Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Woda w oleju

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lupixon




Dołączył: 10 Lis 2016
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: znienacka

PostWysłany: Wto 15:01, 27 Mar 2018    Temat postu: Woda w oleju

Witam, pacjent exc 400 00r. Niedawno zauważyłem, ze po zimie przez otwor pod pompą wody ucieka plyn chlodniczy. Jak sie okazalo woda poszla tez w olej. Zmienilem pompe wody na nowa z modelu po 2002. Woda przez otowor pod pompą juz nie leci, lecz caly czas przedostaje sie do silnika. Moje pytanie brzmi: jaka moze byc przyczyna tej usterki? Oprocz pompy moge zwrocic jeszcze na cos uwage, bez rozbierania silnika? Wiem, ze to takie gdybanie dla wrozbity, ale prosze o wyrozumiałość . Pozdro. 😉

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomokat




Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Wto 15:11, 27 Mar 2018    Temat postu:

Oringi i uszczelniacze w pompie nowe?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lupixon




Dołączył: 10 Lis 2016
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: znienacka

PostWysłany: Wto 15:47, 27 Mar 2018    Temat postu:

Nowe o ringi, nowe uszczelniacze, kolko, wiatrak oem. Demontowalem to 3 razy, bo wciaz cieklo ta dziurka. Okazalo sie, ze zle zakladalem o ring. Wjechaly wiec nowe uszczelniacze cortega, bo balem sie, ze tamte szlag trafil juz od montazu i demontazu, o ringi zostaly te same. Woda juz ta dziurką nie leci, ale wciaz przedostaje sie w silnik. Uszczelniacze zalozylem sprezynkami na zewnątrz kółka. O ringi wiekszy zaraz za podkladke, za lozyskiem, nastepnie kolko z mniejszym o ringiem na pierwszym rowku od zewnątrz. Walek czyszczony i nasmarowany wazelina, dla poslizgu. O ringi tez nasmarowane.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lupixon dnia Wto 15:59, 27 Mar 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomokat




Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Wto 16:21, 27 Mar 2018    Temat postu:

Jeżeli nie leci odpływem to raczej woda nie moze dostać się bezposrednio do silnika. Więc tutaj raczej w porządku. Moze gdzies na łączeniu pokrywy z głowicą w miejscu gdzie jest pompa wody jest nieszczelnosc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lupixon




Dołączył: 10 Lis 2016
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: znienacka

PostWysłany: Wto 16:30, 27 Mar 2018    Temat postu:

Ewentualnie moze podczas mrozow cos pękło, bo mialem pomieazana wode z płynem. A co z uszczelka pod głowicą, mogła sie skończyć? I czy w takim przypadku nie powinno leciec odplywem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 17:39, 27 Mar 2018    Temat postu:

uszczelniacze dałes kiepskie - mi na nich ciekło non stop

polecam domówic oryginalne i wszystko dobrze zmontowac, ale pompą wody raczej nie szło by na silnik - bo jest włąsnie przelew i odpływ

uszczelka pod głowicą jest mozliwa - ale szczerze to nie spotkałem jeszcze takiego przypadku w RFSie. moze byc tez jakies pekniecie np w głowicy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lupixon




Dołączył: 10 Lis 2016
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: znienacka

PostWysłany: Śro 17:17, 28 Mar 2018    Temat postu:

Zdjalem całą pokrywę wałka rozrządu, uszczelnilem ja zeby woda nie dostawala sie przez laczenie. Teraz woda leci odplywem i dodatkowo spod cylindra zaczal saczyc olej. Prawdopodobnie czeka mnie remoncik...

Decyzja zapadła wyciagam silnik. Mam jednak kilka pytan. Chcialbym zmienic tylko uszczelke pod cylindrem, no i pod glowica chyba tez by wypadało. Czy da sie wyciqgnac walek rozrzadu razem z zebatka nie rozkuwajac lancucha? Jeśli chcialbym zalozyc nowy lancuc to musze rozpilawiac kartery? Czy oprocz uszczelki pod glowice? i pod cylek musze zamowic cos jeszcze? Czy ewentualnie jest jesscze cos na co powinienem zwrocic uwage? Z gory dzieki za pomoc😉


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lupixon dnia Pią 6:49, 30 Mar 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin