Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rdza pod pokrywką pompki przyśpieszacza

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michalpl




Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:07, 22 Paź 2012    Temat postu: Rdza pod pokrywką pompki przyśpieszacza

Co zrobić z tym fantem?
da się kupić samą tą część gumową która pod spodem jest metalowa i cała zardzewiała?
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez michalpl dnia Pon 11:08, 22 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michalpl




Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 14:59, 23 Paź 2012    Temat postu:

A czy przez tą pompkę przepływa paliwo? Bo buma jest jak nówka ale metal który na niej jest jest tak zardzewiały że nie da się tego wyczyścić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:40, 23 Paź 2012    Temat postu:

Czy przepływa? Kolego nie załamuj mnie:) Pompka służy do pompowania paliwa co oznacza, że paliwo musi przez nią przepływać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michalpl




Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:57, 23 Paź 2012    Temat postu:

chodzi o to czy paliwo jest w tym miejscu gdzie na zdjeciu jest ta rdza czy od drugiej strony tam gdzie jest sprężynka?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 8:38, 24 Paź 2012    Temat postu:

hacker33
to coś to taka wstawka z mosiądzu a nie brud:)
Nie mam pojęcie jakie są objawy ale wiem jak ustawić prawidłowo. W serwisówce masz dokładny opis. będziesz potrzebował multimetra cyfrowego mierzącego rezystancję i chwili czasu.
pozDRo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michalpl




Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 8:42, 24 Paź 2012    Temat postu:

Jak to zrobić to wiem bo już to zrobiłem. Chodzi mi raczej o to czy przyczyną spadku mocy może być właśnie źle ustawiony ten czujnik?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Śro 10:11, 24 Paź 2012    Temat postu:

Być może chociaż większą rolę czujnik położenia przepustnicy odgrywa przy pracy na biegu jałowym ponieważ wtedy na podstawie położenia daje cynk do ssania automatycznego chociaż to przy gaźnikach wyposarzonych w ssanie automatyczne a tu mamy do czynienienia z gaźnikiemw wyposażonym w ssanie ręczne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 11:41, 24 Paź 2012    Temat postu:

4tSTUNT napisał:
Być może chociaż większą rolę czujnik położenia przepustnicy odgrywa przy pracy na biegu jałowym ponieważ wtedy na podstawie położenia daje cynk do ssania automatycznego chociaż to przy gaźnikach wyposarzonych w ssanie automatyczne a tu mamy do czynienienia z gaźnikiemw wyposażonym w ssanie ręczne.


TPS jest przede wszystkim potrzebny do modyfikowania wyprzedzenia zapłonu podczas zmian położenia przepustnicy. Info dla modułu czy aktualnie dajemy w palnik i trzeba zmienić pewne parametry zapłonu...
Z tego wynika, że może to mieć wpływ na moc, moment i ich oddawanie. Podejrzewam, że w praktyce trzeba być Cyrilem Despres żeby to odczuć w jeździe...
Ale dla zaspokojenia własnej ciekawości sprowokowanej przez Autora tematu sprawdzę różne ustawienia i dam znać co i jak:)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mariantofana dnia Śro 11:45, 24 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michalpl




Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 7:34, 25 Paź 2012    Temat postu:

Grzebałem kiedyś właśnie w TPS i go przykręciłem byle jak bo nie wiedziałem że trzeba go ustawiać i moto nie chciało iść na koło tak jak przedtem i na torze w miejscach gdzie wcześniej nie mogłem odkręcić gazu do oporu teraz odkręcałem ile się da. Początkowo myślałem że albo stracił moc albo ja się do niej przyzwyczaiłem aż właśnie wyczytałem o ustawianiu TPS stąd moje poprzednie pytanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Czw 13:07, 25 Paź 2012    Temat postu:

Ale jak można źle złożyć tps? Chyba by było trzeba złożyć go z częściowo otwartą przepustnicą lub w tym plasiczku(czujniku) zminic położenie i spasować z drugim plasticzkiem przy przepustniy. Inaczej się chyba nie da, więc jak normalnie się odkeci i się tam nie grzebie tylko skręci sie nie pownien się przetsawić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michalpl




Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:05, 25 Paź 2012    Temat postu:

Czujnik ustawia się w odpowiedniej pozycji za pomocą multimetra

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin