Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z odpalaniem z rozrusznika 450 exc
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciej K.




Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Twardogóra

PostWysłany: Wto 20:33, 01 Kwi 2014    Temat postu:

robi to tak jak ja kręci i naciska jednocześnie.
Myślałem , że może iskry niema czy coś takiego.
Wykrecilem świece i krecilem iskra jest naciskam przycisk od gaszenia iskry nie ma. Ale motor odpala tylko po nacisnieciu kilkukrotnie przycisku gaszenia choc czasami wystarczy nacisnac go raz .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maciej K. dnia Wto 20:43, 01 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 21:01, 01 Kwi 2014    Temat postu:

wstaw schemat elektryczny, postaram się coś wydukać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciej K.




Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Twardogóra

PostWysłany: Wto 21:40, 01 Kwi 2014    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maciej K. dnia Wto 21:44, 01 Kwi 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 22:04, 01 Kwi 2014    Temat postu:

Odczep przycisk gaszenia - żółto-czarny i zobacz co czy będzie poprawa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciej K.




Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Twardogóra

PostWysłany: Wto 22:17, 01 Kwi 2014    Temat postu:

odłącze , przycisk sprawdzalem czy jest ok i jest nic nie zwiera sie samo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
D6e6Vi6L




Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 6:28, 02 Kwi 2014    Temat postu:

Jak tylko zaczynak krecic rozrusznikiem to wciskam pare razy guzik od gaszenia i pali, pali tez odrazu bez wciskania guzika ale jak sie zatrzymam i odrazu odpalam, a jak poczekam tak z 10sec to juz musze odpalac z gaszeniem. Dziwna opcja i nie mam juz pomyslu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciej K.




Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Twardogóra

PostWysłany: Śro 8:44, 02 Kwi 2014    Temat postu:

Mamy identyczny problem, jak byś go rozwiązał to pisz mi pw w trybie natychmiastowym. A jak ja cos wymotam dam znać tobie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
husa66




Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Śro 11:30, 02 Kwi 2014    Temat postu:

spróbuj przy kręceniu nie grzebać przyciskiem , tylko podciągnąć lekko ssanie jak odpali to wiadomo gaźnik. Jedyna na myśl mi przychodzi taka sugestia że kręcąc wciskasz przycisk iskra zanika w efekcie nie ma spalania mieszanki, silnik zasysa więcej paliwa do cylindra puszczasz przycisk następuje detonacja większej ilości paliwa i odpala.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciej K.




Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Twardogóra

PostWysłany: Śro 12:54, 02 Kwi 2014    Temat postu:

też tak głowkuję że może tak byc jak piszesz.
głowkuję jeszce , że jest za slaba iskra i jak wciskam to napiecie w cewce wzrasta i jak puszczam to wali w tedy dobrą iskre i moto zapala. Jak odpali to chodzi na medal , moc ok , nie przerywa dobrzes się wkręca jak dobry motocykl.
Tylko jak sie gdzieś zakopie w bagnie zgasze i koniec ruletka zapali albo pcham na chate a czesciej pcham....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
husa66




Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Śro 13:03, 02 Kwi 2014    Temat postu:

Spróbuj najpierw z tym ssaniem, śrubkę ile masz wykręcona od mieszanki, daj 2,5 próbuj potem daj 3,5 zobacz czy jest poprawa, a świeca dedykowana pod ten model jest, czy masz inną.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciej K.




Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Twardogóra

PostWysłany: Śro 13:31, 02 Kwi 2014    Temat postu:

mam tiuningowe dysze i mam pokrentlo przy dyszt z ustawieniami teraz jest na pozycji 2,5 wczesniej bylo na 3 ale przy przygazówie konkretnej potrafil walnąć na czrno czyli go zalewało i swieca po wykreceniu czarna jak smoła wiec zmniejszylem o pozycje i juz nie wali na czarno.
Swieca nowa tak do ktm, mam jeszcze irydowke i mam zamiar ją założyć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
husa66




Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Śro 15:38, 02 Kwi 2014    Temat postu:

Hm mysle ze problem tkwi w regulacji gaznika, masz tuningowe dysze czyli ktoś tam grzebal, ja w swoim mam standardowe dysze wydech akrapa i sprzet pali na strzal z rozrusznika, te kopcenie nie nie jest bezpośrednio zwiozane od ustawienia śrubki, śrubka wpływa tylko na zakres wolnych obrotów i przejscie z nich na wyższe obroty ale ma ogromne znaczenie na odpalanie, to ze kopci to iglica ma wpływ a najbardziej dysza glówna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciej K.




Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Twardogóra

PostWysłany: Śro 15:43, 02 Kwi 2014    Temat postu:

no to chyba czs pogrzebać w gaźniku tylko gaźnika nigdy nie tykałem...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
husa66




Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Śro 15:57, 02 Kwi 2014    Temat postu:

Daj tk komus co zjadł zęby na gaźniku , nie pap rokowi do tego trzeba mieć doświadczenie , zaplecze z dyszami, ciezko komus zdiagnozować na 100 procent co jest gdy sie tego nie ma w ręku, jak masz świecę czarną to bogata mieszanka nie zachodzi proces samooczyszczenia na elektrodach , robi sie sadza co skutecznie blokuje iskrę i nie zapali moto , trzeba sprawdzić dysze główną położenie iglicy , u mnie jest dysza 40 i 180 igła na środku w exc 450 2010

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciej K.




Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Twardogóra

PostWysłany: Czw 10:23, 03 Kwi 2014    Temat postu:

Devil sory, że piszę w twoim temacie , ale mamy ten sam problem więc chyba szkoda zakładać dwóch identycznych wątków:

No to pokaże jeszcze dokładnie jak to wszystko się odbywa:

https://www.youtube.com/watch?v=WXBMWo3Hz-4

https://www.youtube.com/watch?v=uAdXWyiRkDU

Wykręciłem świece i jest czarna jak okopcona była by świeczką.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 2 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin