Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

przerywacz kierunkowskazów, skąd zasilanie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Czw 20:32, 12 Lip 2012    Temat postu: przerywacz kierunkowskazów, skąd zasilanie

Witam,
zamontowałem przerywacz kierunkowskazów.
-Przy zasilaniu z akumulatora kierunkowskazy migają
-Przy zasilaniu z prądnicy kierunkowskazy ciągle świecą

Zależy mi aby działały przy zasilaniu z prądnicy, gdyż przerywacz pobiera prąd z akumulatora, co z tym mogę zrobić? Nie posiadam stacyjki (12V za stacyjką odpada).

Motocykl KTM exc-f 250 2002r

I jeszcze pytanie, czy mogę stosować olej "Motul 5100 4T 15W50" ??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Czw 21:31, 12 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 12:17, 13 Lip 2012    Temat postu:

przerywacz bd pobierał prąd dopiero gdy włączysz kierunki. Chyba że jakoś dziwnie podłączyłeś przerywacz.

Tzn nie przerywacz a kierunkowskazy. Puki kierunkowskazy wyłączone to prądu nie ciągnie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Asteros2012 dnia Pią 12:18, 13 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
manta19




Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Pią 15:13, 13 Lip 2012    Temat postu:

Przerywacz jest na prąd stały i musi byc podłączony do aku motoru-na prądnicy nie bedzie działał ponieważ jest zmienny.....Jak pisał kolega wyzej-póki są wyłączone nie pobieraja prądu a jak właczysz to swiatełka wiecej pradu biora niz przerywacz wiec nie wiem po co patenty??Jak uzywasz kierunkow i potem np moto nie mozesz odpalic to zmien akumulator na nowy albo sprawdź ładownaie ewentualnie poziom elektrolitu bo jak sie wywalisz kilka razy to on sie potrafi wylac i widac płyty (a nie powinno) w aku oczywiscie.Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Pią 15:37, 13 Lip 2012    Temat postu:

Na moim przerywaczu jest kontrolka która pokazuje z jaką prędkością przy danym ustawieniu miga. Może rzeczywiście nie pobiera tak dużo prądu, zobaczę.

dzięki za odp.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
manta19




Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Pią 17:40, 13 Lip 2012    Temat postu:

P.s. ja do swojego leje właśnie ten motul 15w50 i chwale sobie oraz inni użytkownicy ktm-a u mnie w mieście również leja i chwala.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Sob 11:55, 14 Lip 2012    Temat postu:

Chodzi mi właśnie, że ten Motul 5100 4T 15w50 jest półsyntetyczny a zaleca się używanie syntetycznego, czy nie będę miał problemów z tym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
manta19




Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Sob 13:32, 14 Lip 2012    Temat postu:

Ja leje Motul V300 15w50 i nie narzekam-ponoc jest to najlepszy syntetyk do tego motoru,a na połsyntetyku to już róznie ale ogólnie przyjete jest ze im klasa oleju leci w dół to wlewa sie go do "gorszych"-bardziej zużytych silników....Ja miałem 20w60 motula v300 to bez porzadnego rozgrzania strasznie ciagnelo sprzeglo jak byl zimny i podczas wlaczania 1 biegu szarpnal i gasl...Zatem na 15w50 jest juz o niebo lepiej choc tez potrafi lekko szarpnac jak jest zimny olej.....Po krótkiej jeździe spoko.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez manta19 dnia Sob 13:33, 14 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin