Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rożnica w exc 07-10 a 11- do teraz

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tooomek882




Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Tryb./ Warszawa

PostWysłany: Czw 1:53, 02 Sty 2014    Temat postu: Rożnica w exc 07-10 a 11- do teraz

Siema

Mam pytanie, jakie są różnice pomiędzy modelami exc z lat 2007-2010, a 2011 - do teraz. Chodzi mi o 250-300 w 2t. Była zmieniana rama, w silniku jakieś większe zmiany, zawias lekko poprawiony, czy kompletnie inny układ?
Z góry dzięki za odpowiedź


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 9:00, 02 Sty 2014    Temat postu:

do 07 była inna rama
od 08-11 inna
a od 12 jest inna, plus 2 komorowe zawieszenie od tego roku
W silniku jakieś drobne zmiany typu inny cylinder itp.
Nowsze roczniki od 08 juz lepiej idą z dołu i nie czuć tego przeskoku mocy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 10:01, 02 Sty 2014    Temat postu:

no i od 12 masz wtrysk, no i prowadzenie w 12 w porównaniu do poprzednich jest jeszcze lepsze,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tooomek882




Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Tryb./ Warszawa

PostWysłany: Czw 13:18, 02 Sty 2014    Temat postu:

Dwu komorowe? To samo co dotychczas było w sixdays? Roznica w prowadzeniu jest tak duża, że warto konbinować żeby dozbierac do nowszego, czy kupić rocznik 2009-11 taniej i go "dopiescić"?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:07, 02 Sty 2014    Temat postu:

Sam miałem dylemat czy 08-11 czy 12 wybrałem 12 i jakoś nie żałuję.
Czy dozbierać? Na pewno warto bo moto nowsze i mniej "zniszczone".


Wtrysk jest w 4t.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez barek253 dnia Czw 15:11, 02 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tooomek882




Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Tryb./ Warszawa

PostWysłany: Czw 15:22, 02 Sty 2014    Temat postu:

czasem te roczne mają więcej godzin nabitych niż kilkuletnie Very Happy ale wątpię, żeby w rok dało się zajechać jakoś szczególnie moto(chociaż róznie bywa). a propos wtrysku, myślę, że kwestia 3 lat i trafi także do dwusuwów, KTM testuje już prototypy, ekologia...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:57, 02 Sty 2014    Temat postu:

Modelem od 12 roku jeździło mi się troche lepiej niż starszym (08-11). Rama jest trochę węższa, inna geometria.. Zawieszenie od 12 nie jest dwu komorowe. Seryjne modele 2t od 12 oddają też moc trochę bardziej liniowo niż starsze.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawel dnia Czw 17:59, 02 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tooomek882




Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Tryb./ Warszawa

PostWysłany: Czw 19:03, 02 Sty 2014    Temat postu:

No z tego co barek napisal, dwukomorowe jest od tego roku. Czyli lepiej celować w nowsze? Moj portfel już zaczyna kwiczeć Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:35, 02 Sty 2014    Temat postu:

tooomek882 napisał:
No z tego co barek napisal, dwukomorowe jest od tego roku. Czyli lepiej celować w nowsze? Moj portfel już zaczyna kwiczeć Very Happy


Z tego co słyszałem to jest to jednokomorowe zawieszenie.. modele sx-f mają dwukomorowe. Na pewno lepiej celować w to co będzie w lepszym stanie, ale wiadomo że im nowszy tym lepszy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 19:43, 02 Sty 2014    Temat postu:

w exckach jest zawias open-cartridge czyli jednokomorowe, w six daysach 4CS - najnowszy wynalazek od WP, dwukomorowe jest w SXF i XCF,
dwukomorowe jest w endurakach Husaberga do 2014 i Huski na 2014


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tooomek882




Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Tryb./ Warszawa

PostWysłany: Czw 20:52, 02 Sty 2014    Temat postu:

Aaaa ja cały czas myślałem że 4cs=dwukomorowe Very Happy dzięki panowie!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:53, 02 Sty 2014    Temat postu:

No 4CS to aż 4 komory Very Happy
XC mają jeszcze zamknięte kartridże co jest jeszcze lepsze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tooomek882




Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Tryb./ Warszawa

PostWysłany: Pią 0:11, 03 Sty 2014    Temat postu:

no akurat zawieszenia mi nigdy nie przychodziły łatwo jeśli chodzi o informacje jak i obsługę Very Happy chociaż pewnie po przesiadce z 2001 będzie kosmiczna różnica, nieważne czy cztero, czy jedno komorowe Very Happy Mam nadzieję, że transfer na nowszy wypali Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin