Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rozrusznik 2T

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cinQ




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 228
Przeczytał: 30 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: Śro 22:54, 04 Paź 2017    Temat postu: Rozrusznik 2T

Witam koledzy,

chciałem się was poradzić co robić aby rozrusznik w 2T a dokładnie Husqvarnie TE300 z 2016 wytrzymał jak najdłużej? Wiem wiem najlepiej nie używać ale nie o to chodzi przecież, w końcu po coś go tam zamontowali... Słyszałem że można zalać rozrusznik i całe magneto olejem? prawda to? czy lepiej po prostu od czasu do czasu rozebrać i przesmarować? Może macie jakieś inne sprawdzone patenty?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 746
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 0:19, 05 Paź 2017    Temat postu:

smaruj, dbaj o luzy i uszczelnienie, i podstawa to właściwie zestrojony gaźnik (ma palić od dotknięcia)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 750
Przeczytał: 101 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 2:07, 05 Paź 2017    Temat postu:

Najważniejsze smarować go i zmieniać tulejki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kondal




Dołączył: 22 Sie 2017
Posty: 15
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PL

PostWysłany: Czw 4:03, 05 Paź 2017    Temat postu:

Potwierdzam - na zimnym z kopniaka i tulejki regularnie wymieniać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 8221
Przeczytał: 126 tematów

Pomógł: 158 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / LBN

PostWysłany: Czw 9:28, 05 Paź 2017    Temat postu:

zalewając olejem smarujesz tez bendix ktory az tak oleju nie lubi Wink

jak koledzy napisali - zmieniać tulejki pewnie co jakies 40-50 godzin. ja swój smarowałem praktycznie co wymiane oleju,

przede wszystkim dbaj o stan akumulatora - fajnie miec Li-Ion taki daje fajnego kopa i duzo łatwiej sprzet odpala

generalnie unikaj długiego kręcenia, jak masz np kiepsko wyregulowany gaźnik i na zimno musisz pół minuty kręcic to zarzniesz go szybko. jak chcesz super dbać to na zimno mozna z kopa palic, ( ja czasem tak robiłem) potem na ciepło zawsze ładniej odpalał już z guzika

tez tam sie ustawia luz międzyzębny, im lepiej ustawiony tym mniej problemów.

a co do działania - to chyba instrukcja określała go jako alternatywny/zapasowy sposób odpalania Very Happy głowny rozruch to kopka Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
donPedro




Dołączył: 01 Lut 2016
Posty: 449
Przeczytał: 119 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:18, 05 Paź 2017    Temat postu:

Wyciagnij sam rozrusznik, na nim masz oring. Zasmaruj to miejscie laczenia sie rozrusznika z obudowa masa uszczelniajaca szara jak w linku, mozesz tez dac jakis silikon lepszy (ja od dawna jade na tej masie i jest godna polecenia) bo czesto woda dostaje sie tez wlasnie przez ten oring
Luzy kaszujesz róznymi grubosciami podkładek
Polecam smarowac smarem IPONE WATERPROOF , sam takiego stosuje
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez donPedro dnia Czw 12:41, 05 Paź 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
husa66




Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 290
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Czw 21:16, 05 Paź 2017    Temat postu:

A mój exc 2014 model pali na zimny z rozrusznika tak jakbym młotkiem walną w koło zamachowe od strzała. Kolega ma 300exc i du*a nie pali mu na zimnym, ja mam 250.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cinQ




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 228
Przeczytał: 30 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: Czw 21:44, 05 Paź 2017    Temat postu:

Na razie Husqa pali na strzał czy zimna czy ciepła, pytam was bo wole zapobiegać niż leczyć. w takim razie na zime polecą nowe tulejki a smarowanie będzie w ten weekend.
dzięki za pomoc:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin