Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

witam - exc 520 do oceny
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ivanoszka




Dołączył: 22 Cze 2015
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pon 18:40, 22 Cze 2015    Temat postu: witam - exc 520 do oceny

Witam, to mój pierwszy post wiec się przedstawię, jestem Michał mieszkam w Gliwicach, od jakiegoś czasu zastanawiam się nad motorkiem do enduro, parę sezonów przelatałem na transalpie pd06, ale głównie po czarnym, przestało mi się to podobać.
Znalazłem w mojej okolicy moto jak w ogłoszeniu, może ktoś zna albo potrafi ocenić po fotkach, proszę o pomoc:

niestety nie mogę dodać adresu ogłoszenia, prosze wkleić link po normalnym adresie olx


/oferta/ktm-520-exc-zarejestrowany-oplacony-CID5-ID9rGCP.html#a64b6f603d


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5666
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 20:10, 22 Cze 2015    Temat postu:

hej, witamy na forum, faktycznie jak na ten rocznik to wygląda całkiem dobrze, ciekawe jak tam cylinder, bo trochę latek juz ma i powinien byc już zmieniony

link:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ivanoszka




Dołączył: 22 Cze 2015
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pon 20:14, 22 Cze 2015    Temat postu:

KristofSX - dziekuję za szybką odpowiedz i wklejenie linku, pomiar kompresji pewnie pomoże w ocenie stanu cylindra, jaka powinna być minimalna kompresja w takim silniku żebym nie musiał na starcie zainwestować kilka tysięcy w remont ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:25, 22 Cze 2015    Temat postu:

po zdjęciach ok.; tarcze wyglądają na oryginał, rama (kolor) też, nawet oryginalne przełączniki są, tylko te podwyżki to patent rodem z "koziej wólki"
trzeba pojechać obadać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5666
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 20:32, 22 Cze 2015    Temat postu:

najlepiej to zmierzyc cylinder,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapek




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 20:41, 22 Cze 2015    Temat postu:

Motocykl masz blisko ale pomyśl czy aby na pewno potrzebujesz 520 ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ivanoszka




Dołączył: 22 Cze 2015
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pon 20:51, 22 Cze 2015    Temat postu:

te300- faktycznie, podwyższenie pierwsza klasa Smile

KristofSX - serwisówke z twojej strony już przejrzałem, ale wątpię żeby sprzedający się zgodził na pomiar.

Zapek - na pewno nie potrzebuje, ale wydaje mi się że to jedyny sensowny motor w mojej okolicy, oczywiście w moim zasięgu finansowym, nie pogardził bym nawet 250f ale tego jest mało, najeździłem się już po kraju za samochodami i postanowiłem dawno temu, że nie pojadę oglądac dalej niż 100km, chyba ze będzie 150% pewniak z wszystkimi fakturami za naprawy i remonty od pierwszego właściciela Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ivanoszka dnia Pon 20:54, 22 Cze 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapek




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 21:00, 22 Cze 2015    Temat postu:

Umów się na oględziny u mechanika ( np. w Rybniku) - jeśli sprzedający się zgodzi to już jest na plus dla niego. Jeśli się nie zgodzi to szczególna ostrożność. Bez otwierania silnika to loteria.
Ale to wszystko doskonale wiesz Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
groza27




Dołączył: 13 Cze 2015
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Złocieniec

PostWysłany: Pon 21:05, 22 Cze 2015    Temat postu:

a przy okazji mam pytanie duzo 520 sie rozni od 525??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13671
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 21:18, 22 Cze 2015    Temat postu:

inna rama, inny kat tylnego zawieszenia, silnik ma kosz sprzegła na segera, reszta to zmiany kosmetyczne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5666
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 21:19, 22 Cze 2015    Temat postu:

525 trochę nowsza konstrukcja (szły od 2003) silnikowo prawie to samo, inne zawieszenie,trochę zmieniona rama, generalnie im nowszy tym lepszy Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
groza27




Dołączył: 13 Cze 2015
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Złocieniec

PostWysłany: Pon 21:22, 22 Cze 2015    Temat postu:

nie jezdzilem jeszcze ani na jednym ani na drugim ale slyszalem ze 520 chodzi jakby tam gwozdzi nawrzucal prawda to czy mit?? nie chodzi mi o zajechany model tylko taki w "miare"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13671
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 21:54, 22 Cze 2015    Temat postu:

przez to sprzegło na segera troche głośniej, ale ogólnie te silniki troche hałasują. w porównaniu do nawet starych japonców to są głośne.

w moim odczuciu czuć że 520stka prowadzi sie krowiasto, 525 zdecydowanie lepiej, ale też zdecydowanie lepiej prowadzi sie od 525, 530stka, z kolei od 530stki jeszcze lepiej sie smiga 500tą ;D co chwile wprowadzają modyfikacje i motocykle za pare lat to chyba bedą same jeździły Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek222




Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 7:03, 23 Cze 2015    Temat postu:

A 450,520 ,525sx czy jest różnica w pochylenie główki ramy?i czy lepiej się prowadza od exc?chodzi mi głównie o pokonywanie zakrętów. Ma ktos w tej kwestii doświadczenie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13671
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 7:11, 23 Cze 2015    Temat postu:

z tego co słyszałem to ramy są te same. sxy są bardziej narwane. jak chcesz pokonywać zakręty kup 250tke Very Happy 450 i w góre w zakrętach wyjeżdzają mocno na zewnątrz, ostatnio sie exc 125 przejechalem to mozna praktycznie w miejscu zawracać Very Happy róznica potęzna ;D

jak sobie zestroisz dobrze moto to nie bedzie znaczenia czy sx czy exc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin