Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

RFS-fakty-mity o zywotności kontra lekka turystyka szutrowa
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:45, 28 Gru 2016    Temat postu:

Że niby 20000 na jednym tłoku ? Co za herezje...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Śro 17:50, 28 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiek919




Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Dynowa

PostWysłany: Śro 17:47, 28 Gru 2016    Temat postu:

ludzie miejcie wyobraźnie 20tys

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piesy




Dołączył: 28 Gru 2016
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:11, 28 Gru 2016    Temat postu:

Ojtam ojtam. Spokojnie. Nigdzie nie napisałem że musze tyle na tłoku zrobić. Narazie przez rok przejechałem 2200 km i według oryginalnego licznika 60 godzin. Regularnie sprawdzam zawory szczeliny między dźwigienkami a talerzykami napinacz i jest wsio ok. Ale i tak go rozbiorę coby wszystko dokładnie pomierzyć. Niech tylko śnieg spadnie. To że tylko czysto teoretycznie się zastanawiam nad możliwym przebiegiem sprzęta do remontu to nie znaczy że zamierzam zarżnąć maszynę. Nawet jakbym co 10 tys wymieniał tłoka to i tak kat jedt tego wart. To tylko takie tam zimowe rozkminy. Choć z tego co słyszę od ludzi którzy mieli motocykle nowe to żaden nie robił remontu wcześniej niż po 15 tys. I wcale nie dlatego że byli katami lub oszczędzali. Wprost przeciwnie. A może właśnie dlatego...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rrolek
Gość






PostWysłany: Śro 21:35, 28 Gru 2016    Temat postu:

Wieczór

Ja w 2000 kupiłem mówkę. Przy ok 12 tkm dostała nowy łańcuch rozrządu, przy ok25 tkm tłok, zawory, wolne koło wałek pompy wody (regeneracja ofc) i jeszcze jakieś duperele. jak sprzedawałem miała ok 27 tkm i nalezał sie kolejny tłok, wał itd. Sprzę nie do zajechania, tyle, że ja stary pierdoła i turysta raczej niż napierdalacz.

Pozd
rr
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 584
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:22, 28 Gru 2016    Temat postu:

rrolek napisał:

Sprzę nie do zajechania, tyle, że ja stary pierdoła i turysta raczej niż napierdalacz.

Pozd
rr

hehe to tak jak ja - tylko ja raczej kategoria grzybiarz amator nizinny Wink


Myślę że dużo zależy od stylu jazdy, terenu i poprawnej obsługi serwisowej - dobre oleje na czas (ja preferuje 300v regularnie co 15 mth licznikowych - ok 500 km), filtr powietrza czysty, dobrze nasączony itp.
Mam na liczniku 258mth - 10400 km - i żadnych niepojących objawów.
Jak szukałem kajtka to oglądałem 525 z przebiegiem przezło 500 mth - bez otwierania silnika - gość uczciwie powiedział że na pewno ssace/ łańcuch rozrzadu i tłok do zrobienia - korba nie wiadomo

Rożne ciekawe historie są na tym forum - trzeba się zalogować:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:37, 28 Gru 2016    Temat postu:

KNKS napisał:
Że niby 20000 na jednym tłoku ? Co za herezje...

przy turystycznym uzytkowaniu z palcem w d... Smile
pare lat temu na ebay.uk wisiała 350tka z przebiegiem chyba w okolicach 15tys km na seryjnych gratach. Przesledziłem jej historie na forum ktm uk i poza jakimis pierdołami jak opony, łozyska w kołach nic nie było zmieniane.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rrolek
Gość






PostWysłany: Czw 12:18, 29 Gru 2016    Temat postu:

Witka

Sorki, źle napisałem. Przy sprzedaży miała nie 27 a 47 tysięcy.

Pozdr
rr
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 584
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 12:30, 29 Gru 2016    Temat postu:

rrolek napisał:
Witka

Sorki, źle napisałem. Przy sprzedaży miała nie 27 a 47 tysięcy.

Pozdr
rr


No wynik napawa optymizmem Smile - chyba prędzej nie będę mógł na niego wsiąść z racji wieku niz go zajeżdżę Wink

A tak z ciekawości ile kosztowała mniej wiecej nowa 400 w 2000 roku ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez babel dnia Czw 12:31, 29 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 13:32, 29 Gru 2016    Temat postu:

Witam

Za 520 dałem w grudniu 2000 (model 2001) niecałe 25 tysięcy. Motocykle były tańsze, euro też. Ale bym nie tragizował. W 2015 nieco mniej wyszła Beta 350 z 2015 i 58 mth Smile
Kat był śmigany głównie po wąwozach i Karpaty (wielokrotnie UA i Ro, w 2005 nawet mieliśmy najwyższe pudło na wrześniowej Enduromanii) więc tak do końca lajtu nie miał.

Pozdr
rr
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 584
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:05, 29 Gru 2016    Temat postu:

e to mój gór jeszcze nie widział - grzybiarz ze mnie mazowiecki Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:32, 29 Gru 2016    Temat postu:

kumpla 525 exc 25000 bez otwierania i tak poszła w świat Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szo




Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:40, 29 Gru 2016    Temat postu:

21tyś. korba zero luzu cylinder do regeneracji

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 0:30, 30 Gru 2016    Temat postu:

No to teraz przynajmniej rozumiem dlaczego ludzie tak przepadają za przestarzałym RFS... Skoro robią po tysiąc godzin bez otwierania silnika to rzeczywiście warto chyba zainwestować w takie perpetum mobile Wink
Trwałe jak Africa Twin Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Pią 0:33, 30 Gru 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 11:14, 30 Gru 2016    Temat postu:

moja 450 prawie 300h , 13k na liczniku i tłok w bardzo dobrym stanie cyl. sel A, trzeba z głowa uzytkowac i dbac o wymiane oleju i filtry a piec bedzie służył. Moim zdaniem przebiegi zedu 500mth to nie jest problem, wiadomo to zalezy od warunków i od kierowcy, exc upalane na toze i 200h moze nie wytrzymac ale w jakmis lekkim enduro zaden problem

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Pią 11:16, 30 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13675
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 11:20, 30 Gru 2016    Temat postu:

ja miałem prawie 500 po pierwszym remoncie... tylko że juz i cylinder i tłok i praktycznie korba były do wymiany. podejrzewam że jakbym nie zrobił remontu to by jeszcze jeździł. chociaz tłok poza norme wskoczył

korba tez luzów nie miała - ale po zmianie tłoka = wieksze obciążenie i szybko zaczęła sie odzywać. cylinder też juz na ostatnich selekcjach wskoczył i sezon wytrzymał Very Happy

wiec sprzety pancerne tylko potem generalke trzeba robic


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin