Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zestaw napędowy exc 400 2007

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kiziol23




Dołączył: 19 Mar 2019
Posty: 34
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 10:49, 25 Lut 2020    Temat postu: zestaw napędowy exc 400 2007

jaki zestaw napędowy polecacie do exc 400 - ile zębów na przód/tył, jaki łańcuch, jakie konkretnie firmy?
czy jest sens inwestować w supersproxa stealth na tył pod kątem żywotności? moje dotychczasowe doświadczenia z tą zębatką, co prawda w ciężkim enduro, wskazywałoby, że nie koniecznie, ale ciekaw jestem Waszych opinii w lekkich sprzętach?

jakby co to pytam pod kątem jazdy enduro, pola, lasy, żwirownie, niestety w wlkp o góry jest ciężko Smile

starałem się znaleźć odpowiedzi przez wyszukiwarkę, ale przez to, że jest 600 stronnicowy temat 'krótkie pytania, szybkie odp' to nie bardzo można coś znaleźć w ten sposób


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kiziol23 dnia Wto 10:50, 25 Lut 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13686
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 11:08, 25 Lut 2020    Temat postu:

kazdy zestaw jest ok, to zalezy od tego gdzie i jak jeździsz, jak raczej przeloty to 14/50 bedzie moim zdaniem rozsądną opcją
polecam koło na tył ZF, to producent supersproxa, a sporo tanszy - jak cos mam takie dostepne Wink
łancuch x ringowy np did VX3 najtanza opcja dobrego łancucha, lepszy bedzie VT2, zebatka na przód polecam oryginał ( tez mam tanie jak cos )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 584
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:27, 25 Lut 2020    Temat postu:

Ja w 400 używałem 13/52 i było OK - ilosci ogniw nie pamietam did vx3, rk xring

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pm2z




Dołączył: 30 Gru 2019
Posty: 93
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szwecja

PostWysłany: Wto 21:56, 25 Lut 2020    Temat postu:

To ja jeszcze dopytam. U siebie w EXC450'11 mam przełożenia 13/52, a w zapasie jeszcze 15/45. Jakie są montowane fabrycznie?
Niby mi ten układ pasuje (jeżdżę po technicznych torach enduro), ale wydaje mi się, że są dosyć mocno ustawione na moment.
Jest to dobry wybór?
Pytam, bo mam małe doświadczenie i może zwyczajnie powinienem spróbować czegoś innego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 584
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:03, 25 Lut 2020    Temat postu:

Przełożenia to kwestia indywidualna - jak i gdzie jeździsz.
Ale pomiędzy 13/52 a 15/45 - jest kolosalna różnica
Możesz np zmienić przód na 14 jak ci za wolno.
Generalnie jeden ząb z przodu daje taką różnice jak ok. 3 z tylnej zębatki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13686
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 22:18, 25 Lut 2020    Temat postu:

Fabrycznie zwykle 13/50 próbuj zawsze to inne odczucie z jazdy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kiziol23




Dołączył: 19 Mar 2019
Posty: 34
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 9:47, 05 Mar 2020    Temat postu:

dla potomnych: ostatecznie kupiłem 14/50z + łańcuch 118 ogniw (did 520 vx3), który okazał się za długi, albo wahacz za krótki Wink jak któś chce uniknąć docinania łańcucha to niech bierze krótszy. Skrócę do 114 i powinno być ok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pm2z




Dołączył: 30 Gru 2019
Posty: 93
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szwecja

PostWysłany: Czw 18:07, 05 Mar 2020    Temat postu:

kiziol23 napisał:
dla potomnych: ostatecznie kupiłem 14/50z + łańcuch 118 ogniw (did 520 vx3), który okazał się za długi, albo wahacz za krótki Wink jak któś chce uniknąć docinania łańcucha to niech bierze krótszy. Skrócę do 114 i powinno być ok

łancucha się nie docina, chyba że to łańcuch dla krowy Razz Razz Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kiziol23




Dołączył: 19 Mar 2019
Posty: 34
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 10:10, 06 Mar 2020    Temat postu:

dlaczego Twoim zdaniem się nie docina łańcucha?

żeby była jasność, nie mówimy o sytuacji starego wyciągniętego łańcucha gdzie już brakuje wahacza do regulacji, tylko o nowej sztuce


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapek




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pią 12:56, 06 Mar 2020    Temat postu:

Pewnie było to doczepienie się słowa "docięcie" a nie skrócenie.
Niby to samo ale nie do końca Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin