Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z gaznikiem
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dioda




Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 247
Przeczytał: 37 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:46, 06 Lis 2015    Temat postu: Problem z gaznikiem

sprawa wygląda tak,,sprzęt to ktm 300 exc 2016. Po odkręceniu kranika paliwo wylewa się przelewem paliwo,Ostukałem gaźnik myśląc ze możne pływak się zablokował ale nic nie pomogło,w końcu wymontowałem gaźnik.Po przechyleniu gaźnika parę stopni zaworek zamyka gdy dmucham w przewód..po odkręceniu komory pływakowej nigdzie nie widać żeby pływak o coś zaczepiał.zaworek i gniazdo nie maja żadnych zanieczyszczeń.Stalo się to po przywiezieniu moto na miejsce,w salonie palił, nic nie lalo się,Teraz sprząta nie odpali bo zalewa cały czas świecę.Naprawa w serwisie nie wchodzi w grę,proszę o doradę.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dioda dnia Pią 21:50, 06 Lis 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 846
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:00, 06 Lis 2015    Temat postu:

ch.. wie o co chodzi mi też się zdarzyła taka sytuacja wtedy jak regulowałem gaźnik i później napełniałem komorę pływakową;
pukanie w gaźnik nic nie pomagało przestało dopiero gdy motocykl położyłem i podniosłem;
ważne, żeby nie zostawiać motocykla z pustą komorą pływakową.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dioda




Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 247
Przeczytał: 37 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:11, 06 Lis 2015    Temat postu:

jakby pływaków nie podnosiło do góry,.,, na wymontowanym gaźniku zaworek trzyma a zamontowany w sprzęcie leje, jakieś czary bez kitu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 1160
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec/ DBL

PostWysłany: Pią 22:29, 06 Lis 2015    Temat postu:

Może pływak dziurawy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kiełek




Dołączył: 01 Sie 2015
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Tryb.

PostWysłany: Sob 18:16, 07 Lis 2015    Temat postu:

Albo coś blokuje pływak, uszczelka komory pływakowej czy coś. Generalnie jak nowy moto z salonu to powinni się tym zająć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enduurowiec




Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin lubelskie

PostWysłany: Śro 23:54, 11 Lis 2015    Temat postu:

KTM z 2016 roku...na gwarancje z nim!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mambo3




Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie

PostWysłany: Pią 0:03, 13 Lis 2015    Temat postu:

pewnie się zawiesił przejdź się kawałek i mu przejdzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dioda




Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 247
Przeczytał: 37 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:39, 12 Gru 2015    Temat postu:

z pływakiem samo się naprawiło,za drugim razem jak założyłem gaźnik to już nie przelewało.nie chciałem dawać do serwisu bo daleko a samemu trzeba się tez uczyć. ,.,.,.,.,.Jeszcze mam taki problem ze motor na ssaniu nie chce odpalić,trochę załapię i zaraz zgaśnie .Jak mu dam trochę gazu wtedy co załapie i podtrzymam na małym gazie, to już później chodzi na ssaniu, Jak się zagrzeje i później go chce odpalić to muszę tez lekko dać mu gazu jak tylko załapie bo od razu gaśnie..za bogato ma? .śruba biegu jałowego wykręcona 2 obr,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3751
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 20:08, 12 Gru 2015    Temat postu:

Odpalasz z kopa czy z guzika?

Jak trzymasz ten gaz lekko to z zaciągniętym ssaniem czy bez?

Po tym co pisałeś przedtem to może masz za wysoki poziom paliwa w gaźniku?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dioda




Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 247
Przeczytał: 37 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:36, 12 Gru 2015    Temat postu:

i z kopa i z guzika jak odpalam z ssaniem(jak zimny)to motor zachowuje sie tak jakby załapywał zaskakiwał ale gaśnie,,.Ten gaz to tak naprawdę to mu daje nie tak ze uchylony, tylko jak zaczyna załapywać na ssaniu, to mu wtedy tak nagle muszę musnąć z 1/2 przepustnicy i wtedy się wyżej wkręci to puszczam gas i już chodzi na ssaniu.,., To samo jak pojeżdżę chwile i zgaszę moto i za jakieś parę minut chce odpalić to od strzała nie odpali,(odpali tak na sekundę,dwie i zgaśnie)wtedy muszę w tym samym momencie co tylko dygnie musnąć gazu więcej i chodzi już.,.,,.Po przechyleniu moto więcej jak 45 dopiero bena wypływa,także nie jest chyba taki wysoki,.,.,W serwisowe nie znalazłem nic na temat ustawienia pływaka,żadnych szczegółowych danych bo bym to sprawdził,chyba ze źle szukam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 696
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:24, 12 Gru 2015    Temat postu:

przed odpaleniem odkrec raz manetke, może pomoże. U mnie jest podobnie ale na całkiem zimnym silniku jak np 24h stoi nie odpalany to 2x przekrecam manetka na 1/2 otwarcia przepustnicy i pali perfekcyjnie na ssaniu od nacisniecia guzika. Jesli tego nie zrobie to musze troche pokrecic rozrusznikiem zeby odpalił

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Sob 22:26, 12 Gru 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1142
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Sob 23:23, 12 Gru 2015    Temat postu:

dioda napisał:
Po przechyleniu moto więcej jak 45 dopiero bena wypływa


Jeżeli przy 45 stopniach leci z przelewu to obniżyłbym troszkę poziom, bo to kolejna wskazówka, że jest deczko za wysoki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 23:24, 12 Gru 2015    Temat postu:

to 2t, tam nie ma wtrysku paliwa podczas odkrecania gazu. Spróbuj przeczyścić gaźnik bo zachowuje sie jak by miał za uboga mieszanke, ewentualnie reguluj skład srubka i obserwuj reakcje silnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przym




Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 518
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin (Mazowieckie)

PostWysłany: Sob 23:42, 12 Gru 2015    Temat postu:

Kurde u mnie to samo się zdarza, zazwyczaj po rozebraniu gaźnika i przeczyszczeniu przestaje się przelewać bo pukanie i trzęsienie motocyklem nie wiele pomaga u mnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondziu




Dołączył: 02 Sty 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wawa/CK

PostWysłany: Wto 18:43, 05 Sty 2016    Temat postu:

Ja w 250excf z 2010 mam tak, że na ssaniu mi nie chce palić a bez ssania pali często od pierwszego kopa. Za bogato ma? Gaźnik idzie do regulacji bo tak w 2/3 obrotów przerywa a potem idzie już dobrze...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin