Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

silnik exc 125

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
enduross




Dołączył: 19 Lis 2013
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: psary

PostWysłany: Pią 17:10, 26 Gru 2014    Temat postu: silnik exc 125

Witam panowie jako ze mam juz trochę kasy to kupuje części do kata i tu chcialbym się zapytać czym się różni wal korbowy exc od SX
Z jakim luzem kupić lozyska na caly silnik
Jakiej firmy uszczelki
Jakiej firmy uszczelniacze


Z gory dziękuje enduross


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 927
Przeczytał: 58 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pią 23:24, 26 Gru 2014    Temat postu:

Jakie łożyska masz na myśli? Każde łożysko ma mieć inny luz. Jeżeli mówisz o łożyskach na wale, to polecam oryginały. Koszt ok.300zł-taniej tylko dorobisz na zamówienie, ale ja takim nie ufam.
Co do uszczelek i uszczelniaczy to najlepiej oczywiscie oryginał-najgrubsze i najpewniejsze. Jeżeli tniesz koszty to polecam atheny, ale i tak poprawiaj silikonem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TheGreat




Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 0:18, 27 Gru 2014    Temat postu:

Co do łożysk na wale to nie koniecznie jest tak jak mówisz, bo seryjnie są zakładane łożyska NTN, także jak pojedziesz do jakiejś hurtowni z łożyskami to kupisz takie same jak oryginały za połowę ceny (no tylko na pudełku nie będziesz miał napisu KTM).
Co do uszczelniaczy to po prostu spisz wymiary z serwisówki i poproś w takiej hurtowni o najlepsze jakie mają (lub są w stanie sprowadzić).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 9716
Przeczytał: 69 tematów

Pomógł: 195 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / LBN

PostWysłany: Sob 0:19, 27 Gru 2014    Temat postu:

tez bym proponował sprawdzić ceny oryginałów, zazwyczaj są to ceny rozsądne, a przy wiekszych zakupach dostajesz rabaciki, a silnik wtedy chodzi najlepiej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
enduross




Dołączył: 19 Lis 2013
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: psary

PostWysłany: Sob 10:05, 27 Gru 2014    Temat postu:

Panowie jeszcze jedno bo w serwisie zawolali mi za wal 2100
Co sądzi cię o wale z hot rods polecany do SX 125 z dodatkowymi wypelniaczami


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 10:38, 27 Gru 2014    Temat postu:

a musisz cały wał?
nie możesz samego korbowodu wymienić za 500zł?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 13:04, 27 Gru 2014    Temat postu:

Łożyska można kupić w hutrowni, uszczelniacze również można w hurtowni tylko odpowiednio dobrać pod temperaturę. Do swojej 250 łożyska kupiłem za 250zł a 2komplety uszczelniaczy na caly silnik za 90zł. Uszczelniacze przejechały 4tys km bez wycieków a dodatkowy atut przy starszych sprzetach to dostałem pare uszczelniaczy np na kopke i dźwignie zmiany biegów o 0.5mm szersze przez co uszczelniacz chwyta w miejscu obok niż wyrobiony rowek po starych simeringach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
enduross




Dołączył: 19 Lis 2013
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: psary

PostWysłany: Nie 0:50, 28 Gru 2014    Temat postu:

Problem z tym ze wal mi ukrecilo przy samym magnecie
A kat znowu taki stary nie jest ma 13 lat


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 9716
Przeczytał: 69 tematów

Pomógł: 195 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / LBN

PostWysłany: Nie 11:04, 28 Gru 2014    Temat postu:

no to juz bardzo stary bo to praktycznie pierwsze lata produkcji ;D

co do wału, jezeli wał ma wypełnienia to znacyz że bedzie miał wieksze cisnienie pod tłokiem, i bedzie mocniej wrzucał mieszanke nad tłok. wiec jakas róznica w mocy moze byc odczuwalna, ale czy wymagana to tak średnio bym powiedział.

szukaj uzywanego wału, pewnie za grosze kupic z padnieta korba, korbe zmienisz i bedziesz miał pewne że to pojeździ
cały wał pewnie swoje kosztuje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 11:29, 28 Gru 2014    Temat postu:

przy kupnie używanego wału dobrze obadaj gwinty bo często są zjechane
sprawdź też czy ktoś nie obkładał gwintu młotkiem w celu wyciągnięcia wału z karteru
jak gwinty, końcówki wału będą nie idealne to taki wał sobie odpuść


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin