakt że trzeba szarpnąć Very Happy Ale z 1 to tylko jak mam nogi na chłodnicy Very Happy 2 i spokojnie daje radę.
A co do twoich blokad to obstawiam że może to być wina wydechu. Ja miałem taką sytuacje, że raz pożyczyłem od kumpla oryginalny wydech to motocykl jechał bo jechał ale taki muł, że żadnych podjazdów nie szło zaliczać. A jak założyłem ten co wcześniej miałem to widoczna różnica. Mam taką ultra krótką puszkę, może z 20 cm z dużo większym otworem wylotowym niż oryginał (jakiś stary wydech od huski), fakt że dość głośny ale się sprawdza. Może warto coś z tym pokombinować jak już.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Śro 23:14, 30 Lis 2016    Temat postu:

Jeżeli zmieniłeś wydech i zostawiłeś gaźnik tak jak był, to nie powinieneś spodziewać się, że moc wzrośnie Wink
I właśnie sprawdzenie świecy proponowałbym koledze zakładającemu temat.
[link widoczny dla zalogowanych] - Polecam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pitus1989




Dołączył: 29 Lis 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 23:20, 30 Lis 2016    Temat postu:

Z drugiego biegu i strzał ze sprzęgła . Co do wydechu to pusty w środku. A świeca hmm tego nie sprawdzałem, a jaką byście Panowie proponowali?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pitus1989 dnia Śro 23:22, 30 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Śro 23:59, 30 Lis 2016    Temat postu:

Co to znaczy pusty w środku? Nie ma waty?
Wata powinna być, jej brak też obniży moc i bezsensownie zwiekszy hałas.
Jeżeli chodzi o rodzaj świecy to możesz sobie wejść na [link widoczny dla zalogowanych] i znaleźć w schematach pod Twój sprzęt, najlepsza będzie irydowa.
Bardzo ważny jest kolor świecy, świadczy o prawidłowości wyregulowania gaźnika. Wykręć starą, porównaj ze zdjęciami z mojego linku i oceń. Wymiana też jest wskazana, jeżeli nie wiesz ile ma nalatane.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin