Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

RFS 450 Dźwigienki zaworowe

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kristofpro




Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: Czw 21:23, 02 Mar 2017    Temat postu: RFS 450 Dźwigienki zaworowe

Witam
Czy w gmp dźwigienki mają prawo mieć luz na boki lewo prawo?
W dodatku wymieniłem płyn chłodzący i po trzech minutach się grzeję. Oczywiście odpowietrzałem układ chyba ze trzy razy śrubką w głowicy po prawej oraz tą w prawej chłodnicy, zlałem dla pewności dużo płynu ale było zero bąbelków czy powietrza a dalej się gotuje ktoś ma na to pomysł?

jeśli coś się posypało to co to jest?
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kristofpro dnia Czw 21:33, 02 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ewertas




Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 158
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piła

PostWysłany: Czw 21:41, 02 Mar 2017    Temat postu:

Według serwisówki dźwigienki mogą mieć luz osiowy 0,02 - 0,10 mm.
Silnik się grzeje, a chłodnice są gorące? Pompa wody działa prawidłowo? Masz termostat, jeśli tak to jest sprawny? Gaźnik ustawiony prawidłowo?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kristofpro




Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: Czw 21:48, 02 Mar 2017    Temat postu:

ewertas napisał:
Według serwisówki dźwigienki mogą mieć luz osiowy 0,02 - 0,10 mm.
Silnik się grzeje, a chłodnice są gorące? Pompa wody działa prawidłowo? Masz termostat, jeśli tak to jest sprawny? Gaźnik ustawiony prawidłowo?

Luz osiowy wydaje mi się dużo większy, wtedy co się wymienia 13 czy 30 żeby było ok?

Moto w ten sam dzień chodziło bez zarzutów, nawet pyrkał sobie z 20 minut w ciepłym garażu zanim się przebrałem i było ok.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kristofpro dnia Czw 21:51, 02 Mar 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13675
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 22:25, 02 Mar 2017    Temat postu:

zajrzyj do serwisówki, tam jest procedura ustawienia opisana.

co do grzania - jak sie grzeją chłodnice to norma, to duze 4T musi sie grzać

chyba że np gaxnik ubogo ustawiony to bedzie miał tendencje do przegrzewania i szybszego grzania

ale normalnie kilka minut to norma że bedzie gotrący


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kristofpro




Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: Czw 22:44, 02 Mar 2017    Temat postu:

henio12323 napisał:
zajrzyj do serwisówki, tam jest procedura ustawienia opisana.

co do grzania - jak sie grzeją chłodnice to norma, to duze 4T musi sie grzać

chyba że np gaxnik ubogo ustawiony to bedzie miał tendencje do przegrzewania i szybszego grzania

ale normalnie kilka minut to norma że bedzie gotrący

Henio nie zrozumiałeś mnie, wiem jak się ustawia. tylko nie wiem co trzeba wymienić kiedy jest za duży luz osiowy na dźwigienkach. Z fotki w pierwszym poście numer 13 czy 30?

Że normalnie jest gorący to wiem, przy ostrym upalaniu na podjeździe lub błocie nie miał problemu z temperaturą a po wymianie płynu dosłownie się zagotował


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13675
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 2:00, 03 Mar 2017    Temat postu:

Jak masz luz osiowy to wymiana tych elementow nie pomoze

Sprawdz kolor swiecy jak ciemnai obie chlodnice cieple to wszystko jest ok


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kristofpro




Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: Pią 7:28, 03 Mar 2017    Temat postu:

Elektroda świecy wzorcowa kawa z mlekiem tylko obwódka trochę czarna, chłodnice obie ciepłe.
W takim razie co trzeba zrobić żeby zlikwidować ten luz osiowy??????

Kuźwa silnik chodził jak igła, po zmianie oleju na dole wali (chyba korba) na górze też masakra. jakby sprzedawca wlał jakiegoś doktora albo coś...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kristofpro dnia Pią 7:30, 03 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13675
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 8:15, 03 Mar 2017    Temat postu:

puknij lekko w te "korki" ze srubami ampulowymi to skasujesz luz osiowy

a co do grzania skoro chłodnice ciepłe to nie masz sie czym niepokoić


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez henio12323 dnia Pią 8:15, 03 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysztof_eM




Dołączył: 24 Maj 2016
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 9:22, 03 Mar 2017    Temat postu:

Z drugiej strony 3min to dosyć szybko żeby zagotować płyn. U mnie to od odpalenia minie z 8-10min i wywali płyn. Może nie masz tego korka 1.4 tylko ten słabszy ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kristofpro




Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: Pią 21:38, 03 Mar 2017    Temat postu:

krzysztof_eM napisał:
Z drugiej strony 3min to dosyć szybko żeby zagotować płyn. U mnie to od odpalenia minie z 8-10min i wywali płyn. Może nie masz tego korka 1.4 tylko ten słabszy ?

Nie miałem pojęcia że mogą być różne korki słabszy mocniejszy ale korek wykluczam bo wcześniej był dobry. Dziś znowu wymieniłem płyn według manualna i dalej to samo ale już podejrzewam że to wina płynu. Zmienię trzeci raz ale na innym płynie (lepszym)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13675
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 22:54, 03 Mar 2017    Temat postu:

korki mozna wymienic ( na korki jest opis zawsze pod jakim cisnieniem sie otwiera)

ja zawsze polecałem i zalecałem wrzucac z SXa korek 1.8 ( zamiast fabrycznego 1.2)

ALE

wyczaiłem jedną sprawe - im wieksze cisnienie w układzie, tym wargi uszczelniaczy są bardziej " dociskane" do wałka - przez "duzy" korek mogą szybciej padac wałki rozrządu - a jak wiadomo, w tak leciwym sprzecie praktycznie juz sie nie da znaleźć wałka w idealnym stanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kristofpro




Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: Sob 18:29, 04 Mar 2017    Temat postu:

Właśnie wróciłem z weekendowego upalania i powiem że trzecia wymiana płynu na lepszy wyeliminowała problem gotowania, jednak wysoka temperatura wrzenia robi robotę.
Sprawdzałem też korek mam 1.4 a kumpel w 250sx 2t też ma 1,4


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
intruz1400




Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:24, 04 Mar 2017    Temat postu:

wymiana płynu na ''lepszy'' czyli co? od jakiej temp. ten płyn się gotuje?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez intruz1400 dnia Sob 20:26, 04 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kristofpro




Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: Sob 22:26, 04 Mar 2017    Temat postu:

Z tego co się dowiedziałem 137 stopni

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin