Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Trudne odpalanie
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
niewiadow




Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Nie 23:24, 27 Lis 2016    Temat postu: Trudne odpalanie

Mam problem z moim exc mianowicie ,przy odpalaniu na zimnym i wł. odprężniku odpala za 10 razem.
Pompuje z 8 razy kopką i 3 kopniecia solidne i nic, odczekam 20 sekund i 2 razy kopne i odpala.
Na ciepłym silniku muszę z 4-5 razy kopnąć żeby odpalił ,co z nim może być ? ,proszę pomóżcie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Nie 23:45, 27 Lis 2016    Temat postu:

gaźnik regulowałeś? zrobiło się zimno już i pewnie trzeba mieszankę trochę podregulować

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ewertas




Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 158
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piła

PostWysłany: Pon 11:05, 28 Lis 2016    Temat postu:

A świeca? Zawory ustawione? Jakie to EXC?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pajka




Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 601
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Pon 17:56, 28 Lis 2016    Temat postu:

Sprawdź czy przypadkiem zaworek iglicowy nie puszcza i zalewa moto u mnie były podobne objawy i po wymianie zaworku wszystko wróciło do normy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
niewiadow




Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Pon 18:45, 28 Lis 2016    Temat postu:

Dzieki za podanie przyczyn ,jest coś jeszcze w KTM-ach ?
Jest o EXC 400 RFS na Kehein crf czy jakoś tak gaźniku Smile

Zaworów nie regulowałem ,gaźnika też nie ,jedynie co to podkręciłem mu obroty jałowe,bo spadły z powodu przesuniętego rolllgazu przepustnicy gaźnika (poruszałem w innym temacie Smile

Ciepły też ciężko pali ,chyba za 5 kopnięciem tak około ,bo nieraz a 4 a raz za 6 próbą.Takze nadal wina regulacji mieszanki sie kłania ? na ciepłym silniku ? ,zawory jak najbardziej ,bo oni i tak dostają luzy wystarczająco duże,albo ich brak również po rozgrzaniu ,
Faktycznie przez te 1 lat mógł wyrobić sie zaworek iglicowy ,to fakt.

Próbowałem zabrać sie za choćby nawet profilaktyczną co 15 mth regulacje zaworów ,ale rozkręciłem dekielek ssący i 2 srubki od wydechowego ,ale tego od strony wydechu brakło mi klucza ,bo ani nasadowym sie nie podejdzie ,ani płaskim ,musi być taki giety klucz 8mm ,ale sęk w tym że pewnie i tak nie ustawiłbym GMP w dobrym punkcie i nie mam tak głębokiego klucza do świec Sad ,bo tak to bym sobie poradził z opaska plastikową wsadzoną do otworu świecy i wyszukałbym luzy na którymś z GMP.

Za którym razem powinien ten model odpalać na zimnym (ssanie wł.) w pełni otwartym odprężniku ? i na ciepłym bez ssania z odprężnikiem ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez niewiadow dnia Pon 18:50, 28 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Pon 20:24, 28 Lis 2016    Temat postu:

do regulacji zaworów zdejmij zbiornik paliwa
powinien odpalić za pierwszym razem nawet lewą nogą Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
niewiadow




Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Pon 20:56, 28 Lis 2016    Temat postu:

Zdjąłęm wszystko ,nawet prawą chłodnice odchyliłem ,ale przez brak klucza pewnego nie mogłem odkręcić śrubki i kicha, a pozatym niebardzo wiem jak sie zabrać za ustawienie krzywek w dobrej pozycji

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13674
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 21:26, 28 Lis 2016    Temat postu:

to albo zacznij od doedukowania sie ( ksiązka seriwisowa, filmiki na youtube ogólna wiedza np ksiązkowa) albo oddaj mechanikowi. bez sensu sie na forum ( po raz któryś już... ) sie powtarzac i prowadzic kogos za rączke jak sie reguluej zawory.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
niewiadow




Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Pon 21:37, 28 Lis 2016    Temat postu:

No fakt, muszę poczytać jeszcze, ale i tal regulacja nie powinna być droga u mechanika,a żaden nie powinien tego spartaczyć .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 21:43, 28 Lis 2016    Temat postu:

Po co odpalasz z odprężnikiem?
On służy do ustawiania tłoka, tzw przekopywania a nie odpalania. Jak ma odpalić silnik skoro zabierasz mu kompresję?

Może robisz błędy w postaci kręcenia manetką i zalewania silnika.
Skoro kopiesz kilka razy i musisz odczekać żeby odpalił to znaczy, że musisz zaczekać aż odparuje paliwo które napompowałeś do cylindra.
Z tych i poprzednich postów wynika że nie masz bladego pojęcia o motocyklach wyczynowych.
Przydałby ci się jakiś mentor który by Cię wprowadził w temat.
Pokazał jak odpalać itd.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pon 21:44, 28 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
niewiadow




Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Pon 23:12, 28 Lis 2016    Temat postu:

Wyczynowe 125 w 2t raz kopnąłem na ssaniu i chodziło ,a tutaj włąśnei nie mam pojęcia jak odpalić ,za to bez odprężnika ,mógłbym stanąć na kopce a nie odpalę ,bo nie będę miał na tyle siły ,bo kompresja niesamowita,ale spróbuję bez odprężnika kilka razy kopać, pod odpaleniu wkręca sie na nieco wyższe obroty ssania ,także nie manewruje manetką.Faktycznie potrzebuję mentora.Zawsze myślałem ,że odprężnik służy do łatwiejszego odpalania,a tu jednak chyba nie ,ale to moje pierwsze moto 4t wyczynowe ,także no fajnie jakbym to ogarnął ,co i jak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13674
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 8:21, 29 Lis 2016    Temat postu:

to mozliwe że masz uszkodzony autodekompresator - automatycznie "podwiesza" zawór i ułatwia odpalanie. ewentualnie za słabe sniadania jesz. - no ciezko powiedziec bo to jedynie wróżenie,..

autodekompresator do odpalania praktycznie nie jest potrzebny w wyczynówkach - chyba że to zabytkowa yamaha albo inny wynalazek. edwentualnie jak ktos nazywa honde xl500 wyczynówką....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 14:15, 29 Lis 2016    Temat postu:

Odprężnikiem ustawiasz tłok lub używasz do przekopania.

Bez odprężnika też powinno się dać przekopać ale w tych najtwardszych momentach potrzeba cierpliwości a nie siły.

Jak się nie da to tak jak henio napisał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
niewiadow




Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Wto 15:02, 29 Lis 2016    Temat postu:

Dzisiaj próbowałem ustawiałej do momentu aż sykło i bez odprężnika solidnie kopałem z 6 razy i nic Sad sam nie wiem ,sprzedawca nie mówił ,że ma z tym problemy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 18:20, 29 Lis 2016    Temat postu:

tak się odpala RFS
https://www.youtube.com/watch?v=TZ7y_SGz-8s
https://www.youtube.com/watch?v=CeOo_-75snI


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin