Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ustawienie gaznika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lonei




Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy targ

PostWysłany: Śro 20:54, 28 Cze 2017    Temat postu: Ustawienie gaznika

Witam. mam problem kiedy motocykl chodzi na wolnych obrotach odkrece gwałtownie manetke robi buu i jak nie popuszcze manetki to gasnie. Świeca ciemna ale zamulam czasami Moto jak jadę przez wieś żeby nie było że wariat ^^. Dodam ze motor chodzi idealnie na każdych obrotach i się wkreca w pełni jak tylko wyjdzie poza wolne obroty. Teraz pytanie co ruszac zeby nie zepsuc ? Dysze główna dac mniejsza czy opuścić iglice ?. Moto exc 125

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lonei dnia Śro 21:39, 28 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 21:43, 28 Cze 2017    Temat postu:

zacznij od zabawy iglica. ciezko powiedziec w czym problem - zalewa czy za mało podaje Very Happy rusz iglica np ze 2 ząbki w dół. a potem w góre zobacz kiedy jest lepiej - to określi czy jest za bogato czy za ubogo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lonei




Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy targ

PostWysłany: Czw 5:45, 29 Cze 2017    Temat postu:

Świeca jest ciemnego koloru więc stawiam że zaduzo podaje. Dodam że jak motorek przegonie w terenie na pełnych obrotach zatrzymam się i odkrece to się zazwyczaj wkreca bez problemu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiEXC




Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Rzeszowa

PostWysłany: Czw 10:10, 29 Cze 2017    Temat postu:

To jest norma w tych moto. Musi delikatnie zalewać na dole bo po wkręceniu w rezonans pije jak głupie. Miałem exc 125 i to samo było, nic sie nie dało z tym zrobić. Jeśli to pomoże to miałem dysze głowną 180, iglice na chyba 4 rówku od góry, śrubę wolnych wykręcaną ok 1-1,5obr. Jak tak robisz to musisz poprostu odkręcać stopniowo manetke od spodu a potem dopiero do końca.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 12:07, 29 Cze 2017    Temat postu:

Haha i zawodnicy tez na zawodach z dolu pomalu daja gazu a potem na maxa? Niezle Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Czw 12:16, 29 Cze 2017    Temat postu:

bez sensu jest pisać jakie ustawienia miałeś na takim moto, już nawet pominę fakt że na pewno nie były uniwersalne na każdą wysokość i temperaturę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lonei




Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy targ

PostWysłany: Czw 13:02, 29 Cze 2017    Temat postu:

E to zaś ja od dołu mogę strzelać z gazu Smile np dziura jest gwałtownie gaz i podnosi Koło czy jak jakiś podjazd też bez problemu tylko mam to co napisałem. Tak to jest super

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiEXC




Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Rzeszowa

PostWysłany: Czw 19:59, 29 Cze 2017    Temat postu:

amek721 napisał:
bez sensu jest pisać jakie ustawienia miałeś na takim moto, już nawet pominę fakt że na pewno nie były uniwersalne na każdą wysokość i temperaturę.


No nie były, ale głownie na takich jeździłem więc napisałem, może koledze to jakoś pomoże.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lonei




Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy targ

PostWysłany: Czw 20:03, 29 Cze 2017    Temat postu:

Moto było sprawdzane i ustawiane na serwisie i niby twierdzą że jest ok ale zastanawia mnie to zamulanie z niskich czy przejmować się że coś się może stać czy jeździć i nie zwracać uwagi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 20:36, 29 Cze 2017    Temat postu:

stac to sie nic nie stanie, jak ma za bogato to tragedii nie ma - najwyzej odrobine wiecej pali i zostaje nagaru... gorzej za ubogo moto sie przegrzewa i to moze byc kiepskie w skutkach

stare moto czasami jest trudne do doprowadzenia do ładu - zwykle wszystko jest powycierane - rozpylacze iglice, wydechy pigiete, mało szczelne itp itd.... kazdy element jest tak na prawde istotny w 2T

czasami mechanik nie zrobi ci tego na perfekt bo czas jaki by musiał poswiecic kosztował by tyle - że bys go wyśmiał Very Happy wiec czasem robi sie tak żeby chodziło sensownie w rozsądnej kasie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lonei




Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy targ

PostWysłany: Nie 22:44, 02 Lip 2017    Temat postu:

Problem rozwiązany iglica była na 2 ząbku podnioslem na 3 i silnik się super wkreca i bez problemu przechodzi z wolnych obrotów Smile. Wielkie dzięki za pomoc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin