Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zimowe rozkminy, zmiana KTMa na Betę
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Sob 12:22, 05 Sie 2017    Temat postu:

Zrobione już kilka wypadów i 250km więc mogę coś więcej napisać.

Póki co nadal bardzo zadowolony, ale dostrzegłem kilka minusów Smile

Sprzęgło po wymianie płynu na dot 5.1 chodzi minimalnie lepiej, ale już zamówiłem nowy wysprzęglik, bo to zdecydowanie największy problem.

Ogon faktycznie jest bardzo kruchy, bo przy pierwszym przepałowaniu na podjeździe nie mam już błotnika, ale to było do przewidzenia:) W ktmie zdecydowanie bardziej elastyczny

Okleina lubi się odklejać, szczególnie na deklu airboxa, przycinam ją praktycznie co jazdę.

Hamulec przedni był bardzo skuteczny od samego początku, ale średnio dozowalny i po dłuższych zjazdach klamka wpadała dość głęboko, po wymianie płynu jest bajunia, dużo lepszy jak w KTMie zarówno jeżeli chodzi o skuteczność i dozowalność, stoppie na jednym paluszku i właściwie bez użycia siły. Wychodzi na to, że fabrycznie był słabo odpowietrzony, albo płyn był już stary.

W airboxie przez dozownik jest mało miejsca i trudno naciąnąć pończochę na filtr powietrza. Ale dozownik to jednak genialna sprawa, bo dużo wygodniej jest poruszać się po terenie i dolać sobie na stacji te 2-3l jak akurat ma się w pobliżu CPN Smile

Siedzenie na przycisk i miejsce na podstawowe narzędzia pod nim- niby nic, a już się przydało. Fajny patent, nic nie kosztuje, a ułatwia życie.

Bardzo dobrze rozwiązany jest przycisk do gaszenia, który tak jak w motocyklach drogowych ma pozycię on i off.

Zauważyłem jedną rzecz - niby nic, ale irytują mnie takie szczegóły. Śruby głowicy są na sześciokąt 12mm, oprócz jednej która jest na imbus chyba 6mm, ale ma trzpień na środku, więc teoretycznie potrzeba imbusa z dziurką. To jakiś chory patent i przypomina dziwne zagrywki firm od sprzętu elektronicznego, które mają swoich klientów za totalnych idiotów. Na szczęście śruba została poddana błyskawicznemu tuningowi i po kłopocie.

Cały czas uważam, że dwie największe zalety to poręczność motocykla, dzięki której prowadzi się bajecznie łatwo i super elastyczny silnik.

Wczoraj wyszła mała skucha w trakcie jazdy, ale problem jest w trakcie rozwiązywania, całość opiszę jak się wszystko wyjaśni. Póki co wygląda na to, że wszystko jest na dobrej drodze:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
picolo




Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:30, 13 Sie 2017    Temat postu:

Jaki wysprzęglik zamówiłeś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
picolo




Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:26, 27 Sie 2017    Temat postu:

ponawiam pytanie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin