Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Różnica 520/525/530
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 0:37, 03 Lut 2013    Temat postu:

no dobra my tu pitu pitu pizdu chlastu a temat pozostal , warto dolozyc 4 - 5 tys i kupic 530 z 2009 - 2010 roku ? tzn exc 525 z konca lat klepania ok 15 tys , exc 530 z 2009+ ok 20 tys , wiem ze 530 prowadzi sie 100 razy lepiej od 525 , ale czy amator to wyczuje ? i najwazniejsze trwalosc 530 - RFS wiem ze jest trwaly i prawie niezniszczalny ale co mozna wywnioskowac z 530 ? .Moto ma by uzytkowane hobbystycznie w plaskim terenie - przebiegi male nie beda 8 tys na rok spokojnie zrobie , obecne leciwe juz lc4 620 jest fajne ale jak to powiada papier toaletowy "aby zyc trzeba sie rozwijac" Very Happy..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 12:28, 03 Lut 2013    Temat postu:

przejedź sie 530 i 525 Very Happy i sam oceń Razz mi tam sie dobrze na moim 525 gania. smigajac na 450 nowszej pozycja wszystko całkiem inne. ergonomia lepsza i to czuć. ale dla amatora tu i tu jest wygodnie ( o ile mozna mówic o wygodzie na enduro :; )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 10:44, 04 Lut 2013    Temat postu:

o co chodzi z ta regulacja zaworow w exc 530 ? jedni mowia ze latwa inni ze trzeba wyjac silnik z ramy ? znalazlem filmik w nece z regulacja ssacych w exc 500 i tam nie ma problemu ..nie wiem jak wydechowe no ale to 500 a mi o 530 sie rozchodzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 18:43, 04 Lut 2013    Temat postu:

akurat w nowych silnikach 500 poprawili sporo rzeczy tak żeby dostep do zaworów był na maxa uproszczony

chyba w pierwszych 530 trudno czy w ogóle niemozliwe było sie dostanie do zaworów bez opuszczenia silnika Razz w nowszych nieco 530 też to poprawili


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kowalekktm




Dołączył: 07 Paź 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 19:50, 05 Lis 2017    Temat postu:

Mam podobne pytanie więc nie będę zakładał wątku , Mam KTM'a 520 z roku 2002 -2003 przydał by mu się remont silnika , czy jest sens żebym zmieniał na 530 ? I jakie różnice odczuje ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kowalekktm




Dołączył: 07 Paź 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 19:54, 05 Lis 2017    Temat postu:

Czy warto jak już pomyśleć o innym modelu ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 20:06, 05 Lis 2017    Temat postu:

530 a 520 to jest dosyc spora przepaśc, jeszcze 520/525 mozna by przeboleć bo oprócz lepszej ramy masz ten sam silnik wiec hcodzi to dosyc podobnie

to 530 całkiem inny silnik duzo elastyczniejszy, wyzsza kultura pracy, rama duuuuuzo lepsza ergonomia, zawieszenie w zasadzie bez olbrzymich zmian - ale przez inną geometrie ramy i nastawy tego zawieszenia moto prowadzi sie znacznie lepiej nawet od 525. takze róznica jest na tyle duza - i lepsza ze na pewno warto.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kowalekktm




Dołączył: 07 Paź 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 5:40, 06 Lis 2017    Temat postu:

Dziękuję za odpowiedź, a czy jeżdżąc 520 stką jest ewentualnie jakaś inna alternatywa poza 530 ?
Dodam iż w520 moc jakoś mnie nie przeraża a to jak jeżdżę to głównie lasy , szuter czasem jakiś podjaD raczej nie zbyt ostry , bardziej enduro niż cross ifosc często jednak zdarza mi się latać po drodze , z góry dziękuję za odpowiedź .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 13:26, 06 Lis 2017    Temat postu:

ktm lc4 Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin