Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

remont silnika exc 125 2003

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bart1001
Gość






PostWysłany: Nie 10:36, 16 Gru 2012    Temat postu: remont silnika exc 125 2003

Witam. Czas na remont mojego silniczka 125. Moto mam od niedawna więc nie mam doświadczenia co do kosztów. Chciałbym wymienić tłok, korbę oraz nową tuleję. Jaki powinien być szacunkowy koszt takiej operacji? pozrd.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Nie 10:50, 16 Gru 2012    Temat postu:

350 zł za robociznę + koszt przebicia korby i wstawienia tulei.
ale skad wiesz, ze massz tuleje ;] ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Czepek dnia Nie 10:51, 16 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bart1001
Gość






PostWysłany: Nie 10:54, 16 Gru 2012    Temat postu:

od poprzedniego właściciela.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Nie 12:15, 16 Gru 2012    Temat postu:

to tylko szlif tulei(50zl) a nie nowa(350).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bart1001
Gość






PostWysłany: Nie 12:28, 16 Gru 2012    Temat postu:

OK, dzięki. Przy okazji zapytam gdyż jak widzę dosiadasz 2t. moto 2t w górnym zakresie obrotów po lekkim odjęciu gazu przechodzi w takie dzyń,dzyńdzyń.....co powoduje że moto już nie przyspiesza ale jeszcze nie hamuje silnikiem (w 2t słabiutko oczywiście). mój problem polega na tym że to nie występuje, tylko gdy przestaję intensywnie przyspieszać zaczyna się przydławiać i targa mną do przodu i tyłu. W terenie gdzie gaz i tak jest otwarty prawie cały czas do końca da się przeżyc ale dojazd gdziekolwiek to mordęga. muszę jechać na 6 biegu na 2/3 gazu, mogę przyspieszyć do końca ale poźniej zaczyna wariować. cóż to może być?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 17:41, 16 Gru 2012    Temat postu:

Prawdopodobnie źle ustawiony gaźnik. Miałem tak samo. Zwiększyłem dawkę paliwa iglicą i było lepiej ale jeszcze nie dobrze. Dyszy już wymienić nie zdążyłem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bart1001
Gość






PostWysłany: Wto 11:30, 18 Gru 2012    Temat postu:

ok. dzięki. po remoncie gaźnik i tak bedzie do regulacji. pozdr.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin