Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zamki pierścieni na srodku okna ssącego
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robert12357




Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: andrychów

PostWysłany: Śro 16:57, 28 Cze 2017    Temat postu: zamki pierścieni na srodku okna ssącego

Witam wszystkich. Robie remont generalny w ktm exc 200, rocznik prawdopodobnie 2001. Stary tłok ktory wyjąłem z cylindra (wossner) miał zamki pierscieni pomiedzy oknami ssącymi cylindra, a nowy tłok ktory dostalem w sklepie ( vertex) ma zamki dokładnie na srodku okna ssącego. Czy mozna to tak poskładac?. Jak macie w swoich sprzętach? Nigdzie nie moge kupic tłoka wossnera ktory byl wczesniej Crying or Very sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13675
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 19:44, 28 Cze 2017    Temat postu:

mozliwe ze masz cos dobrane z innego rocznika

albo na oknie powinno byc połączenie a nie ma


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bmxre




Dołączył: 22 Sty 2016
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konin

PostWysłany: Śro 20:06, 28 Cze 2017    Temat postu:

Ja w 250 mialem tak samo. Zamki byly w oknie. Tłoki vertex, wossner i każdy miał tak samo. Cylinder byl orginał tłoki dobrane do modelu. I wszystko śmigało chociaż według mnie nie powinno tak być

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robert12357




Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: andrychów

PostWysłany: Śro 20:22, 28 Cze 2017    Temat postu:

Znajomy ktory naprawia motocykle mowil ze pierscien moze sie podwinac albo wycierac kolo tego okna. Dziwny patent...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robert12357




Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: andrychów

PostWysłany: Pon 15:59, 24 Lip 2017    Temat postu:

Motor zlozony z zamkiem na oknie ssacym. Dwa baki wyjezdone i jak narazie wszystko smiga:) Kupilem olej do mieszanki castrol power rs. Jeździc ktos na takim oleju? Czy lepiej pozniej kupic ipone samurai?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pon 18:31, 24 Lip 2017    Temat postu:

Wyjeźdź butelkę do końca, a później samourai albo 800 (w ostateczności mobli1 2t racing albo valvoline syntetyczny).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
donPedro




Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:41, 24 Lip 2017    Temat postu:

Co do oleju to we wszystkich 2T stosuje motul 800. Malo nagaru i ladnie sie spala.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robert12357




Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: andrychów

PostWysłany: Wto 6:07, 25 Lip 2017    Temat postu:

Taki zly ten castrol? Na opakowaniu jest napisane 100% syntetyk i ze spelnia nawyzsze normy ( Api: Tc , JASO: FD)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13675
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 7:25, 25 Lip 2017    Temat postu:

ale jest realnie kiepski
to że spełnia normy i jest syntetyczny ti jedno. a ile ma dodatków to drugie. motul 800 czy ipone samurai przewyższa te parametry castrola.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 7:39, 25 Lip 2017    Temat postu:

Castrol jest wystarczający i na pewno nie uszkodzisz silnika używając go.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robert12357




Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: andrychów

PostWysłany: Wto 13:51, 25 Lip 2017    Temat postu:

Czyli jezdzac na castrolu szybciej czeka mnie kolejny remont czy po prostu lać go wiecej. Teraz robie mieszanke 1:50, moze lac wiecej tego castrola? Zwlaszcza ze silnik sie dociera:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 14:12, 25 Lip 2017    Temat postu:

Różnice w oleju średniej a wysokiej półki wychodzą dopiero po bardzo długim interwale, rzędu 500godzin i więcej. Między wymianami tłoka co 100godzin nie zobaczysz większej różnicy, poza nagarem lub jego brakiem, ale to zależy od specyfikacji oleju jak dobrze się dopala szczególnie przy niskich obrotach. Testowałem Castrola, Motula, Belray-a, Motorexa i jeśli chodzi o 2t(tłok, cylinder, korba) nie widziałem żadnych różnic przy inspekcji co 100godzin, wrzucałem kiedyś nawet zdjęcia porównawcze tłoków po motulu i castrolu.
Oleju masz lać tyle ile zaleca producent KTM, więc zajrzyj do serwisuwki. Nie można lać więcej bo nie dopala go dobrze i robią się nagary, rzyga olejem z wydechu i niszczy watę w tłumiku. Gorzej się wkręca, niszczy świecę i silnik nie chodzi optymalnie.
Ważniejszą sprawą jest ustawienie gaźnika, bo jeśli jest za ubogo to nawet więcej oleju nie uratuje silnika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Wto 17:36, 25 Lip 2017    Temat postu:

Wiem że karta charakterystyczna to nie wszystko ale...
[link widoczny dla zalogowanych]
ten castrol ma parametry porównywalne z olejami orlena i lotosu. W porównywalnej cenie (a nawet i niższej) są oleje, które mają dużo lepsze parametry (np. wspomniany przeze mnie mobil1 lub valvoline). To, że na etykiecie jest napisane że olej jest syntetyczny to... w Polsce mamy takie prawo że może tam być półsyntetyk (nawet nie wiecie ile się naszukałem żeby do samochodu kupić syntetyk a nie "wykonany w technologii syntetycznej").


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robert12357




Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: andrychów

PostWysłany: Wto 18:29, 25 Lip 2017    Temat postu:

Rzeczywiście castrol wypada slabo, ale jezeli rzeczywiscie jest tak jak pisze major000, że roznice sa odczuwalne przy tak duzych interwałach to jest sens kupowac olej typu ipone samurai? Skoro np w takiej 200 exc po 50 mth bedzie trzeba zmienić tłok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13675
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 18:44, 25 Lip 2017    Temat postu:

na castrolu ostrego upalania moze i po 50 godzinach trzeba wymienic Very Happy jak sie leje dobry olej spoko wytrzyma wiecej EXC modele 80 godzin mysle że bezproblemowo - reszta to kwestia jak sie jeździ. 2 sprawa ze olej nie smaruje tylko tłoka ale tez korbe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin