Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zawieszenie EXC 250/300 2010-11

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gość
Gość






PostWysłany: Wto 1:26, 11 Gru 2012    Temat postu: Zawieszenie EXC 250/300 2010-11

Witam, czy seryjny zawiech da sie przerobic tak, by spokojnie bez strachu dobicia latac po torze ? Do tej pory mialem 250 4T w crossowce. I planuje zakup takiego moto.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Wto 7:43, 11 Gru 2012    Temat postu:

Każdy amor przy skoku dobija do końca

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gość
Gość






PostWysłany: Wto 8:41, 11 Gru 2012    Temat postu:

przeczytaj jeszcze raz to co napisałeś, i odpowiedz sobie czy taka jest rola amortyzatora - dobijanie do końca, do deep end'u czy przypadkiem unikanie tego.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch




Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Wto 9:48, 11 Gru 2012    Temat postu:

Konstrukcja amortyzatora (w sensie zasada działania) jest przecież ta sama, czy to cross czy enduro. Jak ma nie dobijać, to kwestia sztywności sprężyny i ilości oleju Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Wto 10:33, 11 Gru 2012    Temat postu:

Po co chcesz kupować EXC jak chcesz latac po torze? bezsens, kup SX i zawiecha bedzie juz dobra.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość
Gość






PostWysłany: Wto 14:13, 11 Gru 2012    Temat postu:

Wytrzymałość silnika, i najważniejsze - homologacja. Pozwoliłaby mi ona ograniczyć koszta związane np. z przewożeniem motocykla. Zresztą nie wykluczam też nauki SE, czy latania crosscountry. Wydała się mi to opcja bardziej uniwersalna od nowszej 250 4T. Poza tym serwis mniej upierdliwy. No nic, to celuje w EXC, i zawieszenie wyślę do twenty suspensions lub do lommel.
Model 2010-11 sixdays ujdzie ?Smile Z rozrusznikiem, czy bez?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 20:14, 11 Gru 2012    Temat postu:

typek lata na zawodach EXC 250 albo 300 ( raczej 300 ) rocznik jak pamietam 2009 i na zawiasach enduro ganiał i w grupie B-C zajmował niezłe miejsca. potem oddał do firmy zeby mu porobili zawieh pod niego i lepiej mu sie gania

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 13:24, 12 Gru 2012    Temat postu:

mi dobija na wiekszych spadkach na torze ale jest to do zrobienia.bez obaw bierz taka maszynkę.a co do rozrusznika uwierz że przyda się i sixdays jak najbardziej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:36, 21 Lis 2013    Temat postu:

Witam jako iż jest to mój pierwszy post tutaj.
Odgrzewam temat ...
Jakie zawieszenie ma seryjny exc od 2012 roku? Wyczytałem że są to dwukomorowe zawieszenia, to prawda? Jaki zawias ma wersja six days z 2011 roku(model 12), 4CS ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:14, 21 Lis 2013    Temat postu:

Dzięki za odpowiedź. A jakie są różnice w zawieszeniach exc od 2012 w stosunku do sx z tego samego roku? Czy wersje zawieszeń w six days różnią się jeśli chodzi o roczniki 2011(fin) i 2012 ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5666
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 22:55, 21 Lis 2013    Temat postu:

pawel napisał:
Witam jako iż jest to mój pierwszy post tutaj.
Odgrzewam temat ...
Jakie zawieszenie ma seryjny exc od 2012 roku? Wyczytałem że są to dwukomorowe zawieszenia, to prawda? Jaki zawias ma wersja six days z 2011 roku(model 12), 4CS ?

kolega ma 250 exc z 2012 - i ma jednokomorowe
six days na 2012 (finland) szedł z 4CS, późniejsze modele też,
2 komorowe w SX szło od 2009 lub wcześnej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin