Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z KTM EXC 250
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bayron0




Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto 10:41, 29 Cze 2010    Temat postu: Problem z KTM EXC 250

Witam szanownnych kolegówSmile Jestem nowy na forum i chciałbym prosić Was o pomoc, ponieważ mi skończyły się już pomysły. Mam KTM'a EXC 250 model 2000r i mój problem polega na tym, że motor dziwnie się zachowuje gdy podczas jazdy schodzi z obrotów. Sprawa wygląda tak, że gdy jadę to wszystko jest ok, motor jest bardzo mocny, wkręca się na obroty itp, ale gdy puszcze gaz motor zaczyna szarpać, zachowuje się jakbym mu delikatnie dodawał i od razu puszczał gaz, natomiast gdy chwycę sprzęgło to motor oczywiście przestaje szarpać, ale ma nierówne obroty (tak jakby mu brakowało paliwa), które po chwili się stabilizują i motor zaczyna chodzić normalnie. Jak znowu wrzucę bieg, rozpędzę się i puszczę gaz to historia się powtarza. W celu usunięcia tej usterki 2 krotnie czyściłem gaźnik (kehin), ustawiałem go według własnego uznania i według serwisówki (iglica na 3 pozycji od dołu, powietrze 1 i 3/4 obrotu), regulowałem ilość paliwa w zbiorniczku, wyczyściłem kranik, wymieniłem świecę na nową (NGK BR 8 ECM) sprawdziłem gumę między gaźnikiem a krućcem ssącym (na zewnątrz jest trochę popękana ale od wewnątrz jest w porządku) no i wyczyściłem filtr powietrza. Niestety bez żadnych rezultatów. Co ciekawe motor na postoju chodzi bardzo dobrze, normalnie się wkręca i schodzi z obrotów, problem pojawia się dopiero gdy jadę i puszczę gaz. Zauważyłem też, że gdy jest zimny to tych objawów nie ma lub są minimalne, ale zaraz po zagrzaniu zaczyna szarpać. Bardzo proszę o pomoc bo brakuje mi już pomysłów. Jedyne co zostało to chyba cewka zapłonowa, ale nie wiem za bardzo jak ją sprawdzić. Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam
Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Nie 8:00, 11 Lis 2012    Temat postu:

Dołączam się do pytania, będę archeologiem jednak jeżeli takowy temat już istnieje nie ma potrzeby tworzyć nowego i nie potrzebnie dublować tematów na forum.

Tylko u mnie jest odwrotnie, na zimnym silniku lekko przerywa a na ciepłym jest ok.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Nie 8:01, 11 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 8:14, 11 Lis 2012    Temat postu:

kzq napisał:

Tylko u mnie jest odwrotnie, na zimnym silniku lekko przerywa a na ciepłym jest ok.


na zimnym zawsze będzie przerywał. nigdy nie goń motocykla jak jest zimny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Nie 8:36, 11 Lis 2012    Temat postu:

Jadąc na wolnych obrotach gdy jest zimny przerywa, nie kręce go.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 9:09, 11 Lis 2012    Temat postu:

A zobacz membranę w jakim jest stanie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Nie 10:44, 11 Lis 2012    Temat postu:

Membranę ostatnio patrzyłem to jest w dobrym stanie, nie popękana, nie sparciała, jedynie troszkę rdzy było na tym elemencie który naciska igiełka ale wyczyściłem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek




Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia

PostWysłany: Nie 12:45, 11 Lis 2012    Temat postu:

Sprawdź uszczelniacz od strony zapłonu na wale lub zobacz ustawienie pływaka

Dane ustawienia gażnika

Od 6C do 15C w tej temperaturze ustawia się gaźnik
Śruba mieszanki powietrza 1. 1 / 4 Obr.
Iglica NOZG pozycja 3
Dysza główna 180
Dysza wolnych obrotów 45

Od -6C do 5C w tej temperaturze ustawia się gaźnik
Śruba mieszanki powietrza 1. 1 / 4 Obr.
Iglica NOZG pozycja 4
Dysza główna 182
Dysza wolnych obrotów 45


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maciek dnia Nie 13:06, 11 Lis 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 13:35, 11 Lis 2012    Temat postu:

miałem u siebie teraz podobnie i wina jest przez niską temp.
ostatnio jak jeździłem było 20' a teraz było 10' i niestety zrobiło się ubogo.
Dodatkowo szarpanie było spowodowane tym że mi puściły nity na koszu sprzęgła i szarpało mi sprzęgłem właśnie jak odpuszczałem gaz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DamianEXC250




Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 19:59, 21 Lis 2012    Temat postu:

Mam taki sam problem w moim EXC 250 1998 rok. Dzieje się to na rozgrzanym silniku wkręcę porządnie wduszam sprzęgło i szapie przy opadaniu z obrotów. Czyściłem filtr, gaźnik regulacje itp. nic nie pomogło. Nie wiem już gdzie szukać przyczyny może ktoś dał sobie z tym radę?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Śro 20:29, 21 Lis 2012    Temat postu:

Sprawdź pompkę przyśpieszającą czy równomiernie wyciska przy wciskaniu gazu i czy wraca przy odpuszczaniu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 20:30, 21 Lis 2012    Temat postu:

A jak regulowałeś gaźnik?
Ile masz teraz wykręconą śrubę powietrza?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek




Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia

PostWysłany: Śro 20:35, 21 Lis 2012    Temat postu:

kzq napisał:
Sprawdź pompkę przyśpieszającą czy równomiernie wyciska przy wciskaniu gazu i czy wraca przy odpuszczaniu.

w 2T ?

Keihin PWK 38 280495
Śruba mieszanki powietrza 1.5 Obr.
Iglica N85D (N85E) pozycja 3
Dysza główna 175 (170)
Dysza wolnych obrotów 45 (42)
Dysza startowa 85


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maciek dnia Śro 20:45, 21 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Śro 20:44, 21 Lis 2012    Temat postu:

Nie wiedziałem że to 2T Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 20:58, 21 Lis 2012    Temat postu:

maciek napisał:
kzq napisał:
Sprawdź pompkę przyśpieszającą czy równomiernie wyciska przy wciskaniu gazu i czy wraca przy odpuszczaniu.

w 2T ?

Keihin PWK 38 280495
Śruba mieszanki powietrza 1.5 Obr.
Iglica N85D (N85E) pozycja 3
Dysza główna 175 (170)
Dysza wolnych obrotów 45 (42)
Dysza startowa 85


Takie podawanie danych jest troszkę bez sensu.
Są to ustawienia fabryczne które nijak mają się do ustawień przy tych warunkach co mamy teraz.

Dla temp. -5 +6

3/4 obrotu
48 dysza wolnych
N85B iglica
3 ząbek
182 dysza główna


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DamianEXC250




Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 21:40, 22 Lis 2012    Temat postu:

Wykręcona dwa obroty, przy takim ustawieniu moto najlepiej się wkręca.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin