Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zawias przód

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
blu77




Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 256
Przeczytał: 95 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:17, 17 Wrz 2017    Temat postu: Zawias przód

Temat kieruję do osób ogarniających temat, mam obecnie xplora z przodu i niezadowala mnie ten zawias kapciowaty i slabo klei. Jest sens oddawać komuś to na setting w klimaty cross country czy może warto zakupić 2komorę/sxs albo cone valve i ustawić pod siebie? Na czym będą najlepsze efekty? Prosiłym o odpowiedź. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 842
Przeczytał: 109 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:50, 17 Wrz 2017    Temat postu:

Xplor jest fajnym amorem bardzo dobrze sie sprawuje w hard enduro. Setting polepszy bardzo prace amoryzatora ale nie oszukujmy sie xplor przy dwukomorowce sie chowa. Tylko jak kupisz dwukomorowke czy cone valve to i tak bedziesz musial kase wydac na setting, zeby to wszystko dobrze dzialalo, wiec sobie to przekalkuluj. Cone valve jest amorem dla zawodnikow, wymaga czestego serwisu. Ciezko jest tez kupic ladny egzemplarz, poniewaz duzo jest zakatowanych. Sam szukalem cv i odpuscilem kupno. Jak bedzisz zmienial przedni amortyzator to zastanow sie tez nad settingiem tylnego zeby wszystko ladnie wspolgralo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
blu77




Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 256
Przeczytał: 95 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:00, 17 Wrz 2017    Temat postu:

Z tyłu mam sxs po settingu i jestem bardzo zadowolony z jego pracy. Zdaję sobie sprawę, że inny zawias też musialbym oddać na setting. Plus tego xplora jest taki, że jest nowy ale seryjny to nieporozumienie. W tym temacie głównie chodzi mi o to czy xplor po settingu bedzie tak samo dobry jak 2komora albo sxs tez po settingu ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czołgu




Dołączył: 13 Maj 2017
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 15:06, 17 Wrz 2017    Temat postu:

Ja 1.5 roku temu kupiłem kartridże Cone Valve i traxa. W/g mnie najlepiej wydane pieniądze na akcesoria motocyklowe jakie można zrobić.

Co do Cone Valve to masz 2 opcje - pełne amortyzatory za ok. 12 tys lub kartridzę za około 8. Kartridże pasują do wszystkich rodzajów zawieszeń (CC, 4cs, enduro i pewnie do nowych x-plore też).
Plus jest taki, że co kilka lat zmieniając motocykl na nowy mamy amory z nowymi rurkami.
Minusem są chromowane powierzchnie lag bez jakiś kosmicznych powłok, wiec pewnie różnice tarć są, co chyba jednak dla amatora nie ma specjalnego znaczenia.

Zamawia się zawias pod swoją wagę, preferencje itp. Dostajesz go już z odpowiednio dobranymi sprężynami. Zawias mimo podanej specyfikacji był bardzo twardy, dopiero po ponownym settingu dostałem to czego chciałem. Czyli zawias bajkowy wybierający małe nierówności, sztywny przy dużych prędkościach. Przy skokach pracuje w prawie całym zakresie (oring zatrzymuje się ok. 1-1.5 cm od dołu). Komfort poprawił się znacznie, ale jest jedna rzecz której nie da się docenić na pierwszej lepszej jeździe. Mianowicie amor wybiera rzeczy tak nieprawdopodobne, że kilka razy widziałem się już połamanym.... a wybrało Wink


Z traxem trzeba uważać, bo KTM zrobił mnie w bambuko wypuszczając motocykl z nową ramą i niestety do niego już trax nie pasuje. Ale ja ich też zrobiłem bo mam drugą 350 prawie nową, więc jak zjeżdzę ten, to kolejny mam w garażu Wink

Serwis robię co ok. 20-30 godzin wymieniam sam olej w zewnętrznej komorze, czyszczę i smaruję uszczelniacze, co 2-3 takie serwisy wysyłam lagi do Olsztyna i tam robią pełny serwis z cartridżem włącznie i wymieniają uszczelniacze na nowe.

Mam kilku znajomych co mają taki zestaw i też są zachwyceni. W porównaniu z tradycyjnymi 4cs które miałem to jakiś kosmos.
Oczywiście że zdaję sobie sprawę że to kupa kasy, ale w końcu mam 44 lata i już się naoszczędzałem Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Czołgu dnia Nie 15:07, 17 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin