Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wtyczki instalacji elektrycznej
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 19:51, 03 Lut 2012    Temat postu:

Tutaj masz parę zdjęć konektorków. Jest ich więcej i parę rozmiarów, których ja nie mam








I przykład jak do wtyczki można podłączyć bezpośrednio konektorek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piotrekws




Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:11, 03 Lut 2012    Temat postu:

Dzieki za foty i podpowiedzi, te konektory w czerwonej izolacji z twoich zdjec, to juz dzisiaj sobie kupilem, a dokladnie w taki sposob jak pokazujesz na zdjeciu zamierzam podlaczyc tylna wiazke wykorzystujac konektory okragle z kabla Molex, ktory nabylem dzisiaj za 5zł Laughing
Jesli ktos bedzie cos podlanczal do listwy na licznikiem i bedzie potrzebowal dopasowac konektorki to polecam taki kabelek sa tam i zlacza meskie i zenskie- wystarczy rozpolowic wtyczki.




Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piotrekws dnia Pią 21:12, 03 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:12, 03 Lut 2012    Temat postu:

wogule kierunki sa obowiazkowe na przegladzie ?? nie ma takiej zasady ze jak juz sa to musza dzialac, ale jak nie ma ich wogule to nie ma obowiazku stosowania ich ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piotrekws




Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:18, 03 Lut 2012    Temat postu:

No niby sa obowiazkowe, jest tam jakas data i jesli motor byl wyprodukowany przed nia to ok, chodzi glownie o stare motory, ale w nowszych maja byc. W praktyce wyglada to tak, ze te kierunki sa zakladane wylacznie do przegladu a pozniej wedruja na poleczke w garazu. W terenie raz dwa koncza swoj zywot migacza poczciwego Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13673
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 21:58, 03 Lut 2012    Temat postu:

zalezy u kogo sie robi przegląd. mam kumpla co miał huske WR 125 bez kierunków zajechał na przęgląd i podbił bezproblemu, to mysle i ja podjade tam to nie bedzie sie tak czepiał opon, wydechu itp. kierunki miałem ale jeden nie działał. no i sie zastanawiał chwile czy podbijac przegląd ;/ ostatecznie podbił, bo zacząłem mu mówić ze kierunki w takim moto to nieporozumienie, że na ulicy spoko, ale w terenie albo sie gubia, albo zarówki uszkadzają od wibracji itp.

czyli chyba lepiej podjechać bez kierunków Very Happy niz z niesprawnymi ;P i ja wyznaje taka zasade jak ganiam po miescie. 0 kierunków sygnalizuje reką w razie konieczności.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 22:03, 03 Lut 2012    Temat postu:

Ja u siebie montowałem takie.


Są od pojedynczych po 6-pinowe.
Zaleta - bdb wykonane i hermetyczne!
Do kupienia tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pią 22:06, 03 Lut 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 23:13, 03 Lut 2012    Temat postu:

Tylko że konektorki w tych wtyczkach są najmniejsze z tych podstawowych i za grubego kabla nie podłączysz. Chyba że źle widzę ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 23:23, 03 Lut 2012    Temat postu:

max takie jak na mojej fotce

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 1:17, 04 Lut 2012    Temat postu:

Jak dla mnie trochę za małe Razz Ja stosuje zazwyczaj samochodowe bo przewody, które stosuje nie zmieściły by się w te twoje ;] Może bd robił instalacje elektryczna od podstawy to wtedy mogę zastosować takie jak ty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sob 10:30, 04 Lut 2012    Temat postu:

henio12323 napisał:
zalezy u kogo sie robi przegląd. mam kumpla co miał huske WR 125 bez kierunków zajechał na przęgląd i podbił bezproblemu, to mysle i ja podjade tam to nie bedzie sie tak czepiał opon, wydechu itp. kierunki miałem ale jeden nie działał. no i sie zastanawiał chwile czy podbijac przegląd ;/ ostatecznie podbił, bo zacząłem mu mówić ze kierunki w takim moto to nieporozumienie, że na ulicy spoko, ale w terenie albo sie gubia, albo zarówki uszkadzają od wibracji itp.

czyli chyba lepiej podjechać bez kierunków Very Happy niz z niesprawnymi ;P i ja wyznaje taka zasade jak ganiam po miescie. 0 kierunków sygnalizuje reką w razie konieczności.

mi w exc za brak licznika nie podbili...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piotrekws




Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 10:59, 04 Lut 2012    Temat postu:

A jak to jest z oplata, za badanie i tak sie placi nawet jak nie podbija?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13673
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 11:09, 04 Lut 2012    Temat postu:

w necie masz o tym info nawet. 63 zł nie płacisz jak ci nie podbiją.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 13:40, 04 Lut 2012    Temat postu:

Ja mam kata z 2000r i licznik jak rowerowy przejdzie na tym przegląd? Powinien, licznik to licznik a oryginalnie taki był xd

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sob 14:58, 04 Lut 2012    Temat postu:

nie płacisz.
Pojechałem na inną stację, nawet bardziej renomowaną i nikt nic o liczniku nie mówił.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin