Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zalewanie na wolnych obrotach

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
droppoll




Dołączył: 10 Paź 2017
Posty: 13
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec

PostWysłany: Czw 12:57, 16 Lis 2017    Temat postu: zalewanie na wolnych obrotach

Witam. Mam problem z moim ktm exc 300 1998 roku. Problem polega na tym ze na wolnych obrotach zalewa moto i pali świece. Świece wymieniam co 2 jazdę bo pada ( próbowałem rożnych producentów i ciepłoty). Pali rano bez problemu na ciepłym tak samo objawy sa takie ze na wolnych pracuje chwile i gaśnie. Jak upalam to wszystko jest okej a jak jade chwile na niższych obrotach to jak dam gazu to sie dławi i przerywa kopci mocno a po chwili wchodzi na wysokie obroty i jest okej do puki nie pojeżdżę chwile na wolnych i tak w kółko. Dysze 35/165 wcześniej 38 wolnych ale bez zmian silnik po remoncie kompresja 12.3. Uszkodzone ssanie ? simering wału ? pomocy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1053
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Czw 15:26, 16 Lis 2017    Temat postu:

Możliwe, że ma za bogato na wolnych. Za wysoki poziom paliwa, albo nieszczelny zaworek to mogą być przyczyny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 1029
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec/ DBL

PostWysłany: Czw 23:54, 16 Lis 2017    Temat postu:

Kurde chodzi ci w ogóle na takich dyszach ? Dla tych motocykli to było za ubogo jak nie wiem co. Ale możesz mieć wysoki stan w komorze pływakowej więc to też robi swoje. Tak samo też w jakikolwiek sensowny sposób ustawić tak stary gaźnik. Przepustnica na bank wytarta strasznie. Gniazdo iglicy pewnie też luźne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
droppoll




Dołączył: 10 Paź 2017
Posty: 13
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec

PostWysłany: Sob 20:12, 18 Lis 2017    Temat postu:

a jaki powinien byc poziom gaźnika mierząc przezroczysta rurka wkręcona w komorę pływakowa? równo na połączeniu komory z gaźnikiem ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
droppoll




Dołączył: 10 Paź 2017
Posty: 13
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec

PostWysłany: Pon 23:27, 20 Lis 2017    Temat postu:

nikt nie wie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 8221
Przeczytał: 123 tematy

Pomógł: 158 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / LBN

PostWysłany: Pon 23:36, 20 Lis 2017    Temat postu:

serwisówka pewnie ma inną metode - zrób wszystko wg niej to nie bedzie problemów Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin