Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

śruba powietrza

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 12:18, 11 Cze 2012    Temat postu: śruba powietrza

naczytałem w serwisówkach że powinienem ja miec wykręconą ok.1.5obr lub 2 lub 2.5 obr
a u mnie jest iglica na srodku śrubka powietrza wykręcona tylko jeden obrót
swieca jasna cegła ale motor z dołu czasami sie potrafi lekko nie zebrać i przymulic
i moje pytanie czy można jeszcze wkręcić śrubke powietrza i to juz bedzie nie cąły obrót


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pon 14:42, 11 Cze 2012    Temat postu:

naczytałeś się o ustawieniach na jakich motor wyjeżdża z fabryki, co nie zawsze jest adekwatne to faktycznej potrzebnej mieszanki jaką musi mieć moto. Na forum jest opisane jak powinno regulować sie poprawnie gaźnik etc. Te ustawienia służą jako punkt odniesienia a do ideału często im dużo brakuje.

p.s także bez modelu moto nikt Ci dużo nie pomoże


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:47, 11 Cze 2012    Temat postu:

wiem jak sie reguluje gaźnik
i wiem że to sa ustawienie fabryczne ale np kiedys na forum czytałem wykrec 2 i poł obrotu i od tego lekka regulacja
dla tego pytam czy np to poł obrotu jakby było odpowiednie może byc czy jakos to szkodzi itp
dysze standard
motor w podpisie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13669
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 15:17, 11 Cze 2012    Temat postu:

kazde moto inaczej bedzie reagowało. wykręc o 1 obrót i od tego ustawiaj co jakies pół obrotu. az bedzie idealnie. przymulanie po dodaniu gazem moze tez wynikac np ze xle ustawionego poziomu paliwa na pływaku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:53, 11 Cze 2012    Temat postu:

mam wykręcone dokładnie jeden obrót i muł jest minimalny od zera ale tylko jak go przymule wcześniej i zastanawiam sie czy moge jeszcze ciut zmniejszyc czy to nie zaszkodzi itp
a o poł obrotu jak mu zwiększe to nie ma szans bd sie dławił mulił z dołu a jak zmniejszze poł to juz przedobrze
świeca jest jasna cegła więc by wynikało że jeszcze za dużo powietrza dla tego pytam bo ten 1 obr mnie dziwi że tak mało a niektórzy np po 2 maja i śmiga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13669
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 21:16, 11 Cze 2012    Temat postu:

to podkręc i pół obrotu jak jest lepiej znacyz ze tak ma byc. po kilku km zobacz kolor swiecy :d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:54, 12 Cze 2012    Temat postu:

wszystko ok
ale ciekawi mnie czemu tylko tyle potrzebuje wykręcenia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13669
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 12:06, 12 Cze 2012    Temat postu:

bo masz takie moto, mieszkasz w takim terenie itp itd. jak bys pojechał w góry to musiał bys jeszcze podkręcic. liczy sie jeszcze to jakie masz dysze, nawet rozmiar fabryczny z czasem sie rozkalibrowuje stad róznice. nastepne róznice to np nieszczelnosci na przepustnicy, itp itd.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin